42 دانشگاه برتر آذربایجان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دولتی اقتصادی آذربایجان

آذربایجان - آسیا
6, Istiglaliyyet str. Baku AZ1001 Absheron Azerbaijan

Azerbaycan Dövlet Iqtisad University (دانشگاه دولتی اقتصاد آذربایجان) که در سال 1930 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در زاگاتال و دربند است. Azerbaycan Dövlet Iqtisad University (UNEC) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Azerbaycan Dövlet Iqtisad University (UNEC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 90 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور می باشد. محدوده نرخ پذیرش 90 تا 100 درصد است که این سازمان آموزش عالی آذربایجان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNEC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 366

دانشگاه دولتی باکو

آذربایجان - آسیا
ul. Zahad Xalilov 23 Baku AZ1073 Absheron Azerbaijan

Baki Dövlet Universiteti (دانشگاه دولتی باکو) در سال 1919 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. باکی دوولت دانشگاه (BDU) که به طور رسمی توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه Baki Dövlet (BDU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 101 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور می باشد. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3945

دانشگاه هدر

آذربایجان - آسیا
11, Mahsati str. Baku AZ1096 Absheron Azerbaijan

Xezer University (دانشگاه خزر) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1991 تأسیس شده است که در محیط شهری کلانشهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. Xezer University که به طور رسمی توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. Xezer University دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 29 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی آذربایجان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. Xezer University همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4230

دانشگاه فنی آذربایجان

آذربایجان - آسیا
25, H. Javid Avenue Baku AZ1073 Absheron Azerbaijan

Azerbaycan Texniki Universiteti (دانشگاه فنی آذربایجان) که در سال 1950 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. Azerbaycan Texniki University (AzTU) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. Azerbaycan Texniki University (AzTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 70 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور می باشد. محدوده نرخ پذیرش 90 تا 100 درصد است که این سازمان آموزش عالی آذربایجان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AzTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4369

دانشگاه مهندسی باکو

آذربایجان - آسیا
120 Hasan Aliyev Street Xirdalan AZ0102 Absheron Azerbaijan

دانشگاه Baki Muhendislik (دانشگاه مهندسی باکو) که در سال 2016 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Xirdalan (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Absheron واقع شده است. Baki Muhendislik University (BEU) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش و پرورش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه Baki Muhendislik (BEU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 3 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی آذربایجان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4464

دانشگاه ADA

آذربایجان - آسیا
11 Ahmadbay Agha-Oglu str. Baku AZ1008 Absheron Azerbaijan

ADA Universiteti (دانشگاه ADA) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در منطقه حومه شهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. ADA Universiteti (ADA) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. ADA University (ADA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 14 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ADA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4477

دانشگاه پزشکی آذربایجان

آذربایجان - آسیا
A. Gasimzade 14 Baku AZ1022 Absheron Azerbaijan

Azerbaycan Tibb University (دانشگاه پزشکی آذربایجان) که در سال 1930 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. این مؤسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: گنجه، نخجوان، سومگایت، لنکران. Azerbaycan Tibb Universiteti (AMU) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش و پرورش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است. Azerbaycan Tibb University (AMU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 90 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور می باشد. محدوده نرخ پذیرش 10 تا 20 درصد است که این سازمان آموزش عالی آذربایجان را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5244

دانشگاه دولتی نخجوان

آذربایجان - آسیا
University Campus Nakhchivan AZ7000 Nakhchivan Azerbaijan

Naxcivan Dövlet University (دانشگاه دولتی نخجوان) که در سال 1967 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط نخجوان (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. Naxcivan Dövlet University (NDU) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3,000-3,999 دانشجو) است. Naxcivan Dövlet University (NDU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. NDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5729

دانشگاه معماری و ساختمان آذربایجان

آذربایجان - آسیا
A. Sultanova str. 11 Baku AZ1073 Absheron Azerbaijan

Azerbaycan Memarliq ve Insaat University (دانشگاه معماری و ساختمان آذربایجان) که در سال 1975 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 هکتار) واقع شده است. Azerbaycan Memarliq ve Insaat University (AzMIU) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش و پرورش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2,000-2,999 دانشجو) است. Azerbaycan Memarliq ve Insaat University (AzMIU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 45 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90 تا 100 درصد است که این سازمان آموزش عالی آذربایجان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AzMIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6018

دانشگاه دولتی نفت و صنعت آذربایجان

آذربایجان - آسیا
Azadliq prospekti, 20 Baku AZ0010 Absheron Azerbaijan

Azerbaycan Dövlet Neft ve Senaye University (دانشگاه دولتی نفت و صنعت آذربایجان) که در سال 1920 تأسیس شد یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 هکتار) واقع شده است. . Azerbaycan Dövlet Neft ve Senaye University (ADNSU) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. Azerbaycan Dövlet Neft ve Senaye University (ADNSU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 100 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور می باشد. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ADNSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6153

دانشگاه بازرگانی باکو

آذربایجان - آسیا
88a, H. Zardabi str. Baku AZ1122 Absheron Azerbaijan

Baki Biznes Universiteti (دانشگاه بازرگانی باکو) که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. Baki Biznes Universiteti (BBU) که به طور رسمی توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. Baki Biznes University (BBU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 28 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور می باشد. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی آذربایجان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BBU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6156

مدرسه باکی علی نفت

آذربایجان - آسیا
30 Khojaly Ave. Baku AZ1025 Absheron Azerbaijan

باکی علی نفت مکتبی (مدرسه عالی نفت باکو) که در سال 2011 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. باکی علی نفت مکتبی (BANM/BHOS) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش و پرورش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجان است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو). باکی علی نفت مکتبی (BANM/BHOS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 9 ساله آذربایجان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90 تا 100 درصد است که این سازمان آموزش عالی آذربایجان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BANM/BHOS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می‌کند، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورس تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری. .

رتبه جهانی: 6637

دانشگاه زبان آذربایجان

آذربایجان - آسیا
60, R.Bahbudov str. Baku AZ0055 Absheron Azerbaijan

Azerbaycan Diller University (دانشگاه زبانهای آذربایجان) در سال 1973 تاسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. Azerbaycan Diller University (ADU) که به طور رسمی توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Azerbaycan Diller University (ADU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 47 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور می باشد. ADU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7347

دانشگاه سرزمین آتش

آذربایجان - آسیا
13 Koroglu Rahimov str. Baku AZ1072 Absheron Azerbaijan

دانشگاه Odlar Yurdu (دانشگاه Odlar Yurdu) که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. Odlar Yurdu University (OYU) که به طور رسمی توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه Odlar Yurdu (OYU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. OYU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7539

دانشگاه دولتی گنس

آذربایجان - آسیا
159 Haydar Aliyev Avenue Ganja AZ2000 Ganjabasar Azerbaijan

Gence Dövlet University (دانشگاه دولتی گنجه) که در سال 1938 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط گنجه (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، گنجابسار واقع شده است. Gence Dövlet Universiteti (GSU) که به طور رسمی توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه Gence Dövlet (GSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجانی با قدمت 82 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور می باشد. محدوده نرخ پذیرش 80 تا 90 درصد است که این سازمان آموزش عالی آذربایجان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. GSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7654

دانشگاه دولتی کشاورزی آذربایجان

آذربایجان - آسیا
Atatürk prospekti 262 Ganja AZ2000 Ganjabasar Azerbaijan

Azerbaycan Dövlet Aqrar University (دانشگاه دولتی کشاورزی آذربایجان) که در سال 1920 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط گنجه (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) گنجابسر واقع شده است. Azerbaycan Dövlet Aqrar University (ADAU) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. Azerbaycan Dövlet Aqrar University (ADAU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ADAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8062

دانشگاه غرب خزر

آذربایجان - آسیا
31, Istiglaliyyat str. Baku AZ1001 Absheron Azerbaijan

دانشگاه قرب کاسپی (دانشگاه خزر غربی) که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. دانشگاه Qerb Kaspi (WCU) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش و پرورش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه کرب کاسپی (WCU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 29 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور می باشد. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی آذربایجان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. WCU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8247

آکادمی دولتی فرهنگ بدنی و ورزش آذربایجان

آذربایجان - آسیا
98 Fatali Khan Khoyski Avenue Baku AZ1072 Absheron Azerbaijan

Azerbaycan Dövlet Beden Terbiyesi ve Idman Akademiyasi (آکادمی دولتی تربیت بدنی و ورزش آذربایجان) که در سال 1930 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-00000000000000000000000000000000000000 تا 000 نفر) واقع شده است. ، آبشرون. Azerbaycan Dövlet Beden Terbiyesi ve Idman Akademiyasi (ASAPES) که رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش آذربایجان) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Azerbaycan Dövlet Beden Terbiyesi ve Idman Akademiyasi (ASAPES) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 90 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ASAPES همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8259

M.V. باکو دانشگاه دولتی لومونوسوف مسکو

آذربایجان - آسیا
pos. Khojasan, University, 1, Binagadi district Baku AZ1144 Absheron Azerbaijan

تاسیس در سال 2008، M.V. Lomonosov adina Moskva Dövlet Universitetinin Baki (دانشگاه دولتی لومونوسوف مسکو، باکو) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر باکو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آبشرون واقع شده است. رسماً توسط Azerbaycan Respublikasi Tehsil Nazirliyi (وزارت آموزش و پرورش آذربایجان)، M.V. Lomonosov adina Moskva Dövlet Universitetinin Baki (MSU) یک موسسه آموزش عالی مختلط آذربایجانی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 500-999 دانشجو) است. M.V. Lomonosov adina Moskva Dövlet Universitetinin Baki (MSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آذربایجان با قدمت 12 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور می باشد. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. MSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8388