127 دانشگاه برتر آرژانتین به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بوئنوس آیرس

آرژانتین - آمریکای لاتین
Viamonte 430/444 y Reconquista 694 Buenos Aires C1053 City of Buenos Aires Argentina

دانشگاه بوئنوس آیرس (دانشگاه بوئنوس آیرس) که در سال 1821 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بوئنوس آیرس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر ایرز واقع شده است. دانشگاه بوئنوس آیرس (UBA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، یک آموزش مختلط بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: بیش از 45000 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتین دانشگاه بوئنوس آیرس (UBA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UBA همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 150

دانشگاه ملی لاپلاتا

آرژانتین - آمریکای لاتین
Calle 7 N 776 La Plata B1900 Buenos Aires Argentina

دانشگاه ملی لاپلاتا (دانشگاه ملی لاپلاتا) که در سال 1905 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ لاپلاتا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) بوئنوس آیرس واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ملی د لا پلاتا (UNLP) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتینی مختلط Universidad Nacional de La Plata (UNLP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UNLP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 385

دانشگاه ملی کوردوبا

آرژانتین - آمریکای لاتین
Ciudad Universitaria - Pabellón Argentina, 2º Córdoba X5000 Cordoba Argentina

دانشگاه ملی کوردوبا (دانشگاه ملی کوردوبا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1613 تأسیس شد که در محیط شهری کلانشهر کوردوبا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) قرار دارد. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین)، دانشگاه ملی کوردوبا (UNC) یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتین Universidad Nacional de Córdoba (UNC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آرژانتینی با قدمت 407 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 478

دانشگاه ملی فناوری

آرژانتین - آمریکای لاتین
Sarmiento 440 Buenos Aires C1041AAJ City of Buenos Aires Argentina

Universidad Tecnológica Nacional (دانشگاه ملی فناوری) که در سال 1959 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بوئنوس آیرس (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) شهر بوئنوس واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Avellaneda، Bahía Blanca، Chubut، Concordia، Córdoba، La Plata، La Rioja، Mendoza، Paraná، Rafaela، Reconquista، Resistencia، Río Grande، Rosario، S. Francisco، S. Nicolás. ، اس رافائل، سانتا کروز، سانتافه، توکومان، ونادو توئرتو، ویلا ماریا. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه فنی ملی (UTN) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام یک رتبه: بیش از 45000 دانشجوی آرژانتینی) موسسه آموزش عالی. Universidad Tecnológica Nacional (UTN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 60 ساله آرژانتینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UTN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 714

دانشگاه ملی کویو

آرژانتین - آمریکای لاتین
Centro Universitario Parque Gral. San Martín Mendoza M5500 Mendoza Argentina

دانشگاه ملی کویو (دانشگاه ملی کویو) که در سال 1939 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ مندوزا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ملی کویو (UNCUYO) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 35000-39999 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتین مختلط Universidad Nacional de Cuyo (UNCUYO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 81 ساله آرژانتینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UNCUYO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1138

دانشگاه ملی روزاریو

آرژانتین - آمریکای لاتین
Córdoba 1814 Rosario S2000 Santa Fe Argentina

Universidad Nacional de Rosario (دانشگاه ملی روزاریو) که در سال 1968 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر روزاریو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) سانتافه واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کاسیلدا و زاوالا است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ملی روزاریو (UNR) یک آموزش مختلط بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتین Universidad Nacional de Rosario (UNR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1171

دانشگاه ملی شمال شرق

آرژانتین - آمریکای لاتین
25 de Mayo 868 Corrientes W3400 Corrientes Argentina

Universidad Nacional del Nordeste (دانشگاه ملی شمال شرق) که در سال 1956 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط Corrientes (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Resistencia، Presidencia Roque Sáenz Peña، Curuzú Cuatiá، Paso de los Libres. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین)، دانشگاه ملی دل نوردسته (UNNE) یک آموزش مختلط بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتین Universidad Nacional del Nordeste (UNNE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 64 ساله آرژانتینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNNE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1199

دانشگاه پالرمو

آرژانتین - آمریکای لاتین
Mario Bravo 1050 Buenos Aires C1188AAB City of Buenos Aires Argentina

دانشگاه پالرمو (دانشگاه پالرمو، آرژانتین) که در سال 1986 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بوئنوس آیرس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) و Aires City of Buenos واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه پالرمو (UP) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 10000-14999 دانشجوی آرژانتینی) موسسه آموزش عالی. Universidad de Palermo (UP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 34 ساله آرژانتینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UP همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1274

دانشگاه پاپی کاتولیک آرژانتین

آرژانتین - آمریکای لاتین
Avenida Alicia Moreau de Justo 1300, Puerto Madero Buenos Aires C1107AAZ City of Buenos Aires Argentina

Pontificia Universidad Católica Argentina (دانشگاه پاپی کاتولیک آرژانتین) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بوئنوس آیرس (محدوده جمعیتی بین 1,000,000 تا 5,000,000 شهر بوهانوس) واقع شده است. . رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین)، دانشگاه Pontificia Católica آرژانتین (UCA) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 15000-99999 دانش آموز مشترک) موسسه آموزش عالی آرژانتین که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Pontificia Universidad Católica Argentina (UCA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 62 ساله آرژانتینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی آرژانتینی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UCA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1401

دانشگاه ملی لیتورال

آرژانتین - آمریکای لاتین
Boulevard Pellegrini 2750 Santa Fe S3000 Santa Fe Argentina

Universidad Nacional del Litoral (دانشگاه ملی لیتورال) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1919 تأسیس شد که در محیط شهری شهر بزرگ سانتافه (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Esperanza، Reconquista، Gálvez. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ملی دل لیتورال (UNL) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30,000-34,999 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتینی مختلط Universidad Nacional del Litoral (UNL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله آرژانتینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNL همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 1406

دانشگاه ملی مار دل پلاتا

آرژانتین - آمریکای لاتین
Avenida Juan Bautista Alberdi 2695 Mar del Plata B7600 Buenos Aires Argentina

دانشگاه ملی مار دل پلاتا (دانشگاه ملی مار دل پلاتا) که در سال 1975 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ مار دل پلاتا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. ، بوینس آیرس. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در بالکارس است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین)، دانشگاه ملی د مار دل پلاتا (UNMdP) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20000-2499 دانشجو ) موسسه آموزش عالی آرژانتینی مختلط. Universidad Nacional de Mar del Plata (UNMdP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 45 ساله آرژانتینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UNMdP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1486

دانشگاه ملی سن مارتین، آرژانتین

آرژانتین - آمریکای لاتین
Avenida 25 de Mayo y Francia San Martín B1650 Buenos Aires Argentina

دانشگاه ملی سن مارتین، آرژانتین (دانشگاه ملی سن مارتین، آرژانتین) که در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سن مارتین (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. )، بوینس آیرس. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین)، دانشگاه ملی سن مارتین، آرژانتین (UNSAM) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 15999-15991) دانشجویان) مؤسسه آموزش عالی مختلط آرژانتین. Universidad Nacional de San Martín، آرژانتین (UNSAM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آرژانتینی 28 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNSAM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1707

دانشگاه ملی کویلمز

آرژانتین - آمریکای لاتین
Roque Sáenz Peña 352 Quilmes B1876BXD Buenos Aires Argentina

دانشگاه ملی کویلمز (دانشگاه ملی کویلمز) که در سال 1989 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کویلمز (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) بوئنوس آیرس واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ملی کویلمز (UNQ) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 20,000-24,999 دانشجوی مشترک) موسسه آموزش عالی آرژانتین Universidad Nacional de Quilmes (UNQ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آرژانتینی 31 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNQ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1767

دانشگاه ملی مرکز استان بوئنوس آیرس

آرژانتین - آمریکای لاتین
Pinto 399 Tandil B7000GHG Buenos Aires Argentina

Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires (دانشگاه ملی استان بوئنوس آیرس مرکزی) که در سال 1974 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک تاندیل (محدوده جمعیتی 50000 نفر) واقع شده است. 249999 نفر، بوئنوس آیرس. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Azul، Olavarría، Quequén. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین)، دانشگاه ملی دل مرکز استان بوئنوس آیرس (UNICEN) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 10000-14999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مختلط آرژانتین. Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires (UNICEN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعاتی برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. یونیسن همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1835

دانشگاه ملی کوماوه

آرژانتین - آمریکای لاتین
Buenos Aires 1400 Neuquén Q8300 Neuquen Argentina

Universidad Nacional del Comahue (دانشگاه ملی Comahue) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1972 تأسیس شد که در شهر کوچک Neuquén (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) Neuquen واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: آلن، باریلوچه، چوله چول، سینکو سالتوس، سیپولتی، اسکوئل، جنرال روکا، پورتو مادرین، سن آنتونیو اوست، سن مارتین د لس آند، ترلو، ویدما، ویلا رجینا، زاپالا. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ملی دل کوماوه (UNCo) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 25000-29999 دانشجوی مشترک) موسسه آموزش عالی آرژانتین Universidad Nacional del Comahue (UNCo) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNCo همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2029

دانشگاه ملی سالتا

آرژانتین - آمریکای لاتین
Buenos Aires 177 Salta A4400 Salta Argentina

Universidad Nacional de Salta (دانشگاه ملی سالتا) که در سال 1972 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ سالتا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در San Ramón de la Nueva Orán و Tartagal است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ملی سالتا (UNSA) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 20000-24999 دانشجوی همکار) موسسه آموزش عالی آرژانتین Universidad Nacional de Salta (UNSA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNSA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2147

دانشگاه ملی جنوب

آرژانتین - آمریکای لاتین
Avenida Colón 80 Bahía Blanca B8000FTN Buenos Aires Argentina

Universidad Nacional del Sur (دانشگاه ملی جنوب) که در سال 1956 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط باهیا بلانکا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) بوئنوس آیرس واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین)، دانشگاه ملی دل سور (UNS) یک شرکت بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 20000-24999 دانشجو) موسسه آموزش عالی آرژانتین Universidad Nacional del Sur (UNS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 64 ساله آرژانتینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNS همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 2180

دانشگاه تورکواتو دی تلا

آرژانتین - آمریکای لاتین
Miñones 2159/77 Buenos Aires C1428ATG City of Buenos Aires Argentina

Universidad Torcuato di Tella (دانشگاه Torcuato di Tella) که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بوئنوس آیرس (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) و شهر ایرز واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه Torcuato di Tella (UTDT) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 1000-1999 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتین مختلط Universidad Torcuato di Tella (UTDT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله آرژانتینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی آرژانتینی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UTDT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2184

دانشگاه سن آندرس

آرژانتین - آمریکای لاتین
Vito Dumas 284 Victoria B1644BID Buenos Aires Argentina

Universidad de San Andrés (دانشگاه سن آندرس) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ ویکتوریا (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) بوئنوس آیرس واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه سن آندرس (UdeSA) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتینی مختلط دانشگاه سن آندرس (UdeSA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UdeSA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2188

موسسه فناوری بوئنوس آیرس

آرژانتین - آمریکای لاتین
Avenida Eduardo Madero 399 Buenos Aires C1106 City of Buenos Aires Argentina

Instituto Tecnológico de Buenos Aires (موسسه فناوری بوئنوس آیرس) که در سال 1959 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بوئنوس آیرس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر بوئنوس واقع شده است. آیرس رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین)، موسسه فنی بوئنوس آیرس (ITBA) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 2000-2،99 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتین مختلط Instituto Tecnológico de Buenos Aires (ITBA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 60 ساله آرژانتینی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی آرژانتینی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ITBA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2190