فهرست کامل دانشگاه های آسیا

دانشگاه توکیو

ژاپن - آسیا
7-3-1 Hongo, Bunkyo-ku Tokyo 113-8654 Tokyo Japan

دانشگاه توکیو که در سال 1877 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ توکیو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کومبا، کاشیوا. دانشگاه توکیو (TODAI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ژاپنی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه توکیو (TODAI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 143 ساله ژاپنی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TODAI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 89

دانشگاه ملی سنگاپور

سنگاپور - آسیا
21 Lower Kent Ridge Road Singapore 119077 Singapore

دانشگاه ملی سنگاپور که در سال 1905 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر سنگاپور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Bukit Timah و Outram است. دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش - بخش آموزش عالی سنگاپور به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سنگاپور (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 115 ساله سنگاپور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NUS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 102

دانشگاه ملک سعود

عربستان سعودی - آسیا
PO Box 2454 Riyadh 11451 Riyadh Saudi Arabia

دانشگاه ملک سعود که در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ ریاض (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ملک سعود (KSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عربستان سعودی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط عربستان سعودی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه پادشاه سعود (KSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی عربستان سعودی 63 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی عربستان سعودی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 109

دانشگاه پکن

چین - آسیا
5 Yiheyuan Road, Haidian District Beijing 100871 Beijing China

دانشگاه پکن که در سال 1898 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پکن (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه پکن (PKU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه پکن (PKU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 122 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 118

دانشگاه کیوتو

ژاپن - آسیا
Yoshida-Honmachi Kyoto 606-8501 Kyoto Japan

دانشگاه کیوتو که در سال 1897 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کیوتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه کیوتو که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه کیوتو دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 123 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. دانشگاه کیوتو همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 131

دانشگاه ملی تایوان

تایوان - آسیا
No. 1, Section 4, Roosevelt Road Taipei City 10617 Taipei Taiwan

دانشگاه ملی تایوان که در سال 1945 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر تایپه (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، تایپه واقع شده است. دانشگاه ملی تایوان (NTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی تایوانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی تایوان (NTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 75 ساله تایوانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 135

دانشگاه فنی نانیانگ

سنگاپور - آسیا
50 Nanyang Avenue Singapore 639798 Singapore

دانشگاه فنی نانیانگ که در سال 1955 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر سنگاپور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه فنی نانیانگ (NTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش - بخش آموزش عالی سنگاپور به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سنگاپور (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری نانیانگ (NTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 65 ساله سنگاپور دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 142

دانشگاه هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
Pok Fu Lam Road Hong Kong Hong Kong

دانشگاه هنگ کنگ که در سال 1911 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه هنگ کنگ (HKU) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام uniRank: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه هنگ کنگ (HKU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 109 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. HKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 146

دانشگاه Tsinghua

چین - آسیا
30 Shuang Qing Road, Haidian District Beijing 100084 Beijing China

دانشگاه Tsinghua که در سال 1911 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پکن (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Tsinghua (THU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه Tsinghua (THU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. THU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 148

دانشگاه چینی هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
Shatin, New Territories Hong Kong Hong Kong

دانشگاه چینی هنگ کنگ که در سال 1963 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه چینی هنگ کنگ (CUHK) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه چینی هنگ کنگ (CUHK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CUHK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 165

دانشگاه کیو

ژاپن - آسیا
2-15-45 Mita, Minato-ku Tokyo 108-8345 Tokyo Japan

دانشگاه کیو که در سال 1858 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ توکیو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در فوجیساوا است. دانشگاه کیو که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه کیو دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 162 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه کیو همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 181

دانشگاه ملی سئول

کره جنوبی - آسیا
1 Gwanak-ro, Gwanak-gu Seoul 151-742 Seoul South Korea

دانشگاه ملی سئول که در سال 1946 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سئول (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در سوون است. دانشگاه ملی سئول (SNU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش کره به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کره جنوبی (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه ملی سئول (SNU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 74 ساله کره جنوبی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10 تا 20 درصد است که این سازمان آموزش عالی کره جنوبی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. SNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 196

دانشگاه آناتولی

ترکیه - آسیا
Yunus Emre Kampusü, Tepebasi Eskisehir 26470 Eskisehir Turkey

Anadolu Üniversitesi (دانشگاه آنادولو) در سال 1982 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اسکی شهیر (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Anadolu Üniversitesi که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ترکی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. Anadolu Üniversitesi دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 38 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ترکیه را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Anadolu Üniversitesi همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 210

دانشگاه ژجیانگ

چین - آسیا
38 Zheda Road, Xihu Hangzhou 310027 Zhejiang China

دانشگاه ژجیانگ که در سال 1897 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر هانگژو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) ژجیانگ واقع شده است. دانشگاه ژجیانگ (ZJU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش استان ژجیانگ به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط چینی (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 40000-44999 دانشجو) است. دانشگاه ژجیانگ (ZJU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 123 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ZJU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 215

دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

چین - آسیا
800 Dongchuan Road, Minhang Shanghai 200240 Shanghai China

دانشگاه شانگهای جیائو تونگ که در سال 1896 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ شانگهای (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه جیائو تونگ شانگهای (SJTU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش شهری شانگهای به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه جیائو تونگ شانگهای (SJTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 124 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SJTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 241

دانشگاه دهلی

هند - آسیا
North Delhi Campus, Near Mall Road New Delhi 110 007 NCT of Delhi India

دانشگاه دهلی که در سال 1922 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ دهلی نو (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر)، NCT دهلی واقع شده است. دانشگاه دهلی (DU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه دهلی (DU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. DU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 248

دانشگاه تهران

ایران - آسیا
Enghelab Street Tehran 14174 Tehran Iran

دانشگاه تهران یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1934 تأسیس شده است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در نقاط زیر است: قم، کرج، رضوانشهر (چوکا)، کیش. دانشگاه تهران (UT) که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 40,000 تا 44,999 دانشجو) است. دانشگاه تهران (UT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند لیسانس، کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 86 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UT همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 260

دانشگاه واسدا

ژاپن - آسیا
1-104 Totsuka-machi, Shinjuku-ku Tokyo 169-8050 Tokyo Japan

دانشگاه Waseda که در سال 1882 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ توکیو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Waseda که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه Waseda دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 137 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه Waseda همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 294

دانشگاه گادجه مدا

اندونزی - آسیا
Kampus Bulaksumur - Sleman 55281 Yogyakarta SR Indonesia

Universitas Gadjah Mada (دانشگاه Gadjah Mada) که در سال 1949 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر Sleman (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Yogyakarta SR واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در جاکارتا است. رسماً توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه Gadjah Mada (UGM) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000) -39999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی. Universitas Gadjah Mada (UGM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی اندونزیایی با قدمت 70 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UGM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 298

دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
Clear Water Bay, Kowloon Hong Kong Hong Kong

دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ که در سال 1991 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: نانشا، شنزن. دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ (HKUST) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ (HKUST) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. HKUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 302