25 دانشگاه برتر آفریقای جنوبی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه کیپ تاون

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
Private Bag Cape Town 7700 Western Cape South Africa

دانشگاه کیپ تاون که در سال 1874 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کیپ تاون (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کیپ غربی واقع شده است. دانشگاه کیپ تاون (UCT) که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه کیپ تاون (UCT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 146 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCT همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 193

دانشگاه پرتوریا

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
Lynnwood Road Pretoria 0002 Gauteng South Africa

دانشگاه پرتوریا که در سال 1908 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر پرتوریا (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) گاوتنگ واقع شده است. دانشگاه پرتوریا (UP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه پرتوریا (UP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 112 ساله آفریقای جنوبی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UP همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 206

دانشگاه Witwatersrand

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
Private Bag 3, Wits Johannesburg 2050 Gauteng South Africa

دانشگاه Witwatersrand در سال 1922 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ژوهانسبورگ (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) گوتنگ واقع شده است. دانشگاه Witwatersrand (WITS) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و آموزش عالی آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه Witwatersrand (WITS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 98 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی آفریقای جنوبی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. WITS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 280

دانشگاه استلنبوش

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
Private Bag X1, Matieland Stellenbosch 7602 Western Cape South Africa

Universiteit Stellenbosch (دانشگاه Stellenbosch) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1918 تأسیس شده است که در محیط حومه شهر کوچک Stellenbosch (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، کیپ غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Tygerberg، Bellville، Saldanha. Universiteit Stellenbosch که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Universiteit Stellenbosch دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 102 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. Universiteit Stellenbosch همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 400

دانشگاه ژوهانسبورگ

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
PO Box 524, Auckland Park Johannesburg 2006 Gauteng South Africa

دانشگاه ژوهانسبورگ که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ژوهانسبورگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) گوتنگ واقع شده است. دانشگاه ژوهانسبورگ (UJ) که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه ژوهانسبورگ (UJ) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 509

دانشگاه شمال غرب

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
53 Borcherd Street Potchefstroom 2520 North West South Africa

دانشگاه شمال غربی که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط پوچفستروم (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) شمال غرب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Mafikeng، Vanderbijlpark. دانشگاه شمال غربی (NWU) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و آموزش عالی آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه شمال غرب (NWU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی آفریقای جنوبی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NWU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 538

دانشگاه کوازولو-ناتال

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
Private Bag X54001 Durban 4041 KwaZulu-Natal South Africa

دانشگاه کوازولو-ناتال که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر دوربان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کوازولو-ناتال واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Westiville، Pinetown، Pietermaritzburg. دانشگاه کوازولو ناتال (UKZN) که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجو). دانشگاه کوازولو-ناتال (UKZN) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UKZN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 589

دانشگاه کیپ غربی

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
Private Bag X17 Bellville 7535 Western Cape South Africa

دانشگاه کیپ غربی که در سال 1959 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک بلویل (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، کیپ غربی واقع شده است. دانشگاه کیپ غربی (UWC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه کیپ غربی (UWC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی آفریقای جنوبی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UWC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 949

دانشگاه رودز

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
94 Drostdy Road Grahamstown 6140 Eastern Cape South Africa

دانشگاه رودز که در سال 1904 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک گراهامستون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، کیپ شرقی واقع شده است. دانشگاه رودز (RU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 8000-8999 دانشجو) است. دانشگاه رودز (RU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 116 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. RU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1195

دانشگاه ایالت آزاد

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
PO Box 339 Bloemfontein 9300 Free State South Africa

دانشگاه ایالت آزاد که در سال 1904 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط بلومفونتین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، ایالت آزاد واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در قواقوا می باشد. دانشگاه ایالت آزاد (UFS) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه ایالت آزاد (UFS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 116 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UFS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 1198

دانشگاه نلسون ماندلا

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
PO Box 77000, Mandela University Port Elizabeth 6031 Eastern Cape South Africa

دانشگاه نلسون ماندلا که در سال 2005 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پورت الیزابت (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر)، کیپ شرقی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: جورج، کیپ جنوبی. دانشگاه نلسون ماندلا (NMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه نلسون ماندلا (NMU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی آفریقای جنوبی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1385

دانشگاه صنعتی کیپ شبه جزیره

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
PO Box 652 Cape Town 8000 Western Cape South Africa

دانشگاه فناوری کیپ شبه جزیره که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر کیپ تاون (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کیپ غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bellville، Mowbray، Wellington، Greenpoint. دانشگاه فناوری کیپ شبه جزیره (CPUT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری کیپ شبه جزیره (CPUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CPUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1855

دانشگاه صنعتی دوربان

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
PO Box 1334 Durban 4000 KwaZulu-Natal South Africa

دانشگاه صنعتی دوربان که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر دوربان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کوازولو-ناتال واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Pietermaritzburg است. دانشگاه صنعتی دوربان (DUT) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه صنعتی دوربان (DUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی آفریقای جنوبی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. DUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2417

دانشگاه صنعتی Tshwane

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
Private Bag X680, Staatsartillerie Road Pretoria 0183 Gauteng South Africa

دانشگاه فناوری Tshwane که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پرتوریا (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) گاوتنگ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Soshanguve، Ga-Rankuwa، Witbank، Nelspruit، Polokwane. دانشگاه فناوری Tshwane (TSHwane University of Technology) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه صنعتی Tshwane (TSHwane) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. TUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2737

دانشگاه فورت هار

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
Private Bag X1314 Alice 5700 Eastern Cape South Africa

دانشگاه فورت هار که در سال 1916 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ آلیس (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) کیپ شرقی واقع شده است. دانشگاه فورت هار (UFH) که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه فورت هار (UFH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UFH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3553

دانشگاه صنعتی مرکزی

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
Private Bag X20539 Bloemfontein 9300 Free State South Africa

دانشگاه فناوری مرکزی که در سال 1981 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط بلومفونتین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، ایالت آزاد واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ولکام است. دانشگاه فناوری مرکزی (CUT) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه مرکزی فناوری (CUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. CUT همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 3659

دانشگاه لیمپوپو

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
P/B X1106 Turfloop Mankweng 0727 Limpopo South Africa

دانشگاه لیمپوپو در سال 1959 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ Mankweng (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) لیمپوپو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در مدونسا است. دانشگاه لیمپوپو (UL) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه لیمپوپو (UL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی آفریقای جنوبی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4364

دانشگاه صنعتی وال

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
Private Bag X021 Vanderbijlpark 1900 Gauteng South Africa

دانشگاه فناوری وال که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Vanderbijlpark (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، Gauteng واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Klerksdrop، Kempton Park، Secunda، Upington، Sebokeng. دانشگاه فناوری Vaal (VUT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15,000-19,999 دانشجو) است. دانشگاه صنعتی وال (VUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی آفریقای جنوبی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. VUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5071

دانشگاه فروش

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
Private Bag X5050 Thohoyandou 0950 Limpopo South Africa

دانشگاه وندا که در سال 1982 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Thohoyandou (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) لیمپوپو واقع شده است. دانشگاه وندا که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه وندا دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشگاه وندا همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5076

دانشگاه زولولند

آفریقای جنوبی - آمریکای شمالی
1 Main Road Vulindlela Kwadlangezwa 3886 KwaZulu-Natal South Africa

دانشگاه زولولند که در سال 1960 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کوادلانگزوا (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) کوازولو-ناتال واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Umhlathuze است. دانشگاه زولولند (UNIZULU) که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزش عالی و آموزش آفریقای جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آفریقای جنوبی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه زولولند (UNIZULU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 60 ساله آفریقای جنوبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی آفریقای جنوبی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIZULU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5425