35 دانشگاه برتر آلبانی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه تیرانا

آلبانی - اروپا
Sheshi Nënë Tereza Tirana 1001 Tirana Albania

دانشگاه i Tiranas (دانشگاه تیرانا) که در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در شهر سرند نیز می باشد. دانشگاه i Tiranës (UT) که به طور رسمی توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است. دانشگاه i Tiranës (UT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 63 ساله آلبانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UT همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6556

دانشگاه اپوکا

آلبانی - اروپا
Rruga Tiranë-Rinas, Km. 12 Tirana 1001 Tirana Albania

دانشگاه Epoka (دانشگاه Epoka) که در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در ریناس نیز می باشد. دانشگاه Epoka (Epoka) که به طور رسمی توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است. دانشگاه Epoka (Epoka) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 12 ساله آلبانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Epoka همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6776

دانشگاه پلی تکنیک تیرانا

آلبانی - اروپا
Sheshi Nënë Tereza, 4 Tirana 1000 Tirana Albania

دانشگاه Politeknik i Tiranas (دانشگاه پلی تکنیک تیرانا) که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Politeknik i Tiranës (UPT) که به طور رسمی توسط Agjencia e Sigurimit të اینس در Arsimin e Lartë (آژانس تضمین کیفیت در آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه Politeknik i Tiranës (UPT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله آلبانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. UPT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7194

دانشگاه اسکودرا لوئیج گوراکوچی

آلبانی - اروپا
Sheshi 2 Prilli Shkodër 4000 Shkoder Albania

دانشگاه اسکودرا لویج گوراکوچی (دانشگاه اسکودرا، Luigj Gurakuqi) در سال 1957 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک اسکودر (محدوده جمعیتی 50,000-249,999 نفر)، شادر واقع شده است. به طور رسمی توسط آژانس تضمین کیفیت در آموزش عالی به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه شودرا Luigj Gurakuqi (USH) یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه اسکودرا Luigj Gurakuqi (USH) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7734

دانشگاه نیویورک در تیرانا

آلبانی - اروپا
Rruga Kodra e Diellit Tirana 1001 Tirana Albania

دانشگاه نیویورک در تیرانا (دانشگاه نیویورک، تیرانا) که در سال 2002 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. . این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: آتن، تسالونیکی، پراگ. دانشگاه i New York-ut në Tiranë (UNYT) که رسماً توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است (UNYT) مختلط آلبانیایی است. موسسه آموزشی. دانشگاه i New York-ut në Tiranë (UNYT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله آلبانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UNYT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8283

دانشگاه اروپایی تیرانا

آلبانی - اروپا
Bulevardi “Gjergj Fishta”, Nd.70, H.1, Njësia Bashkiake Nr.7 Tirana 1023 Tirana Albania

دانشگاه اروپایی i Tiranas (دانشگاه اروپایی تیرانا) که در سال 2006 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه اروپایی i Tiranës (UET) که به طور رسمی توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است. دانشگاه اروپایی i Tiranës (UET) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله آلبانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. UET همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8414

دانشگاه الباسان الکساندر ژوانی

آلبانی - اروپا
Rruga Rinia Elbasan 3000 Elbasan Albania

دانشگاه الکساندر ژوانی (دانشگاه الکساندر ژوانی در البستان) که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک الباسان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه i Elbasanit Aleksander Xhuvani یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است که به طور رسمی توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه i Elbasanit Aleksander Xhuvani دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله آلبانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشگاه i Elbasanit Aleksander Xhuvani همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8762

کالج دانشگاه بدر

آلبانی - اروپا
Rruga Jordan Misja, Kompleksi Usluga, Sauk Tirana 1000 Tirana Albania

Kolegji Universitar Bedër (کالج دانشگاهی بدر) که در سال 2011 تأسیس شد یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Kolegji Universitar Bedër (KUB) که رسما توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است. Kolegji Universitar Bedër (KUB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 9 ساله آلبانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KUB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8766

دانشگاه کشاورزی تیرانا

آلبانی - اروپا
Kodër Kamëz, SH1 Tirana 1000 Tirana Albania

دانشگاه Bujqësor i Tiranas (دانشگاه کشاورزی تیرانا) که در سال 1951 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Bujqësor i Tiranës (UBT) که رسماً توسط Agjencia e Sigurimit T'essimin e Lartë (آژانس تضمین کیفیت در آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه Bujqësor i Tiranës (UBT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 69 ساله آلبانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. UBT همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8769

دانشگاه الکساندر مویسیو، دورس

آلبانی - اروپا
Lagja 1, Rruga e Currilave Durrës 2001 Durres Albania

دانشگاه Aleksandër Moisiu، دوررس (دانشگاه الکساندر مویسیو در دورس) در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک دورس (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، دورس واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در پشکپی می باشد. دانشگاه Aleksandër Moisiu, Durrës (UAMD) که رسماً توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است (UAMD) یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است. دانشگاه Aleksandër Moisiu، دوررس (UAMD) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله آلبانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. UAMD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8824

دانشگاه اسماعیل قمالی، ولورا

آلبانی - اروپا
L. Pavarësia Vlorë 9401 Vlore Albania

دانشگاه اسماعیل قمالی، ویلورا (دانشگاه اسماعیل قمالی ولورا) که در سال 1994 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ویلورا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) ولورا واقع شده است. دانشگاه اسماعیل قمالی، ویلوله (UV) یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است که به طور رسمی توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه اسماعیل قمالی، ویلوله (UV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله آلبانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. UV همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8974

دانشگاه پلیس

آلبانی - اروپا
Rruga Bylis 12, Autostrada Tirana-Durrës, Km 5th, Kashar Tirana 1051 Tirana Albania

دانشگاه پولیس (دانشگاه پولیس) که در سال 2006 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه پولیس (U_POLIS) که به طور رسمی توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است. دانشگاه پولیس (U_POLIS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله آلبانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. U_POLIS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9045

دانشگاه کاتولیک بانوی مشاور خوب ما

آلبانی - اروپا
Rruga Dritan Hoxha Tirana 1000 Tirana Albania

دانشگاه Katolik Zoja e Këshillit Te Mirë (دانشگاه کاتولیک بانوی مشاور خوب) که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. . این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در البستان است. دانشگاه Katolik Zoja e Këshillit Te Mirë (UKZKM) یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است که به طور رسمی توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است. به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه Katolik Zoja e Këshillit Te Mirë (UKZKM) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله آلبانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UKZKM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9370

دانشگاه هنر

آلبانی - اروپا
Bulevardi Deshmoret e Kombit, Sheshi Nene Tereza Tirana 1000 Tirana Albania

دانشگاه i Arteve (دانشگاه هنر) که در سال 2011 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه i Arteve (UA) که رسماً توسط Agjencia e Sigurimit T'essimin e Lartë (آژانس تضمین کیفیت در آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه i Arteve (UA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 9 ساله آلبانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10007

موسسه فناوری کالج دانشگاهی کانادا

آلبانی - اروپا
Rruga Andon Zako Çajupi, Nr. 6, Qëndra Zayed Tirana 1000 Tirana Albania

مؤسسه دانشگاهی Kolegji کانادز ای فناوریس (موسسه فناوری کالج دانشگاهی کانادا) که در سال 2011 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. مؤسسه دانشگاهی Kolegji Kanadez i Technology (CIT) که رسماً توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است (آژانس تضمین کیفیت در آموزش عالی)، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) . مؤسسه دانشگاهی Kolegji Kanadez i Technologysë (CIT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 8 ساله آلبانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 10245

دانشگاه پزشکی تیرانا

آلبانی - اروپا
Rruga e Dibres, Nr. 371 Tirana 1005 Tirana Albania

دانشگاه I Mjekësisë، Tiranë (دانشگاه پزشکی، تیرانا) که در سال 2013 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه i Mjekësisë, Tiranë (UMT) یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است که به طور رسمی توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است. . دانشگاه I Mjekësisë, Tiranë (UMT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 7 ساله آلبانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UMT همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10351

دانشگاه مارین بارلتی

آلبانی - اروپا
Rruga Sami Frasheri, 41 Tirana 1000 Tirana Albania

دانشگاه مارین بارلتی (دانشگاه مارین بارلتی) که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه مارین بارلتی (UMB) که رسماً توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است (آژانس تضمین کیفیت در آموزش عالی)، یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه مارین بارلتی (UMB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله آلبانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UMB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10499

کالج دانشگاه لوراسی

آلبانی - اروپا
Bulevardi Bajram Curri, European Trade Center, 5th Floor Tirana 1000 Tirana Albania

Kolegji Universitar Luarasi (کالج دانشگاهی Luarasi) که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تیرانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Kolegji Universitar Luarasi (UL) که رسماً توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است. دانشگاه Kolegji Universitar Luarasi (UL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله آلبانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10642

دانشگاه اقرم چابیج، جیروکاستر

آلبانی - اروپا
Lagjia 18 Shtatori Gjirokastër 6002 Gjirokaster Albania

دانشگاه Eqerem Çabej, Gjirokastër (دانشگاه Eqrem Çabej از جیروکاستر) که در سال 1971 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ جیروکاستر (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه Eqerem Çabej, Gjirokastër (UGJ) یک موسسه آموزش عالی مختلط آلبانیایی است که به طور رسمی توسط Agjencia e Sigurimit به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه Eqerem Çabej، Gjirokastër (UGJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 49 ساله آلبانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی آلبانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UGJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10758