فهرست کامل دانشگاه های آمریکای لاتین

دانشگاه سائوپائولو

برزیل - آمریکای لاتین
Rua da Reitoria 374 - Butantã São Paulo 05508-220 Sao Paulo Brazil

دانشگاه سائوپائولو (دانشگاه سائوپائولو) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1827 تأسیس شد که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سائوپائولو (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) سائوپائولو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bauru، Lorena، Piracicaba، Pirassununga، Ribeirão Preto، São Carlos، Santos. دانشگاه سائوپائولو (USP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه سائوپائولو (USP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 193 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USP همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 50

دانشگاه ملی خودمختار مکزیک

مکزیک - آمریکای لاتین
Ciudad Universitaria Mexico City 04510 Mexico City Mexico

Universidad Nacional Autónoma de México (دانشگاه ملی خودمختار مکزیک) که در سال 1551 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مکزیکو سیتی (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Ensenada، Morelos، Juriquilla، Temixco، Morelia، Mérida. Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM) که رسماً توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی با قدمت 469 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UNAM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 58

دانشگاه بوئنوس آیرس

آرژانتین - آمریکای لاتین
Viamonte 430/444 y Reconquista 694 Buenos Aires C1053 City of Buenos Aires Argentina

دانشگاه بوئنوس آیرس (دانشگاه بوئنوس آیرس) که در سال 1821 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بوئنوس آیرس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر ایرز واقع شده است. دانشگاه بوئنوس آیرس (UBA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، یک آموزش مختلط بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: بیش از 45000 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتین دانشگاه بوئنوس آیرس (UBA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UBA همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 150

تکنولوژیکو مونتری

مکزیک - آمریکای لاتین
Avenida Eugenio Garza Sada No. 2501 Sur, Colonia Tecnológico Monterrey 64849 Nuevo Leon Mexico

Tecnológico de Monterrey (موسسه فناوری مونتری) در سال 1943 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مونتری (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) نوو لئون واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در 26 نقطه دیگر در سراسر کشور است. به طور رسمی توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، Tecnológico de Monterrey (Tec de Monterrey) یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام واحد رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Tecnológico de Monterrey (Tec de Monterrey) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 77 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Tec de Monterrey همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورس تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری. .

رتبه جهانی: 154

دانشگاه شیلی

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Libertador Bernardo O'Higgins Nº 1058 Santiago Region Metropolitana de Santiago Chile

دانشگاه شیلی (Universidad de Chile) در سال 1842 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سانتیاگو (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) منطقه متروپولیتانا د سانتیاگو واقع شده است. دانشگاه شیلی (UCH) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Universidad de Chile (UCH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی شیلی با قدمت 177 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UCH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 166

دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا

برزیل - آمریکای لاتین
Campus Universitário s/n - Trindade Florianópolis 88040-900 Santa Catarina Brazil

دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا (دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا) که در سال 1960 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط فلوریانوپلیس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، سانتا کاتارینا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Araranguá، Blumenau، Curitibanos، Joinville. دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا (UFSC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی برزیلی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا (UFSC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UFSC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 246

دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida Paulo Gama 110- Farroupilha Porto Alegre 90040-060 Rio Grande do Sul Brazil

دانشگاه فدرال دو ریو گراند دو سول (دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول) که در سال 1934 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پورتو آلگره (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. ، ریو گرانده دو سول. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Tramandaí است. Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه فدرال دو ریو گراند دو سول (UFRGS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی 86 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UFRGS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 253

دانشگاه ملی کلمبیا

کلمبیا - آمریکای لاتین
Carrera 45 No. 26-85 Bogotá Bogota Colombia

دانشگاه ملی کلمبیا (دانشگاه ملی کلمبیا) که در سال 1867 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بوگوتا (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، بوگوتا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Medellín، Manizales، Palmira، Arauca، Leticia، San Andrés Islas. Universidad Nacional de Colombia (UNAL) که رسما توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Nacional de Colombia (UNAL) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 153 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UNAL همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 268

دانشگاه ایالتی کامپیناس

برزیل - آمریکای لاتین
Cidade Universitária Zeferino Vaz s/n - Barão Geraldo Campinas 13083-970 Sao Paulo Brazil

Universidade Estadual de Campinas (دانشگاه ایالتی کامپیناس) که در سال 1966 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کامپیناس (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، سائوپائولو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Limeira، Piracicaba. Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی برزیلی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNICAMP همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 276

دانشگاه فدرال ریودوژانیرو

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida Pedro Calmon, 550 Rio de Janeiro 21941-901 Rio de Janeiro Brazil

دانشگاه فدرال دو ریودوژانیرو (دانشگاه فدرال ریودوژانیرو) که در سال 1920 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ ریودوژانیرو (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. Universidade Federal do Rio de Janeiro (UFRJ) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه فدرال دو ریودوژانیرو (UFRJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله برزیلی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UFRJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 316

دانشگاه گوادالاخارا

مکزیک - آمریکای لاتین
Avenida Juárez No. 975 Planta Alta Esq. Enrique Díaz de León, Colonia Centro Guadalajara 44100 Jalisco Mexico

دانشگاه گوادالاخارا (دانشگاه گوادالاخارا) که در سال 1792 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر گوادالاخارا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، جالیسکو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Ameca، Autlán، Colotlán، Cd. گوزمان، هوئنتیتان ال آلتو، اوکوتلان، پورتو والارتا، تپاتیتلان د مورلوس، زاپوپان. Universidad de Guadalajara (UDG) که رسماً توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه گوادالاخارا (UDG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 227 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UDG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 341

دانشگاه پاپی کاتولیک شیلی

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Libertador Bernardo O'Higgins Nº 340 Santiago Region Metropolitana de Santiago Chile

Pontificia Universidad Católica de Chile (دانشگاه پاپی کاتولیک شیلی) یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ سانتیاگو (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) منطقه متروپولیتانا د سانتیاگو واقع شده است. به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی)، Pontificia Universidad Católica de Chile (PUC) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000 تا 34,999 دانشجو) دارای تحصیلات مختلط شیلیایی با یک مؤسسه آموزش عالی شیلی که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی شیلی-مسیحی دارد. دین Pontificia Universidad Católica de Chile (PUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 132 ساله شیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. PUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 358

دانشگاه برازیلیا

برزیل - آمریکای لاتین
Campus Universitário Darcy Ribeiro s/n - Asa Norte Brasília 70910-900 Distrito Federal Brazil

Universidade de Brasília (دانشگاه برازیلیا) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1962 تأسیس شد که در محیط شهری کلان شهر برازیلیا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Distrito Federal واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Planaltina، Gama، Ceilândia. Universidade de Brasília (UNB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی برزیلی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Universidade de Brasília (UNB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UNB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 376

دانشگاه Estacio de Sa

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida das Américas 4200 - Bloco 11 - Barra da Tijuca Rio de Janeiro 22640-102 Rio de Janeiro Brazil

Universidade Estácio de Sá (دانشگاه Estácio de Sá) که در سال 1970 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ ریودوژانیرو (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. Universidade Estácio de Sá (UNESA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidade Estácio de Sá (UNESA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 50 ساله برزیلی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. یونسا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 377

دانشگاه ملی لاپلاتا

آرژانتین - آمریکای لاتین
Calle 7 N 776 La Plata B1900 Buenos Aires Argentina

دانشگاه ملی لاپلاتا (دانشگاه ملی لاپلاتا) که در سال 1905 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ لاپلاتا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) بوئنوس آیرس واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ملی د لا پلاتا (UNLP) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتینی مختلط Universidad Nacional de La Plata (UNLP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UNLP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 385

دانشگاه ایالتی پائولیستا

برزیل - آمریکای لاتین
Rua Quirino de Andrade, 215 - Centro São Paulo 01049-010 Sao Paulo Brazil

Universidade Estadual Paulista (دانشگاه ایالتی سائوپائولو) که در سال 1976 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سائوپائولو (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، سائوپائولو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Araçatuba، Araraquara، Assis، Bauru، Dracena، Ilha Solteira، Franca، Jaboticabal، Sao José do Rio Preto، Tupã، Rosana، Presidente Prudente، Ourinhos، Marilia، Botucatu، Rio Claro، سائو خوزه دوس کامپوس، گوارینگوئتا، سوروکابا، ایتاپوا، سائو ویسنته. Universidade Estadual Paulista (UNESP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی برزیلی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Universidade Estadual Paulista (UNESP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی 44 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNESP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 410

دانشگاه فدرال پارانا

برزیل - آمریکای لاتین
Rua XV de Novembro 1299 - Centro Curitiba 80060-000 Parana Brazil

دانشگاه فدرال دو پارانا (دانشگاه فدرال پارانا) که در سال 1912 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر کوریتیبا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) پارانا واقع شده است. دانشگاه فدرال دو پارانا (UFPR) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه فدرال دو پارانا (UFPR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی 107 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UFPR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 433

دانشگاه فدرال میناس گرایس

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida Presidente Antônio Carlos 6627 - Pampulha Belo Horizonte 31270-901 Minas Gerais Brazil

Universidade Federal de Minas Gerais (دانشگاه فدرال میناس گرایس) که در سال 1927 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بلو هوریزونته (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 میناس گرایس) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در مونتس کلاروس است. Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی 93 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UFMG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 468

دانشگاه ملی کوردوبا

آرژانتین - آمریکای لاتین
Ciudad Universitaria - Pabellón Argentina, 2º Córdoba X5000 Cordoba Argentina

دانشگاه ملی کوردوبا (دانشگاه ملی کوردوبا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1613 تأسیس شد که در محیط شهری کلانشهر کوردوبا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) قرار دارد. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین)، دانشگاه ملی کوردوبا (UNC) یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانش آموز) موسسه آموزش عالی آرژانتین Universidad Nacional de Córdoba (UNC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آرژانتینی با قدمت 407 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 478

دانشگاه خودمختار نووو لئون

مکزیک - آمریکای لاتین
Avenida Pedro de Alba s/n Torre de Rectoría 8º Piso Ciudad Universitaria San Nicolás de Los Garza 66451 Nuevo Leon Mexico

Universidad Autónoma de Nuevo León (دانشگاه خودمختار Nuevo Leon) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1933 تأسیس شد که در محیط حومه شهر کوچک San Nicolás de Los Garza (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. ، نووو لئون. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Mederos، Monterrey، Linares، Sabinas Hidalgo، Marín. Universidad Autónoma de Nuevo León (UANL) که رسماً توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Autónoma de Nuevo León (UANL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 87 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UANL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 498