18 دانشگاه برتر آنگولا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه آگوستینیو نتو

آنگولا - آمریکای شمالی
Avenida 4 de Fevereiro 7 Luanda Luanda Angola

دانشگاه آگوستینیو نتو (دانشگاه آگوستینیو نتو) که در سال 1962 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر لواندا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Benguela، Huíla، Huambo و Kwanza-Sul. به طور رسمی توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا) به رسمیت شناخته شده است، Universidade Agostinho Neto (UAN) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20,990-20,990 دانشجو) موسسه آموزش عالی آنگولا. دانشگاه آگوستینیو نتو (UAN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله آنگولا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UAN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7779

دانشگاه کاتولیک آنگولا

آنگولا - آمریکای شمالی
Avenida Pedro de Castro Van Dunem, n. 24 Luanda 2064 Luanda Angola

Universidade Católica de Angola (دانشگاه کاتولیک آنگولا) که در سال 1997 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر لواندا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا)، دانشگاه Católica de Angola (UCAN) یک کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 59900 دانشجو ) مؤسسه آموزش عالی مختلط آنگولا که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidade Católica de Angola (UCAN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 22 ساله آنگولا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCAN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8188

دانشگاه فنی آنگولا

آنگولا - آمریکای شمالی
Bairro Capolo II, Rua A4 No. 14, Kilamba Kiaxi Luanda Luanda Angola

Universidade Técnica de Angola (دانشگاه فنی آنگولا) که در سال 2007 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر لواندا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا)، دانشگاه Técnica de Angola (UTANGA) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 4990-4990 دانشجو) ) موسسه آموزش عالی آنگولا. Universidade Técnica de Angola (UTANGA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. UTANGA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10259

دانشگاه مستقل آنگولا

آنگولا - آمریکای شمالی
Rua da Missão, Bairro Morro Bento II - Corimba Luanda Luanda Angola

Universidade Independente de Angola (دانشگاه مستقل آنگولا) که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر لواندا (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا)، دانشگاه Independente de Angola (UNIA) یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام uniRank: 0-7،0) 7999 دانشجو) موسسه آموزش عالی آنگولا. Universidade Independente de Angola (UNIA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. UNIA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10522

دانشگاه متدیست آنگولا

آنگولا - آمریکای شمالی
Rua Nossa Senhora da Muxima, 10, Kinaxixi Luanda Luanda Angola

Universidade Metodista de Angola (دانشگاه متدیست آنگولا) که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر لواندا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا)، دانشگاه Metodista de Angola (UMA) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 10,090-10900 دانشجو ) موسسه آموزش عالی مختلط آنگولا که به طور رسمی به مذهب مسیحی-متدیست وابسته است. Universidade Metodista de Angola (UMA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. UMA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10815

دانشگاه گرگوریو سمدو

آنگولا - آمریکای شمالی
Rua Adjacente 21 Janeiro / Av. Rua da Total Luanda Luanda Angola

Universidade Gregório Semedo (دانشگاه Gregório Semedo) که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر لواندا (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه Gregório Semedo (UGS) کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 2990 دانشجو) موسسه آموزش عالی آنگولا. Universidade Gregório Semedo (UGS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آنگولا با قدمت 17 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UGS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11191

دانشگاه ژان پیاژه آنگولا

آنگولا - آمریکای شمالی
Bairro Capalanka, Caixa Postal 81 Viana Luanda Angola

دانشگاه ژان پیاژه آنگولا (دانشگاه ژان پیاژه آنگولا) که در سال 2000 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک ویانا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، لوآندا واقع شده است. رسماً توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا)، دانشگاه ژان پیاژه د آنگولا (UNIPIAGET) یک دانشگاه متوسط (UNIPIAGET) است (تعداد نام‌نویسی با رتبه 900:00) -9999 دانشجو) موسسه آموزش عالی آنگولا. Universidade Jean Piaget de Angola (UNIPIAGT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. UNIPIAGET همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12259

دانشگاه لوزیادا آنگولا

آنگولا - آمریکای شمالی
Largo do Lumeji 11/13 Luanda Luanda Angola

Universidade Lusíada de Angola (دانشگاه Lusíada آنگولا) که در سال 1999 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر لوآندا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا)، دانشگاه Lusíada de Angola (ULA) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 39900 دانشجو) ) موسسه آموزش عالی آنگولا. Universidade Lusíada de Angola (ULA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. ULA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12817

دانشگاه خوزه ادواردو دوس سانتوس

آنگولا - آمریکای شمالی
Rua Rei Waponjamba Catumbela, s/n Huambo Huambo Angola

دانشگاه خوزه ادواردو دوس سانتوس (دانشگاه خوزه ادواردو دوس سانتوس) که در سال 2009 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ هوامبو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kuito، Luena. به طور رسمی توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا)، دانشگاه خوزه ادواردو دوس سانتوس (UJES) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام uniRank: 0909010-09010) دانشجویان) موسسه آموزش عالی آنگولا. دانشگاه خوزه ادواردو دوس سانتوس (UJES) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. UJES همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12878
رتبه جهانی: 12950

دانشگاه لوئجی آانکونده

آنگولا - آمریکای شمالی
Rua 4, Caixa Postal 11 Dundo Lunda Norte Angola

Universidade Lueji A'Nkonde (دانشگاه Lueji A'Nkonde) که در سال 2009 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Dundo (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Lunda Norte واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Malange، Saurimo. به طور رسمی توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه Lueji A'Nkonde (ULAN) یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام uniRank00: 6,00) -6999 دانشجو) موسسه آموزش عالی آنگولا. Universidade Lueji A'Nkonde (ULAN) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. ULAN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12953

دانشگاه 11 نوامبر

آنگولا - آمریکای شمالی
Cabinda Cabinda Angola

Universidade 11 de Novembro (دانشگاه 11 نوامبر) که در سال 2009 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط کابیندا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: M'Banza Kongo، Buco-Zau، Soyo. به طور رسمی توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه 11 de Novembro (UON) یک دانشجوی بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 10,090-10,090 دانشجو). ) موسسه آموزش عالی آنگولا. Universidade 11 de Novembro (UON) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. UON همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13016

دانشگاه کویتو کواناواله

آنگولا - آمریکای شمالی
Menongue Cuando-Cubango Angola

Universidade Cuíto Cuanavale (دانشگاه Cuíto Cuanavale) که در سال 2014 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط Menongue (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Cuando-Cubango واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Cuito Cuanavale، Calai، Ondjiva. به طور رسمی توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه Cuíto Cuanavale (UCC) کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 3,9903- دانشجو) موسسه آموزش عالی آنگولا. Universidade Cuíto Cuanavale (UCC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UCC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0

دانشگاه کیمپا ویتا

آنگولا - آمریکای شمالی
Rua Henrique Freitas N 1, Bairro Popular Uíge Uige Angola

دانشگاه کیمپا ویتا (دانشگاه کیمپا ویتا) که در سال 1983 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Uíge (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Uige واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در N'dalatando است. دانشگاه کیمپا ویتا (UNIKIVI) که به طور رسمی توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه با اندازه متوسط است (محدوده ثبت نام uniRank: 7,90-7900). دانشجویان) موسسه آموزش عالی آنگولا. دانشگاه کیمپا ویتا (UNIKIVI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. UNIKIVI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0

دانشگاه ماندوم یا ندموفایو

آنگولا - آمریکای شمالی
Avenida Hoji Ya Henda 30 Lubango Huila Angola

دانشگاه Mandume Ya Ndemufayo (دانشگاه Mandume Ya Ndemufayo) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1963 تأسیس شد که در شهر متوسط Lubango (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) Huila قرار دارد. به طور رسمی توسط Ministério do Ensino Superior، Ciência، Tecnologia e Inovação، آنگولا (وزارت آموزش عالی، علم، فناوری و نوآوری آنگولا)، دانشگاه Mandume Ya Ndemufayo (UMN) یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه: 000-9: 9999 دانشجو) موسسه آموزش عالی آنگولا. Universidade Mandume Ya Ndemufayo (UMN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی آنگولا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. UMN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 0