73 دانشگاه برتر اتریش به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه وین

اتریش - اروپا
Universitätsring 1 Vienna 1010 Vienna Austria

Universität Wien (دانشگاه وین) که در سال 1365 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر وین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Langau، Grünau im Almtal، Ernstbrunn، Marchegg، Baden، St. Corona، Mönichkirchen. Universität Wien (UNIVIE) که توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اتریشی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universität Wien (UNIVIE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اتریشی با قدمت 655 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIVIE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 81

دانشگاه فنی وین

اتریش - اروپا
Karlsplatz 13 Vienna 1040 Vienna Austria

Technische Universität Wien (دانشگاه فناوری وین) که در سال 1872 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر وین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Technische Universität Wien (TU Wien) که توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام یک رتبه: 25000-29999 دانشجوی تحصیلات عالی اتریشی) موسسه، نهاد. Technische Universität Wien (TU Wien) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 148 ساله اتریش دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. TU Wien همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 188

دانشگاه اینسبروک

اتریش - اروپا
Innrain 52 Innsbruck 6020 Tyrol Austria

دانشگاه اینسبروک (دانشگاه اینسبروک) که در سال 1669 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک اینسبروک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، تیرول واقع شده است. Universität Innsbruck (LFU) که توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 25000-29999 دانشجوی آموزش عالی اتریشی) است. Universität Innsbruck (LFU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. LFU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 336

دانشگاه صنعتی گراتس

اتریش - اروپا
Rechbauerstrasse 12 Graz 8010 Styria Austria

Technische Universität Graz (دانشگاه فناوری گراتس) که در سال 1874 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط گراتس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، اشتایریا واقع شده است. دانشگاه فنی گراتس (TU Graz) که به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام یک رتبه: 10000-14999 دانشجوی تحصیلات عالی اتریشی) موسسه، نهاد. Technische Universität Graz (TU Graz) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 146 ساله اتریشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TU Graz همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 552

دانشگاه کارل فرانزنس گراتس

اتریش - اروپا
Universitaetsplatz 3 Graz 8010 Styria Austria

Karl-Franzens-Universität Graz (دانشگاه گراتس) که در سال 1585 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط گراتس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، اشتایریا واقع شده است. به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش)، Karl-Franzens-Universität Graz (KFU Graz) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 25000-29،99 دانش آموز مشترک). موسسه آموزش عالی اتریش Karl-Franzens-Universität Graz (KFU Graz) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی اتریشی با قدمت 435 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KFU Graz همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 645

دانشگاه یوهانس کپلر لینز

اتریش - اروپا
Altenbergerstrasse 69 Linz 4040 Upper Austria Austria

دانشگاه یوهانس کپلر لینز (دانشگاه یوهانس کپلر لینز) که در سال 1966 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک لینز (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، اتریش علیا واقع شده است. دانشگاه یوهانس کپلر لینز (JKU) که به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت آموزش، علوم و تحقیقات فدرال اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 15000-19999 دانشجوی تحصیلات عالی اتریشی) موسسه، نهاد. Johannes Kepler Universität Linz (JKU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اتریشی با قدمت 53 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. JKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 781

دانشگاه پزشکی وین

اتریش - اروپا
Spitalgasse 23 Vienna 1090 Vienna Austria

Medizinische Universität Wien (دانشگاه پزشکی وین) در سال 2004 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر وین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Medizinische Wien (MUW) که به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام یک رتبه: 7000-7999 دانشجوی تحصیلی مشترک اتریشی) موسسه آموزشی. Medizinische Universität Wien (MUW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله اتریش دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. MUW همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 863

دانشگاه اقتصاد وین

اتریش - اروپا
Welthandelsplatz 1 Vienna 1020 Vienna Austria

Wirtschaftsuniversität Wien (دانشگاه اقتصاد و تجارت وین) که در سال 1975 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر وین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Wirtschaftsuniversität Wien (WU) که به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک بزرگ است (محدوده ثبت نام یک رتبه: 20,000-24,999 دانشجوی مؤسسه آموزش عالی اتریشی). Wirtschaftsuniversität Wien (WU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اتریشی با قدمت 45 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. WU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 922

Alpen-Adria-Universität Klagenfurt

اتریش - اروپا
Universitätsstrasse 65-67 Klagenfurt 9020 Carinthia Austria

Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (دانشگاه کلاگنفورت) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1970 تأسیس شده است که در محیط حومه شهر کوچک کلاگنفورت (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Carinthia واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در وین است. به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش)، Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (AAU) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10،000-14،99 دانش آموز اتریشی مشترک) موسسه آموزش عالی. Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (AAU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 50 ساله اتریشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 968

دانشگاه منابع طبیعی و علوم زیستی، وین

اتریش - اروپا
Gregor-Mendel-Strasse 33 Vienna 1180 Vienna Austria

Universität für Bodenkultur Wien (دانشگاه منابع طبیعی و علوم زیستی، وین) که در سال 1872 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر وین (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Tulln، Groß-Enzersdorf، Forchtenstein. به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، Universität für Bodenkultur Wien (BOKU) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجوی تحصیلات عالی اتریشی) موسسه، نهاد. Universität für Bodenkultur Wien (BOKU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 148 ساله اتریش دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BOKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 999

دانشگاه دامپزشکی، وین

اتریش - اروپا
Veterinärplatz 1 Vienna 1210 Vienna Austria

Veterinärmedizinische Universität Wien (دانشگاه دامپزشکی، وین) در سال 1897 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر وین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش)، Veterinärmedizinische Universität Wien (Vetmeduni Vienna) یک کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 2000-2990 دانشجوی تحصیلات عالی اتریشی) است. موسسه، نهاد. Veterinärmedizinische Universität Wien (Vetmeduni Vienna) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 123 ساله اتریش دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی اتریشی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Vetmeduni Vienna همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1510

دانشگاه سالزبورگ

اتریش - اروپا
Kapitelgasse 4 Salzburg 5020 Salzburg Austria

دانشگاه سالزبورگ (دانشگاه سالزبورگ) که در سال 1622 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سالزبورگ (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه سالزبورگ (PLUS) که به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجوی اتریشی) است. دانشگاه سالزبورگ (PLUS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. پلاس همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1552

کرمس دانشگاه دانوب

اتریش - اروپا
Dr. Karl-Dorrek-Strasse 30 Krems an der Donau 3500 Lower Austria Austria

Donau-Universität Krems (Krems دانشگاه دانوب) در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ Krems an der Donau (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، اتریش پایین واقع شده است. دانشگاه Donau-Universität Krems (DUK) که به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 8000-8999 دانشجوی اتریشی) موسسه آموزش عالی. Donau-Universität Krems (DUK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدرک‌های کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اتریش با قدمت 26 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی اتریشی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. DUK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1697

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین

اتریش - اروپا
Anton-von-Webern-Platz 1 Vienna 1030 Vienna Austria

Universität für Musik und darstellende Kunst Wien (دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین) که در سال 1817 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر وین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش)، Universität für Musik und darstellende Kunst Wien (MDW) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3000-99999 دانش آموز) کوچک است. موسسه آموزش عالی اتریش Universität für Musik und darstellende Kunst Wien (MDW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اتریشی با قدمت 203 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی اتریشی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MDW همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1723

دانشگاه پزشکی گراتس

اتریش - اروپا
Auenbruggerplatz 2 Graz 8036 Styria Austria

Medizinische Universität Graz (دانشگاه پزشکی گراتس) که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط گراتس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) اشتایریا واقع شده است. به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، Medizinische Universität Graz (Med Uni Graz) یک کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجوی تحصیلی مشترک اتریشی) موسسه آموزشی. Medizinische Universität Graz (Med Uni Graz) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله اتریش دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی اتریشی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. Med Uni Graz همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1745

دانشگاه علوم کاربردی اتریش علیا

اتریش - اروپا
Franz-Fritsch-Strasse 11/3 Wels 4600 Upper Austria Austria

FH Oberösterreich (دانشگاه علوم کاربردی اتریش علیا) که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ولز (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، اتریش علیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Hagenberg، Steyr. FH Oberösterreich (FH OÖ) که توسط Agentur für Qualitätssicherung und Akkreditierung اتریش (آژانس تضمین کیفیت و اعتبار بخشی اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اتریشی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. FH Oberösterreich (FH OÖ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اتریش با قدمت 27 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. FH OÖ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1902

دانشگاه مونتان لئوبن

اتریش - اروپا
Franz-Josef-Strasse 18 Leoben 8700 Styria Austria

Montanuniversität Leoben (دانشگاه لئوبن) که در سال 1904 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Leoben (محدوده جمعیت 10,000-49,999 ساکن)، اشتایریا واقع شده است. Montanuniversität Leoben (MUL) که توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 3000-3999 دانشجوی اتریشی) است. Montanuniversität Leoben (MUL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اتریش با قدمت 116 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. MUL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2060

موسسه علم و فناوری اتریش

اتریش - اروپا
Am Campus 1 Klosterneuburg 3400 Lower Austria Austria

مؤسسه علم و فناوری اتریش که در سال 2009 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ Klosterneuburg (محدوده جمعیت 10,000-49,999 ساکن)، اتریش پایین واقع شده است. به طور رسمی توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش)، مؤسسه علم و فناوری اتریش (IST اتریش) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانشجو) مختلط موسسه آموزش عالی اتریش مؤسسه علم و فناوری اتریش (IST اتریش) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IST اتریش همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2166

دانشگاه علوم کاربردی سنت پولتن

اتریش - اروپا
Matthias Corvinus-Strasse 15 St. Pölten 3100 Lower Austria Austria

Fachhochschule St. Pölten (دانشگاه علوم کاربردی سنت پولتن) که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک سنت پولتن (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. اتریش پایین Fachhochschule St. Pölten (FHSTP) که به طور رسمی توسط Agentur für Qualitätssicherung und Akkreditierung اتریش (آژانس تضمین کیفیت و اعتبار بخشی اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اتریشی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 2,000-2,999 دانشجو) است. Fachhochschule St. Pölten (FHSTP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اتریشی با قدمت 27 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی اتریشی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. FHSTP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2195

UAS Technikum Wien

اتریش - اروپا
Hoechstaedtplatz 6 Vienna 1200 Vienna Austria

FH Technikum Wien (دانشگاه علوم کاربردی Technikum Wien) که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر وین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. FH Technikum Wien (FHTW) که توسط Agentur für Qualitätssicherung und Akkreditierung اتریش (آژانس تضمین کیفیت و اعتبار بخشی اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اتریشی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. FH Technikum Wien (FHTW) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اتریش با قدمت 26 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. FHTW همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2303