30 دانشگاه برتر اردن به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه اردن

اردن - آسیا
Jubaiha Amman 11942 Amman Jordan

دانشگاه اردن که در سال 1962 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر امان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه اردن (UJ) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اردنی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه اردن (UJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله اردن دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1352

دانشگاه علم و صنعت اردن

اردن - آسیا
PO Box 3030 Irbid 22110 Irbid Jordan

دانشگاه علم و صنعت اردن که در سال 1986 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط ایربید (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه علم و فناوری اردن (JUST) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اردن است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه علم و صنعت اردن (JUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 34 ساله اردن دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی اردن را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. JUST همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2212

دانشگاه فیلادلفیا

اردن - آسیا
Jerash Road, Philadelphia University PO Box 1 Amman 19392 Amman Jordan

دانشگاه فیلادلفیا که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر امان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه فیلادلفیا (PU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه فیلادلفیا (PU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 31 ساله اردن دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. PU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2858

دانشگاه یرموک

اردن - آسیا
PO Box 566 Irbid 21163 Irbid Jordan

دانشگاه یرموک که در سال 1976 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اربید (محدوده جمعیتی 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه یرموک (YU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اردنی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه یرموک (YU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 44 ساله اردن دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. YU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2954

دانشگاه هاشمی

اردن - آسیا
PO Box 591504 Zarqa 13133 Zarqa Jordan

دانشگاه هاشمی که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ زرقا (محدوده جمعیتی 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه هاشمی (HU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اردنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه هاشمی (HU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله اردن دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی اردنی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. HU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 4125

دانشگاه کاربردی البلقاء

اردن - آسیا
33 Jorda Al-Salt 19117 Balqa Jordan

دانشگاه کاربردی البلقا که در سال 1996 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی انتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک السالت (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، بلقا واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در سرع نیز می باشد. دانشگاه کاربردی البلقاع (BAU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اردن است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه کاربردی البلقا (BAU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله اردن دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی اردن را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4742

دانشگاه آل البیت

اردن - آسیا
Al Jubaiha Mafraq 25113 Mafraq Jordan

دانشگاه آل البیت که در سال 1993 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ مفرق (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. دانشگاه آل البیت (AABU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اردن (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه آل البیت (AABU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله اردن دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AABU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4802

دانشگاه خاورمیانه، اردن

اردن - آسیا
Airport Street Amman 11610 Amman Jordan

دانشگاه خاورمیانه، اردن که در سال 2005 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلان شهر عمان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه خاورمیانه، اردن (MEU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه خاورمیانه، اردن (MEU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله اردنی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی اردنی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. MEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 4831

دانشگاه الاهلیه امان

اردن - آسیا
Al Salt Road, Sweileh Amman 19328 Amman Jordan

دانشگاه الاهلیه امان که در سال 1990 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط حومه شهر عمان (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه الاهلیه امان (AAU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اردن (محدوده ثبت نام تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه الاهلیه امان (AAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 30 ساله اردن دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اردن را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5005

دانشگاه موته

اردن - آسیا
PO Box 7 Al Karak 61710 Karak Jordan

دانشگاه موته که در سال 1981 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط الکراک (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) کراک واقع شده است. دانشگاه موتا (MU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اردن است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه موتا (MU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 39 ساله اردن دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5313

دانشگاه الزیتونه اردن

اردن - آسیا
PO Box 130 Amman 11733 Amman Jordan

دانشگاه الزیتونه اردن که در سال 1993 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلانشهر امان (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه الزیتونه اردن (ZUJ) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اردن با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است. دانشگاه الزیتونه اردن (ZUJ) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ZUJ همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5435

دانشگاه صنعتی پرنسس سومایا

اردن - آسیا
PO Box 925819 Al Jubaiha 11941 Amman Jordan

دانشگاه فناوری پرنسس سومایا که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک الجبیحه (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، امان واقع شده است. دانشگاه فناوری پرنسس سومایا (PSUT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اردن (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری پرنسس سومایا (PSUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله اردن دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اردن را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PSUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5449

دانشگاه پترا

اردن - آسیا
PO Box 961343 Amman 961343 Amman Jordan

دانشگاه پترا که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر عمان (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه پترا (UOP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اردنی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه پترا (UOP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله اردنی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی اردنی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UOP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5716

دانشگاه زرقاء

اردن - آسیا
PO Box 132222 Zarqa 132222 Zarqa Jordan

دانشگاه زرقا که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ زرقا (محدوده جمعیتی 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه زرقا (ZU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اردن است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه زرقا (ZU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله اردن دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ZU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6205

دانشگاه اردن آلمان

اردن - آسیا
PO Box 35247 Amman 11180 Amman Jordan

دانشگاه اردن آلمان که در سال 2005 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر عمان (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه اردن آلمان (GJU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اردنی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه اردن آلمان (GJU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله اردن دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. GJU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6390

دانشگاه خصوصی علمی کاربردی

اردن - آسیا
Shafa Badran Amman 11931 Amman Jordan

دانشگاه علوم کاربردی خصوصی که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر امان (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه علوم کاربردی خصوصی (ASU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اردن با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000 تا 8999 دانشجو) است. دانشگاه خصوصی علمی کاربردی (ASU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله اردنی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. ASU همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7135

دانشگاه الحسین بن طلال

اردن - آسیا
PO Box 20 Ma'an 71111 Maan Jordan

دانشگاه الحسین بن طلال که در سال 1999 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ معان (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، معان واقع شده است. دانشگاه الحسین بن طلال (AHU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اردن با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه الحسین بن طلال (AHU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 21 ساله اردن دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. AHU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7470

دانشگاه اسرا

اردن - آسیا
Air Port Way Amman 11622 Amman Jordan

دانشگاه اسرا که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط حومه شهر حیدرآباد (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) سند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: اسلام آباد، کراچی. دانشگاه اسرا (IU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی پاکستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 4000 تا 4999 دانشجو) است. دانشگاه اسرا (IU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7595