45 دانشگاه برتر ارمنستان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دولتی ایروان

ارمنستان - آسیا
1 Alex Manoogian Street Yerevan 0025 Yerevan Armenia

دانشگاه دولتی ایروان که در سال 1919 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در ایجوان نیز می باشد. دانشگاه دولتی ایروان (YSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی ایروان (YSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 101 ساله ارمنستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. YSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 3022

دانشگاه آمریکایی ارمنستان

ارمنستان - آسیا
40 Marshal Baghramyan Avenue Yerevan 0019 Yerevan Armenia

دانشگاه آمریکایی ارمنستان که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آمریکایی ارمنستان (AUA) که به طور رسمی توسط کمیسیون ارشد کالج و دانشگاه WASC به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی ارمنستان (AUA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ارمنستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AUA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3584

دانشگاه روسی-ارمنی

ارمنستان - آسیا
123 Hovsep Emin Street Yerevan 0051 Yerevan Armenia

دانشگاه روسی-ارمنی که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی انتفاعی است که در کلان شهر ایروان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه روسی-ارمنی (RAU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. دانشگاه روسی-ارمنی (RAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله ارمنستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی ارمنستان را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. RAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5835

دانشگاه دولتی اقتصاد ارمنستان

ارمنستان - آسیا
128 Nalbandyan Street Yerevan 0025 Yerevan Armenia

دانشگاه دولتی اقتصاد ارمنستان که در سال 1930 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: گیومری، یغگنادزور. دانشگاه دولتی اقتصاد ارمنستان (ASUE) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی اقتصاد ارمنستان (ASUE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 90 ساله ارمنستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی ارمنستان را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ASUE همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6260

دانشگاه دولتی پزشکی ایروان

ارمنستان - آسیا
2, Koryun Street Yerevan 0025 Yerevan Armenia

دانشگاه دولتی پزشکی ایروان که در سال 1920 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه پزشکی دولتی ایروان (YSMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی پزشکی ایروان (YSMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 100 ساله ارمنستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ارمنستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. YSMU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6742

دانشگاه دولتی زبان و علوم اجتماعی ایروان بروسف

ارمنستان - آسیا
42 Toumanyan Street Yerevan 0002 Yerevan Armenia

دانشگاه دولتی زبان و علوم اجتماعی ایروان بروسف که در سال 1935 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه زبان و علوم اجتماعی دولتی ایروان بروسف (YSULS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی زبان و علوم اجتماعی ایروان بروسف (YSULS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ارمنستان 85 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی ارمنستان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. YSULS همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6979

دانشگاه دولتی آموزشی ارمنستان

ارمنستان - آسیا
17 Tigran Mets Avenue Yerevan 0010 Yerevan Armenia

دانشگاه دولتی آموزشی ارمنستان که در سال 1922 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آموزشی دولتی ارمنستان (ASPU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی آموزش و پرورش ارمنستان (ASPU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 98 ساله ارمنستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی ارمنستان را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ASPU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7199

دانشگاه ملی پلی تکنیک ارمنستان

ارمنستان - آسیا
105 Teryan Street Yerevan 0009 Yerevan Armenia

دانشگاه ملی پلی تکنیک ارمنستان که در سال 1933 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: گیومری، وانادزور، گوریس و کاپان. دانشگاه ملی پلی تکنیک ارمنستان (NPUA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه ملی پلی‌تکنیک ارمنستان (NPUA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ارمنستان با قدمت 87 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. NPUA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7670

دانشگاه ملی ارمنستان

ارمنستان - آسیا
74 Teryan Street Yerevan 0009 Yerevan Armenia

دانشگاه ارمنستان ملی ارمنستان که در سال 1930 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر ایروان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در مکان های ونادزور، سیسیان، شوشی می باشد. دانشگاه ملی ارمنی ارمنستان (ANAU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو). دانشگاه ملی ارمنی ارمنستان (ANAU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 90 ساله ارمنستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. ANAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7728

دانشگاه فرانسه در ارمنستان

ارمنستان - آسیا
10 David Anhaght Street Yerevan 0037 Yerevan Armenia

Université Française en Arménie (دانشگاه فرانسوی در ارمنستان) که در سال 1995 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر ایروان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Université Française en Arménie (UFAR) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. Université Française en Arménie (UFAR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UFAR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8657

دانشگاه ملی معماری و ساخت و ساز ارمنستان

ارمنستان - آسیا
105 Terian Street Yerevan 0009 Yerevan Armenia

دانشگاه ملی معماری و ساخت و ساز ارمنستان که در سال 1921 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ملی معماری و ساخت و ساز ارمنستان (NUACA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه ملی معماری و ساخت و ساز ارمنستان (NUACA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 99 ساله ارمنستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ارمنستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NUACA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 8748

دانشگاه دولتی وانادزور

ارمنستان - آسیا
36 Tigran Mets Street Vanadzor 2021 Lori Armenia

دانشگاه دولتی وانادزور که در سال 1969 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک وانادزور (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، لری واقع شده است. دانشگاه دولتی وانادزور (VSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی وانادزور (VSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 51 ساله ارمنستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ارمنستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9485

دانشگاه بین المللی اوراسیا

ارمنستان - آسیا
24/2 Azatutyan Avenue Yerevan 0014 Yerevan Armenia

دانشگاه بین المللی اوراسیا که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی اوراسیا (EIU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی اوراسیا (EIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله ارمنستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. EIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9606

دانشگاه دولتی گاور

ارمنستان - آسیا
1 Hrant Hakobyan Street Gavar 1201 Gegharkunik Armenia

دانشگاه دولتی گاور که در سال 1993 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ گاور (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) گغارکونیک واقع شده است. دانشگاه دولتی گاوار (GSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی گاور (GSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله ارمنی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. GSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10180

آکادمی دولتی هنرهای زیبا ارمنستان

ارمنستان - آسیا
Isahakyan 36 Yerevan 0009 Yerevan Armenia

آکادمی دولتی هنرهای زیبا ارمنستان که در سال 1946 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در مکان های زیر است: گیومری، دیلیجان. آکادمی دولتی هنرهای زیبای ارمنستان (SAFA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ارمنی فقط برای مردان است. آکادمی دولتی هنرهای زیبا ارمنستان (SAFA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. سافا همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10450

دانشگاه دولتی شیراک

ارمنستان - آسیا
4 Paruir Sevak Street Gyumri 3126 Shirak Armenia

دانشگاه دولتی شیراک که در سال 1934 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گیومری (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) شیراک واقع شده است. دانشگاه دولتی شیراک که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی شیراک دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 86 ساله ارمنستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه دولتی شیراک همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10552

کنسرواتوار دولتی کومیتاس ایروان

ارمنستان - آسیا
1a Sayat-Nova Street Yerevan 0001 Yerevan Armenia

کنسرواتوار دولتی کومیتاس ایروان در سال 1921 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه یک پردیس شعبه در گیومری نیز دارد. کنسرواتوار دولتی کومیتاس ایروان (YSC) که توسط وزارت آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ارمنی است. کنسرواتوار دولتی کومیتاس ایروان (YSC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. YSC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10707

موسسه پزشکی ایروان بعد از مهرابیان

ارمنستان - آسیا
21 Hrachya Kochari Street Yerevan 0033 Yerevan Armenia

مؤسسه پزشکی ایروان پس از مهرابیان که در سال 1996 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ایروان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. مؤسسه پزشکی ایروان پس از مهرابیان که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ارمنی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. موسسه پزشکی ایروان پس از مهرابیان دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله ارمنستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی ارمنستان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. موسسه پزشکی ایروان پس از مهرابیان همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد که شامل کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 10833