16 دانشگاه برتر اروگوئه به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ORT اروگوئه

اروگوئه - آمریکای لاتین
Cuareim 1451 Montevideo 11100 Montevideo Uruguay

دانشگاه ORT اروگوئه (دانشگاه ORT اروگوئه) که در سال 1943 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر مونته ویدئو (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. Universidad ORT اروگوئه (ORT) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش اروگوئه (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ اروگوئه) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اروگوئه است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو). Universidad ORT اروگوئه (ORT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ORT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2524

دانشگاه کاتولیک اروگوئه

اروگوئه - آمریکای لاتین
Avenida 8 de Octubre 2738 Montevideo 11600 Montevideo Uruguay

Universidad Católica del Uruguay (دانشگاه کاتولیک اروگوئه) که در سال 1985 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر مونته ویدئو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه کاتولیکا دل اروگوئه (UCUDAL) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش اروگوئه (وزارت آموزش و فرهنگ اروگوئه) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000 تا 5999 دانشجو) است که دارای آموزش عالی اروگوئه است. دین مسیحی-کاتولیک. دانشگاه کاتولیکا دل اروگوئه (UCUDAL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 35 ساله اروگوئه دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCUDAL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3098

دانشگاه جمهوری

اروگوئه - آمریکای لاتین
Avenida 18 de Julio 1824 Montevideo 11200 Montevideo Uruguay

Universidad de la República (دانشگاه جمهوری) که در سال 1833 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مونته ویدئو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Salto، Paysandú، Tacuarembó، Rivera، Maldonado، Rocha، Cerro Largo، Treinta y Tres. Universidad de la República (UDELAR) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش اروگوئه (وزارت آموزش و فرهنگ اروگوئه) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اروگوئه است (محدوده ثبت نام uniR: بیش از 45000 دانشجو). Universidad de la República (UDELAR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 187 ساله اروگوئه دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UDELAR همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3874

دانشگاه مونته ویدئو

اروگوئه - آمریکای لاتین
Prudencio de Pena 2544 Montevideo 11600 Montevideo Uruguay

Universidad de Montevideo (دانشگاه مونته ویدئو) که در سال 1997 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مونته ویدئو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad de Montevideo (UM) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش اروگوئه (وزارت آموزش و فرهنگ اروگوئه) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اروگوئه است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو). Universidad de Montevideo (UM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله اروگوئه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی اروگوئه را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4512

دانشگاه بازرگانی

اروگوئه - آمریکای لاتین
Soriano 959 Montevideo 11100 Montevideo Uruguay

Universidad de la Empresa (دانشگاه Enterprise) که در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مونته ویدئو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad de la Empresa (UDE) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش اروگوئه (وزارت آموزش و فرهنگ اروگوئه) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اروگوئه است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو). Universidad de la Empresa (UDE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله اروگوئه دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UDE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6724

دانشگاه فنی

اروگوئه - آمریکای لاتین
Avenida Italia 6201 Edificio Los Talas, Parque Tecnológico del LATU Montevideo 11500 Montevideo Uruguay

Universidad Tecnológica (دانشگاه فناوری اروگوئه) که در سال 2012 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر مونته ویدئو (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: فرای بنتوس، لاپاز، نووا هلوسیا، دورازنو، ریورا، پایساندو، مالدونادو، سن خوزه. Universidad Tecnológica (UTEC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش اروگوئه (وزارت آموزش و فرهنگ اروگوئه) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اروگوئه است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو). Universidad Tecnológica (UTEC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 8 ساله اروگوئه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی اروگوئه را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UTEC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 6992

موسسه دانشگاهی مرکز آمریکای لاتین برای اقتصاد انسانی

اروگوئه - آمریکای لاتین
Zelmar Michelini 1220 Montevideo 11100 Montevideo Uruguay

Instituto Universitario Centro Latinoamericano de Economía Humana (مرکز دانشگاه آمریکای لاتین برای اقتصاد انسانی) که در سال 1957 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در کلان شهر مونته ویدیو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Punta del Este، Tacuarembó. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، اروگوئه (وزارت آموزش و فرهنگ اروگوئه) به رسمیت شناخته شده است، Instituto Universitario Centro Latinoamericano de Economía Humana (CLAEH) یک موسسه آموزش عالی اروگوئه است. Instituto Universitario Centro Latinoamericano de Economía Humana (CLAEH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. CLAEH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8619

انجمن جوانان مسیحی مؤسسه دانشگاهی

اروگوئه - آمریکای لاتین
Colonia 1870 piso 6 y 7 Montevideo Montevideo Uruguay

Instituto Universitario Asociación Cristiana de Jóvenes (موسسه دانشگاهی انجمن جوانان مسیحی) که در سال 2000 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر مونته ویدیو (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در مالدونادو است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش، اروگوئه (وزارت آموزش و فرهنگ اروگوئه)، Instituto Universitario Asociación Cristiana de Jóvenes (IUACJ) یک موسسه آموزش عالی اروگوئه است. Instituto Universitario Asociación Cristiana de Jóvenes (IUACJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IUACJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9477

دانشکده الهیات اروگوئه Mons. Mariano Soler

اروگوئه - آمریکای لاتین
San Fructuoso 1019 Montevideo Montevideo Uruguay

در سال 2000، Facultad de Teología del Uruguay Mons تاسیس شد. ماریانو سولر (مونز. ماریانو سولر دانشکده الهیات اروگوئه) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر مونته ویدئو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، اروگوئه (وزارت آموزش و فرهنگ اروگوئه)، Facultad de Teología del Uruguay Mons به رسمیت شناخته شده است. ماریانو سولر یک موسسه آموزش عالی اروگوئه ای است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Facultad de Teología del Uruguay Mons. ماریانو سولر دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. Facultad de Teología del Uruguay Mons. ماریانو سولر همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12362
رتبه جهانی: 12874

مرکز انستیتوی دانشگاهی برای مطالعه و تشخیص عارضه های اروگوئه

اروگوئه - آمریکای لاتین
Juan M. Blanes 1060 Montevideo 11200 Montevideo Uruguay

Instituto Universitario Centro de Estudio y Diagnóstico de las Disgnacias del Uruguay (مرکز مطالعه و تشخیص بیماری Dysgenes مؤسسه دانشگاه اروگوئه) که در سال 1986 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر مونته ویدئو با محدوده 100,000-000 000 000 0 000 000 (100,000 تا 000 نفر جمعیت) قرار دارد. ساکنان). به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، اروگوئه (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ اروگوئه) به رسمیت شناخته شده است، Instituto Universitario Centro de Estudio y Diagnóstico de las Disgnacias del Uruguay (IUCEDDU) یک موسسه آموزش عالی مختلط اروگوئه است. Instituto Universitario Centro de Estudio y Diagnóstico de las Disgnacias del Uruguay (IUCEDDU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IUCEDDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12931

موسسه تحصیلات تکمیلی روانکاوی دانشگاه

اروگوئه - آمریکای لاتین
Canelones 1571 Montevideo Montevideo Uruguay

Instituto Universitario de Postgrado en Psicoanálisis (موسسه روانکاوی دانشگاه فوق لیسانس) که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر مونته ویدیو (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، اروگوئه (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ اروگوئه) به رسمیت شناخته شده است، Instituto Universitario de Postgrado en Psicoanálisis (IUPP) یک موسسه آموزش عالی اروگوئه است. Instituto Universitario de Postgrado en Psicoanálisis (IUPP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IUPP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0