67 دانشگاه برتر ازبکستان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملی ازبکستان

ازبکستان - آسیا
Studet sity Tashkent 700174 Tashkent Uzbekistan

O'zbekiston Milliy University (دانشگاه ملی ازبکستان) که در سال 1918 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلانشهر تاشکند (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. O'zbekiston Milliy University (O'zMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ازبکستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. O'zbekiston Milliy University (O'zMU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 102 ساله ازبکستان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. O'zMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3937

دانشگاه بین المللی وست مینستر در تاشکند

ازبکستان - آسیا
12 Istiqbol street Tashkent 100047 Tashkent Uzbekistan

Toshkent Shahridagi Xalqaro Vestminster University (دانشگاه بین المللی وست مینستر در تاشکند) در سال 2002 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تاشکند (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Toshkent Shahridagi Xalqaro Vestminster University (TXVU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ازبکستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. Toshkent Shahridagi Xalqaro Vestminster University (TXVU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله ازبکستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی ازبکستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TXVU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4705

دانشگاه فناوری اطلاعات تاشکند

ازبکستان - آسیا
108, Amir Temur Tashkent 100084 Tashkent Uzbekistan

Toshkent Axborot Texnologiyalari University (دانشگاه فناوری اطلاعات تاشکند) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1955 تأسیس شده است که در محیط شهری کلانشهر تاشکند (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر جمعیت) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در مکان های زیر است: سمرقند، فرغانه، نوکوس، قارشی، اورگنج. Toshkent Axborot Texnologiyalari University (TATU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است یک موسسه آموزش عالی مختلط ازبکستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. Toshkent Axborot Texnologiyalari University (TATU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 65 ساله ازبکستان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی ازبکستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. TATU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4940

دانشگاه دولتی آموزشی تاشکند

ازبکستان - آسیا
103, Yusuf Khos Khojib Tashkent 100100 Tashkent Uzbekistan

دانشگاه Toshkent Davlat Pedagogika University (دانشگاه آموزشی دولتی تاشکند) که در سال 1935 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر تاشکند (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Toshkent Davlat Pedagogika University (TDPU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ازبکستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است. Toshkent Davlat Pedagogika University (TDPU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. TDPU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5108

موسسه مالی تاشکند

ازبکستان - آسیا
H. Asomov 7 Tashkent 700084 Tashkent Uzbekistan

مؤسسه مالی تاشکند (موسسه مالی تاشکند) که در سال 1931 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تاشکند (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. مؤسسه توشکند مولیا (TMI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ازبکستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. مؤسسه توشکند مولیا (TMI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 89 ساله ازبکستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ازبکستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TMI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5870

دانشگاه اقتصاد و دیپلماسی جهانی

ازبکستان - آسیا
Buyuk Ipak Yuli, 54 Tashkent 700137 Tashkent Uzbekistan

Jahon Iqtisodiyoti va Diplomatiya University (دانشگاه اقتصاد و دیپلماسی جهانی) در سال 1992 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر تاشکند (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Jahon Iqtisodiyoti va Diplomatiya University (JIDU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ازبکستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. Jahon Iqtisodiyoti va Diplomatiya University (JIDU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. JIDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5876

آکادمی پزشکی تاشکند

ازبکستان - آسیا
2, Farobi; PO Box 100109 Tashkent 100109 Tashkent Uzbekistan

Toshkent Tibbiyot Akademiyasi (آکادمی پزشکی تاشکند) که در سال 2005 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تاشکند (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Toshkent Tibbiyot Akademiyasi (TTA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) مختلط ازبکستان است. Toshkent Tibbiyot Akademiyasi (TTA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله ازبکستان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی ازبکستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TTA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5882

مؤسسه دولتی زبانهای خارجی سمرقند

ازبکستان - آسیا
93, Bustonsaroy Samarkand 140104 Samarqand Uzbekistan

موسسه دولتی چت تیلار سمرقند (موسسه دولتی زبان های خارجی سمرقند) که در سال 1994 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ سمرقند (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) سمرقند واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در سمرقند نیز می باشد. موسسه آموزش عالی سمرقند دولت چت تیلار (SamDChTI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3,000-3,999 دانشجو) است. موسسه سمرقند دولت چت تیلار (SamDChTI) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی از قبیل مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله ازبکستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ازبکستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SamDChTI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6194

دانشگاه دولتی سمرقند

ازبکستان - آسیا
prosp. Universiteckaja 15 Samarkand 703004 Samarqand Uzbekistan

دانشگاه دولتی سمرقند (دانشگاه دولتی سمرقند) که در سال 1927 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ سمرقند (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) سمرقند واقع شده است. سمرقند دولت دانشگاه (SamDU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ازبکستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. Samarkand Davlat University (SamDU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 93 ساله ازبکستان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی ازبکستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SamDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6373

دانشگاه دولتی بخارا

ازبکستان - آسیا
11 Muhammad Iqbal Street Bukhara 705000 Bukhara Uzbekistan

دانشگاه Buxoro Davlat (دانشگاه دولتی بخارا) که در سال 1930 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط بخارا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. Buxoro Davlat University (BuxDU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ازبکستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه Buxoro Davlat (BuxDU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 90 ساله ازبکستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10 تا 20 درصد است که این سازمان آموزش عالی ازبکستان را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BuxDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6593

موسسه داروسازی تاشکند

ازبکستان - آسیا
45 Oybek Tashkent 100015 Tashkent Uzbekistan

مؤسسه فارماتسوتیکا توشکند (موسسه داروسازی تاشکند) که در سال 1937 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تاشکند (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. مؤسسه توشکند فارماتسوتیکا (ToshFarmI) که توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. موسسه توشکند فارماتسوتیکا (ToshFarmI) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 83 ساله ازبکستان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. ToshFarmI همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6852

دانشگاه فنی دولتی تاشکند

ازبکستان - آسیا
2, Universitetskaya Tashkent 700095 Tashkent Uzbekistan

Toshkent Davlat Texnika Universiteti (دانشگاه فنی دولتی تاشکند) که در سال 1920 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تاشکند (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Toshkent Davlat Texnika University (TDTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ازبکستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000 تا 14,999 دانشجو) است. Toshkent Davlat Texnika University (TDTU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله ازبکستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی ازبکستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TDTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6884

موسسه مهندسین آبیاری و مکانیزاسیون کشاورزی تاشکند

ازبکستان - آسیا
39 Kary-Niyozov Street Tashkent 100000 Tashkent Uzbekistan

مؤسسه آبیاری و مکانیزاسیون کشاورزی تاشکند که در سال 1934 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تاشکند، محدوده 100-100 نفر واقع شده است. 5,000,000 نفر). این موسسه یک پردیس شعبه در بخارا نیز دارد. مؤسسه آموزشی عالی توشکند و قیشلوق xo'jaligini mexanizatsiyalash muhandislari (TIIAME) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، مؤسسه آموزش عالی مختلط ازبکستان است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو). مؤسسه مهندسی توشکنت آیریگاتسیا و قیشلوق xo'jaligini mexanizatsiyalash muhandislari (TIIAME) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 86 ساله ازبکستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10 تا 20 درصد است که این سازمان آموزش عالی ازبکستان را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. TIIAME همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6899

دانشگاه ایالتی اورگنچ

ازبکستان - آسیا
14 Khamid Alimjan Urgench 220100 Xorazm Uzbekistan

Urganch Davlat University (دانشگاه دولتی Urgench) که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Urgench (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Xorazm واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان، Urganch Davlat University (UrDU) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ازبکستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه Urganch Davlat (UrDU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله ازبکستان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10 تا 20 درصد است که این سازمان آموزش عالی ازبکستان را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UrDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6913

موسسه طب دولتی سمرقند

ازبکستان - آسیا
18, Amir Temur Samarkand 140100 Samarqand Uzbekistan

موسسه دولتی طبیوت سمرقند (موسسه پزشکی دولتی سمرقند) که در سال 1930 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ سمرقند (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) سمرقند واقع شده است. موسسه سمرقند دولت تیبیوت (SamMI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ازبکستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. مؤسسه دولتی تیبیوت سمرقند (SamMI) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 90 ساله ازبکستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SamMI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7805

موسسه اقتصاد مهندسی کارشی

ازبکستان - آسیا
25, Mustakillik Qarshi 730000 Qashqadaryo Uzbekistan

موسسه قشقاداریو (موسسه اقتصادی مهندسی کارشی) که در سال 1992 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک قارشی (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر)، قشقاداریو قرار دارد. مؤسسه قارشی مهندسلیک اقتصادیوت (QarshiMII) که توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000 تا 5999 دانشجو) است. موسسه قارشی مهندسلیک اقتصاددیوت (QarshiMII) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. QarshiMII همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8117

موسسه مهندسین راه آهن تاشکند

ازبکستان - آسیا
Adylhodzhaeva 1 Tashkent 100167 Tashkent Uzbekistan

موسسه Toshkent Temir yo'l Muhandislari (موسسه مهندسین حمل و نقل ریلی تاشکند) که در سال 1931 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر تاشکند (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. مؤسسه توشکند تمیر یول مهندسلاری (TTYMI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و متوسطه تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000 تا 3999 دانشجو) است. مؤسسه Toshkent Temir yo'l Muhandislari (TTYMI) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. TTYMI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8206

موسسه آموزشی دولتی نوکوس

ازبکستان - آسیا
A. Dosnazarov Street 104 Nukus 230100 Karakalpakstan Uzbekistan

مؤسسه آموزشی دولتی نوکوس (Nukus Davlat Pedagogika) که در سال 1934 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط نوکوس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، کاراکالپاکستان واقع شده است. موسسه آموزشی عالی و متوسطه ازبکستان که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تخصصی ازبکستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. موسسه آموزشی نوکوس دولت (Nukus Davlat) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. NukDPI همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8350