40 دانشگاه برتر استرالیا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملبورن

استرالیا - اقیانوسیه
Swanston Street, Parkville Melbourne 3010 Victoria Australia

دانشگاه ملبورن که در سال 1853 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ملبورن (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) ویکتوریا واقع شده است. دانشگاه ملبورن (UNIMELB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه ملبورن (UNIMELB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 167 ساله استرالیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی استرالیا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIMELB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 53

دانشگاه سیدنی

استرالیا - اقیانوسیه
Building A14, Camperdown Sydney 2006 New South Wales Australia

دانشگاه سیدنی که در سال 1850 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر سیدنی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، نیو ساوت ولز واقع شده است. دانشگاه سیدنی (USYD) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه سیدنی (USYD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USYD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 61

دانشگاه موناش

استرالیا - اقیانوسیه
Wellington Road Clayton 3800 Victoria Australia

دانشگاه موناش که در سال 1958 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کلیتون (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) ویکتوریا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: ملبورن، گیپسلند، کوالالامپور، ژوهانسبورگ. دانشگاه موناش (موناش) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه موناش (موناش) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 62 ساله استرالیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. موناش همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 64

دانشگاه نیو ساوت ولز

استرالیا - اقیانوسیه
Gate 9, High Street, Kensington Sydney 2052 New South Wales Australia

دانشگاه نیو ساوت ولز که در سال 1949 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر سیدنی (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، نیو ساوت ولز واقع شده است. دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNSW همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 66

دانشگاه ملی استرالیا

استرالیا - اقیانوسیه
Ellery Crescent, Acton Canberra 0200 Australian Capital Territory Australia

دانشگاه ملی استرالیا که در سال 1946 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط کانبرا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، منطقه پایتخت استرالیا واقع شده است. دانشگاه ملی استرالیا (ANU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی استرالیا (ANU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 74 ساله استرالیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ANU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 95

دانشگاه کوئینزلند

استرالیا - اقیانوسیه
Chancellor's Place St Lucia 4072 Queensland Australia

دانشگاه کوئینزلند که در سال 1909 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ سنت لوسیا (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) کوئینزلند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: هرستون، گاتون. دانشگاه کوئینزلند (UQ) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه کوئینزلند (UQ) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی استرالیایی با قدمت 110 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UQ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 103

دانشگاه RMIT

استرالیا - اقیانوسیه
124 La Trobe Street Melbourne 3000 Victoria Australia

دانشگاه RMIT که در سال 1887 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ملبورن (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) ویکتوریا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bundoora، Brunswick، Ho Chi Minh City، Hanoi. دانشگاه RMIT (RMIT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه RMIT (RMIT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 133 ساله استرالیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. RMIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 184

دانشگاه دیکین

استرالیا - اقیانوسیه
Gheringap Street Geelong 3217 Victoria Australia

دانشگاه دیکین که در سال 1974 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک جیلونگ (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) ویکتوریا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Burwood و Warrnambool است. دانشگاه دیکین (Deakin) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه دیکین (دیکین) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دیکین همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 186

دانشگاه آدلاید

استرالیا - اقیانوسیه
North Terrace Adelaide 5005 South Australia Australia

دانشگاه آدلاید که در سال 1874 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر آدلاید (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) استرالیای جنوبی واقع شده است. دانشگاه آدلاید (UofA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط استرالیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه آدلاید (UofA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UofA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 192

دانشگاه فناوری سیدنی

استرالیا - اقیانوسیه
15 Broadway, Ultimo Sydney 2007 New South Wales Australia

دانشگاه فناوری سیدنی که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر سیدنی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، نیو ساوت ولز واقع شده است. دانشگاه فناوری سیدنی (UTS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط استرالیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 40,000-44,999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری سیدنی (UTS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 231

دانشگاه مک کواری

استرالیا - اقیانوسیه
Balaclava Road, North Ryde Sydney 2109 New South Wales Australia

دانشگاه مک کواری که در سال 1964 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر سیدنی (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، نیو ساوت ولز واقع شده است. دانشگاه Macquarie (MU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجو) است. دانشگاه مک کواری (MU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 247

دانشگاه وسترن سیدنی

استرالیا - اقیانوسیه
Locked Bag 1797 Penrith 2751 New South Wales Australia

دانشگاه وسترن سیدنی که در سال 1989 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک پنریث (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، نیو ساوت ولز واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بانک تاون، نیریمبا، کمپبل تاون، هاکسبری، لیورپول سیتی، پاراماتا جنوبی، شهر پاراماتا، پنریث، شهر سیدنی، پارک المپیک سیدنی، وست مید. دانشگاه وسترن سیدنی (WSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجو) است. دانشگاه وسترن سیدنی (WSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. WSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 259

دانشگاه کرتین

استرالیا - اقیانوسیه
Kent Street, Bentley Perth 6845 Western Australia Australia

دانشگاه کرتین که در سال 1966 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر پرث (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) استرالیای غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kalgoorlie، Northam، Sydney، Miri و سنگاپور. دانشگاه کرتین (Curtin) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه کرتین (Curtin) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله استرالیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی استرالیا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. کرتین همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 263

دانشگاه استرالیای غربی

استرالیا - اقیانوسیه
35 Stirling Highway Crawley 6009 Western Australia Australia

دانشگاه استرالیای غربی که در سال 1911 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کراولی (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) استرالیای غربی واقع شده است. دانشگاه استرالیای غربی (UWA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه استرالیای غربی (UWA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 109 ساله استرالیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UWA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 288

دانشگاه نیوکاسل

استرالیا - اقیانوسیه
University Drive Callaghan 2308 New South Wales Australia

دانشگاه نیوکاسل که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط کالاگان (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، نیو ساوت ولز واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Ourimbah، Port Macquarie، سنگاپور، سیدنی. دانشگاه نیوکاسل (UoN) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط استرالیایی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000 تا 34,999 دانشجو) است. دانشگاه نیوکاسل (UoN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی استرالیایی 55 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UoN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 293

دانشگاه ولونگونگ

استرالیا - اقیانوسیه
Northfields Avenue Wollongong 2522 New South Wales Australia

دانشگاه ولونگونگ که در سال 1975 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک ولونگونگ (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، نیو ساوت ولز واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: دبی، شوالهاون، لوفتوس، ماس ویل، بگا، خلیج بیتمن، لیورپول. دانشگاه ولونگونگ (UOW) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط استرالیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه Wollongong (UOW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 45 ساله استرالیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UOW همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 315

دانشگاه گریفیث

استرالیا - اقیانوسیه
170 Kessels Road Brisbane 4111 Queensland Australia

دانشگاه گریفیث که در سال 1971 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بریزبن (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کوئینزلند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: لوگان، ساحل طلایی، بانک جنوبی و کوه گراوات. دانشگاه گریفیث (GU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه گریفیث (GU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی استرالیایی 49 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. GU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 338

دانشگاه لا تروب

استرالیا - اقیانوسیه
Kingsbury Drive Melbourne 3086 Victoria Australia

دانشگاه La Trobe که در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ملبورن (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) ویکتوریا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bendigo، Albury-Wodonga. دانشگاه La Trobe (LTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 35,000-39,999 دانشجو) است. دانشگاه La Trobe (LTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 55 ساله استرالیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. LTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 382

دانشگاه استرالیای جنوبی

استرالیا - اقیانوسیه
101 Currie Street Adelaide 5001 South Australia Australia

دانشگاه استرالیای جنوبی که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر آدلاید (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) استرالیا جنوبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Whyalla، Mount Gambier. دانشگاه استرالیای جنوبی (UNISA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی استرالیایی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه استرالیای جنوبی (UNISA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی تحصیلات عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله استرالیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNISA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 422

دانشگاه صنعتی سوئینبرن

استرالیا - اقیانوسیه
John Street Hawthorn 3122 Victoria Australia

دانشگاه فناوری سوئینبرن که در سال 1908 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر هاثورن (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، ویکتوریا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: ملبورن، کوچینگ. دانشگاه فناوری سوئینبرن (SUT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش استرالیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط استرالیایی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری سوئینبرن (SUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی استرالیایی 112 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 465