16 دانشگاه برتر استونی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه تارتو

استونی - اروپا
Ülikooli 18 Tartu 50090 Tartu County Estonia

Tartu Ülikool (دانشگاه تارتو) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1632 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر کوچک تارتو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) شهرستان تارتو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: تالین، ناروا، ویلجاندی، پرنو. Tartu Ülikool (TÜ/UT) که به طور رسمی توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط استونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو). Tartu Ülikool (TÜ/UT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 388 ساله استونیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TÜ/UT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 611

دانشگاه صنعتی تالین

استونی - اروپا
Ehitajate tee 5 Tallinn 19086 Harju County Estonia

Tallinna Tehnikaülikool (دانشگاه فناوری تالین) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1918 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط تالین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) در شهرستان هارجو واقع شده است. Tallinna Tehnikaülikool (TTÜ/TUT) که به طور رسمی توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط استونیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Tallinna Tehnikaülikool (TTÜ/TUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 102 ساله استونیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی استونی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TTÜ/TUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1156

دانشگاه تالین

استونی - اروپا
Narva mnt 25 Tallinn 10120 Harju County Estonia

Tallinna Ülikool (دانشگاه تالین) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 2005 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر متوسط تالین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، شهرستان هارجو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در هاپسالو است. Tallinna Ülikool (TLÜ/TU) که به طور رسمی توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط استونی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. Tallinna Ülikool (TLÜ/TU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله استونیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی استونی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TLÜ/TU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند. .

رتبه جهانی: 1527

آکادمی هنر استونی

استونی - اروپا
Põhja pst 7 Tallinn 10412 Harju County Estonia

Eesti Kunstiakadeemia (آکادمی هنرهای استونی) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1914 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط تالین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) در شهرستان هارجو واقع شده است. Eesti Kunstiakadeemia (EKA) که به طور رسمی توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط استونیایی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. Eesti Kunstiakadeemia (EKA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 106 ساله استونیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی استونی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EKA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3273

دانشگاه علوم زیستی استونی

استونی - اروپا
Kreutzwaldi 1 Tartu 51014 Tartu County Estonia

Eesti Maaülikool (دانشگاه علوم زیستی استونی) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1951 تأسیس شده است که در محیط حومه شهر کوچک تارتو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، شهرستان تارتو واقع شده است. Eesti Maaülikool (EMÜ) که به طور رسمی توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط استونیایی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. Eesti Maaülikool (EMÜ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 69 ساله استونیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3446

آکادمی موسیقی و تئاتر استونی

استونی - اروپا
Tatari 13 Tallinn 10116 Harju County Estonia

Eesti Muusika-ja Teatriakadeemia (آکادمی موسیقی و تئاتر استونی) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط تالین (محدوده جمعیتی 250,000-499,999 نفر) در شهرستان هارجو تأسیس شده است. Eesti Muusika-ja Teatriakadeemia (EMTA) که توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی استونیایی است. Eesti Muusika-ja Teatriakadeemia (EMTA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 101 ساله استونیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. EMTA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5802

دانشگاه بین المللی EBS

استونی - اروپا
Lauteri 3 Tallinn 10114 Harju County Estonia

EBS Rahvusvaheline ülikool (مدرسه بازرگانی استونی) که در سال 1988 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر متوسط تالین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، شهرستان هارجو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در هلسینکی است. EBS Rahvusvaheline ülikool (EBS) که به طور رسمی توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط استونیایی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. EBS Rahvusvaheline ülikool (EBS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله استونیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی استونی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. EBS همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6184

دانشگاه صنعتی تالین

استونی - اروپا
Pärnu mnt 62 Tallinn 10135 Harju County Estonia

در سال 1992، Tallinna Tehnikakõrgkool (دانشگاه علوم کاربردی TTK) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط تالین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، شهرستان هارجو واقع شده است. Tallinna Tehnikakõrgkool (TTK) که توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط استونیایی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. Tallinna Tehnikakõrgkool (TTK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله استونیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TTK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6253

آکادمی امور داخلی

استونی - اروپا
Kase 61 Tallinn 12012 Harju County Estonia

Sisekaitseakadeemia (آکادمی علوم امنیتی استونی) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1992 تأسیس شده است که در محیط حومه شهر متوسط تالین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، شهرستان هارجو واقع شده است. Sisekaitseakadeemia (SKA) که به طور رسمی توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط استونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو). Sisekaitseakadeemia (SKA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله استونیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. SKA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6488

مدرسه اصلی کسب و کار استونی

استونی - اروپا
Suur-Sõjamäe 10a Tallinn 11415 Harju County Estonia

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor (دانشگاه علوم کاربردی کارآفرینی استونی) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط تالین (محدوده جمعیتی 250,000-499,999 سکنه) شهرستان هارجو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در تارتو است. Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor (EEK) که به طور رسمی توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 1000-1999 دانشجو) استونیایی. Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor (EEK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. EEK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7259

کالج مراقبت های بهداشتی تالین

استونی - اروپا
Kännu 67 Tallinn 13418 Harju County Estonia

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool (کالج مراقبت های بهداشتی تالین) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1940 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر متوسط تالین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، شهرستان هارجو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Kohtla-Järve است. Tallinna Tervishoiu Kõrgkool (TTK) که به طور رسمی توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط استونیایی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. Tallinna Tervishoiu Kõrgkool (TTK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 80 ساله استونیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی استونی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. TTK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7267

EELK Usuteaduse Instituut

استونی - اروپا
Pühavaimu 6 Tallinn 10123 Harju County Estonia

EELK Usuteaduse Instituut (موسسه الهیات کلیسای انجیلی لوتری استونی) در سال 1946 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط تالین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) هارجو واقع شده است. شهرستان. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در تارتو است. EELK Usuteaduse Instituut (EELKUI) که به طور رسمی توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط استونیایی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: زیر 250 دانشجو) است که به طور رسمی به مسیحیان وابسته است. مذهب پروتستان. EELK Usuteaduse Instituut (EELKUI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 74 ساله استونیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EELKUI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9614

یورو آکادمی

استونی - اروپا
Tondi 55 Tallinn 11316 Harju County Estonia

Euroakadeemia (EuroAcademy) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط تالین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، شهرستان هارجو واقع شده است. Euroakadeemia (EA) که به طور رسمی توسط Eesti Vabariigi Haridus-ja Teadusministeerium (وزارت آموزش و تحقیقات استونی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط استونیایی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. Euroakadeemia (EA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. EA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9935