33 دانشگاه برتر اسرائیل به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه تل آویو

اسرائیل - آسیا
PO Box 39040 Tel Aviv 6997801 Tel Aviv District Israel

دانشگاه تل آویو که در سال 1956 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط تل آویو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، منطقه تل آویو واقع شده است. دانشگاه تل آویو (TAU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اسرائیلی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین یهود وابسته است. دانشگاه تل‌آویو (TAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 64 ساله اسرائیلی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 307

دانشگاه عبری اورشلیم

اسرائیل - آسیا
Mount Scopus Jerusalem 91905 Jerusalem District Israel

دانشگاه عبری اورشلیم که در سال 1918 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اورشلیم (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، ناحیه اورشلیم واقع شده است. دانشگاه عبری اورشلیم (HUJI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسرائیلی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه عبری اورشلیم (HUJI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی اسرائیلی با قدمت 102 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی اسرائیلی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. HUJI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 325

Technion - موسسه فناوری اسرائیل

اسرائیل - آسیا
Technion City Haifa 32000 Haifa District Israel

مؤسسه فناوری اسرائیل - Technion که در سال 1924 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط حیفا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، ناحیه حیفا واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، Technion - موسسه فناوری اسرائیل (IIT) یک موسسه آموزش عالی مختلط اسرائیلی بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Technion - موسسه فناوری اسرائیل (IIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 96 ساله اسرائیلی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 462

موسسه علوم وایزمن

اسرائیل - آسیا
PO Box 26 Rehovot 76100 Central District Israel

مؤسسه علوم ویزمن که در سال 1934 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Rehovot (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، ناحیه مرکزی واقع شده است. مؤسسه علوم ویزمن (WIS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسرائیلی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. مؤسسه علوم ویزمن (WIS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 86 ساله اسرائیلی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. WIS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 526

دانشگاه بن گوریون نقب

اسرائیل - آسیا
PO Box 653 Beer Sheva 84105 Southern District Israel

دانشگاه بن گوریون نقف که در سال 1969 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بیر شوا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ناحیه جنوبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در مکان های زیر است: سده باقر، ایلات. دانشگاه بن گوریون نقب (BGU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسرائیلی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه بن گوریون نقف (BGU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 51 ساله اسرائیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BGU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 692

دانشگاه حیفا

اسرائیل - آسیا
Mount Carmel Haifa 31905 Haifa District Israel

دانشگاه حیفا که در سال 1963 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط حیفا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، ناحیه حیفا واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه حیفا (HU) یک موسسه آموزش عالی مختلط اسرائیلی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15,000-19,999 دانشجو) است. دانشگاه حیفا (HU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله اسرائیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. HU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 795

دانشگاه بار ایلان

اسرائیل - آسیا
Ramat Gan 52100 Tel Aviv District Israel

دانشگاه بار-ایلان که در سال 1955 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک رامات گان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) در منطقه تل آویو واقع شده است. دانشگاه بار-ایلان (BIU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اسرائیلی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین یهود وابسته است. دانشگاه بار ایلان (BIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 65 ساله اسرائیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. BIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 853
رتبه جهانی: 3007

دانشگاه آریل

اسرائیل - آسیا
POB 3 Ariel 4070000 Judea and Samaria Israel

دانشگاه آریل که در سال 1982 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ آریل (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، یهودیه و ساماریا واقع شده است. دانشگاه آریل که به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسرائیلی (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه آریل دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسرائیلی 38 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. دانشگاه آریل همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3274

دانشکده مهندسی و طراحی شنکار

اسرائیل - آسیا
12 Anna Frank Street Ramat Gan 52526 Tel Aviv District Israel

کالج مهندسی و طراحی شنکار که در سال 1970 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک رامات گان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، منطقه تل آویو واقع شده است. کالج مهندسی و طراحی شنکار که به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسرائیلی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. کالج مهندسی و طراحی Shenkar دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. کالج مهندسی و طراحی شنکار همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4011

ماچون لندر

اسرائیل - آسیا
8, Am VeOlamo Street Givat Shaul 91343 Jerusalem District Israel

Machon Lander (موسسه لندر) که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ Givat Shaul (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) منطقه اورشلیم واقع شده است. Machon Lander که به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اسرائیلی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. Machon Lander دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله اسرائیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. Machon Lander همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4095

موسسه فناوری هولون

اسرائیل - آسیا
52 Golomb St Holon 5810201 Tel Aviv District Israel

مؤسسه فناوری هولون که در سال 1969 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک هولون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) منطقه تل آویو واقع شده است. مؤسسه فناوری هولون (HIT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسرائیلی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000 تا 4999 دانشجو) است. موسسه فناوری هولون (HIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 51 ساله اسرائیلی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4299

دانشکده مدیریت - مطالعات آکادمیک

اسرائیل - آسیا
2 Elie Wiesel street Rishon Lezion 7579806 Central District Israel

کالج مدیریت - مطالعات آکادمیک که در سال 1978 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Rishon Lezion (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، ناحیه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در بنی براک است. کالج مدیریت - مطالعات آکادمیک (COLMAN) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اسرائیلی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 8000-8999 دانشجو) است. کالج مدیریت - مطالعات آکادمیک (COLMAN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 42 ساله اسرائیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60 تا 70 درصد است که این سازمان آموزش عالی اسرائیل را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. COLMAN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4691

کالج فناوری اورشلیم

اسرائیل - آسیا
PO Box 16031 Jerusalem 91160 Jerusalem District Israel

کالج فناوری اورشلیم که در سال 1969 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ اورشلیم (محدوده جمعیتی 500000 تا 1000000 نفر) در منطقه اورشلیم واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در رامات گان است. کالج فناوری اورشلیم (JCT) که رسماً توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسرائیلی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین یهود وابسته است. کالج فناوری اورشلیم (JCT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 51 ساله اسرائیلی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. JCT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4876

کالج آکادمیک اونو

اسرائیل - آسیا
104 Zahal Street Kiryat Ono 55000 Tel Aviv District Israel

کالج آکادمیک اونو که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ Kiryat Ono (محدوده جمعیت 10,000 تا 49,999 نفر) در منطقه تل آویو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Or Yehuda است. کالج آکادمیک اونو (OAC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش اسرائیل به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسرائیلی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8000-8999 دانشجو) است. کالج آکادمیک اونو (OAC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله اسرائیلی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. OAC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5063