32 دانشگاه برتر اسلوواکی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا

اسلوواکی - اروپا
Šafárikovo námestie 6 Bratislava 814 99 Bratislava Slovakia

Univerzita Komenského v Bratislave (دانشگاه Comenius در براتیسلاوا) در سال 1919 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط براتیسلاوا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در مارتین است. رسماً توسط وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کومنسکهو در مقابل براتیسلاو (بریتانیا) بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20000-9924 دانش آموز) موسسه آموزش عالی اسلواکی. Univerzita Komenského v Bratislave (بریتانیا) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 101 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی اسلواکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. بریتانیا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1030

دانشگاه فنی اسلواکی در براتیسلاوا

اسلوواکی - اروپا
Vazovova 5 Bratislava 812 43 Bratislava Slovakia

Slovenská technická univerzita v Bratislave (دانشگاه فناوری اسلواکی در براتیسلاوا) که در سال 1938 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط براتیسلاوا (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ترناوا می باشد. Slovenská technická univerzita v Bratislave (STU) که به طور رسمی توسط Ministrystvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است، یک دانش آموز بزرگ است (محدوده ثبت نام uniRank: 1090-10909100) ) موسسه آموزش عالی اسلواکی مختلط. Slovenská technická univerzita v Bratislave (STU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 82 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. STU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1295

دانشگاه فنی کوشیته

اسلوواکی - اروپا
Letná 9 Košice 042 00 KoSice Slovakia

Technická univerzita v Košiciach (دانشگاه فنی کوشیچس) در سال 1952 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Košice (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) KoSice واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Prešov است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه فنی کوشیچا (TUKE) یک متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه: 9،990-9000) دانشجویان) مؤسسه آموزش عالی اسلواکی که به طور رسمی به دین مسیحی-کلیومنیک وابسته است. Technická univerzita v Košiciach (TUKE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 68 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی اسلواکی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TUKE همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1769

دانشگاه Matej Bel در Banská Bystrica

اسلوواکی - اروپا
Národná 12 Banská Bystrica 974 01 Banska Bystrica Slovakia

Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici (دانشگاه Matej Bel در Banská Bystrica) که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Banská Bystrica (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) واقع شده است. بانسکا بیستریکا به طور رسمی توسط وزیر آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است. -8999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اسلواکی. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici (UMB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UMB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2071

دانشگاه کنستانتین فیلسوف در نیترا

اسلوواکی - اروپا
Tr. A. Hlinku 1 Nitra 949 74 Nitra Slovakia

دانشگاه کنستانتین فیلسوف در نیترا (دانشگاه کنستانتین فیلسوف در نیترا) که در سال 1959 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک نیترا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کونستانتینا فیلوزوفا و نیتر (UKF) یک متوسط است (محدوده ثبت نام uniRank: 000-8): 8999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی اسلواکی. Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre (UKF) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی اسلواکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UKF همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2199

دانشگاه پاول ژوزف شافاریک در کوشیته

اسلوواکی - اروپا
Šrobárova 2 Košice 041 80 KoSice Slovakia

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach (دانشگاه پاول جوزف شافاریک در کوشیچ) در سال 1959 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کوشیسه (محدوده جمعیت 50,000-249،9988000 بیت کوشیسه) واقع شده است. . رسماً توسط وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است. -7999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اسلواکی. Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach (UPJS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPJS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2640

دانشگاه پرشوف در پرشوف

اسلوواکی - اروپا
Ul. 17. novembra 15 Prešov 080 01 Presov Slovakia

Prešovská univerzita v Prešove (دانشگاه Prešov) در سال 1997 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Prešov (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Presov واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Kosice است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی به رسمیت شناخته شده است، Prešovská univerzita v Prešove (PU) یک متوسط است (محدوده ثبت نام uniRank: 9,990-9900) دانشجویان) موسسه آموزش عالی اسلواکی. Prešovská univerzita v Prešove (PU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. PU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 3128

دانشگاه ژیلینا

اسلوواکی - اروپا
Univerzitná 8215/1 Zilina 01026 Zilina Slovakia

Žilinská univerzita v Žiline (دانشگاه Žilina) در سال 1953 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Zilina (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. Žilinská univerzita v Žiline (UNIZA) که به طور رسمی توسط Ministrystvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است، یک متوسط است (بازه ثبت نام uniRank 7,909-090: دانشجویان) موسسه آموزش عالی اسلواکی. Žilinská univerzita v Žiline (UNIZA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 66 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIZA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 3184

دانشگاه کشاورزی اسلواکی در نیترا

اسلوواکی - اروپا
A. Hlinku 2 Nitra 949 76 Nitra Slovakia

Slovenská Polnohospodárska Univerzita v Nitre (دانشگاه کشاورزی اسلواکی در نیترا) که در سال 1941 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک نیترا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. Slovenská Polnohospodárska Univerzita v Nitre (SPU Nitre) که به طور رسمی توسط Ministrystvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است، یک ثبت نام متوسط است (بازه uniRank:70،0). -7999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اسلواکی. Slovenská Polnohospodárska Univerzita v Nitre (SPU Nitre) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 79 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی اسلواکی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SPU Nitre همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3357

دانشگاه اقتصاد در براتیسلاوا

اسلوواکی - اروپا
Dolnozemská cesta 1/b Bratislava 852 35 Bratislava Slovakia

اقتصاد دانشگاه اقتصاد در براتیسلاو (دانشگاه اقتصاد در براتیسلاوا) در سال 1940 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط براتیسلاوا (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کوشیته است. رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است، اقتصاد دانشگاهی در مقابل براتیسلاو (EUBA) یک متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8990-8990) دانشجویان) موسسه آموزش عالی اسلواکی. اقتصاد دانشگاه در مقابل براتیسلاو (EUBA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 80 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. EUBA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4399

دانشگاه ترناوا در ترناوا

اسلوواکی - اروپا
Hornopotocna 23 Trnava 91843 Trnava Slovakia

Trnavská univerzita v Trnave (دانشگاه ترناوا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1992 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک ترناوا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. Trnavská univerzita v Trnave (TU) که به طور رسمی توسط Ministrystvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است، کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 4,000-4,999 دانش آموز) موسسه آموزش عالی اسلواکی. Trnavská univerzita v Trnave (TU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی اسلواکی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4410

دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا

اسلوواکی - اروپا
Limbová 12 Bratislava 833 03 Bratislava Slovakia

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave (دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا) که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط براتیسلاوا (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Banska Bystrica است. رسماً توسط Ministrystvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است، Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave (SZU) یک دانش آموز کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه uniRank، 090-22،090: ) موسسه آموزش عالی اسلواکی مختلط. Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave (SZU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. SZU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4892

دانشگاه فنی زوولن

اسلوواکی - اروپا
T.G. Masaryka 2117/24 Zvolen 960 53 Banska Bystrica Slovakia

Technická univerzita vo Zvolene (دانشگاه فنی در Zvolen) در سال 1770 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ Zvolen (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، Banska Bystrica واقع شده است. Technická univerzita vo Zvolene (TUZVO) که به طور رسمی توسط Ministrystvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است، کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 3000-3000 دانش آموز) موسسه آموزش عالی اسلواکی. Technická univerzita vo Zvolene (TUZVO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 250 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. TUZVO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4963

دانشگاه سنت. سیریل و متدیوس در ترناوا

اسلوواکی - اروپا
Nám. Jozefa Herdu 2 Trnava 917 01 Trnava Slovakia

تاسیس در سال 1997، Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave (دانشگاه سنت سیریل و متودیوس در ترناوا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ترناوا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی به رسمیت شناخته شده است، Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave (UCM) یک مؤسسه آموزش عالی اسلواکی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 5000-5999 دانشجو) است. Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave (UCM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله اسلواکی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی اسلواکی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCM همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 5022

آکادمی هنرهای زیبا در براتیسلاوا

اسلوواکی - اروپا
Hviezdoslavovo nám. c.18 Bratislava 814 37 Bratislava Slovakia

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave (آکادمی هنرهای زیبا و طراحی در براتیسلاو) در سال 1949 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط براتیسلاوا (محدوده جمعیت 250000-49999 هکتار) واقع شده است. مختلط اسلواکی موسسه آموزش عالی: رسما توسط وزارت آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و ورزشی از جمهوری اسلواکی به رسمیت شناخته شده، دانشگاه هنرهای زیبا در براتیسلاوا (VSVU) بسیار کوچک (500- 999 دانش آموزان uniRank وسیعی ثبت نام) است. آکادمی هنرهای زیبا در براتیسلاوا (VSVU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. VSVU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5738

دانشگاه دامپزشکی و داروسازی در کوشیتس

اسلوواکی - اروپا
Komenského 73 Košice 041 81 KoSice Slovakia

Univerzita Veterinárskeho Lekárstva a Farmácie v Košiciach (دانشگاه دامپزشکی و داروسازی در کوشیچ) که در سال 1949 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Košice (محدوده جمعیتی 50,009-9990-50 هکتار) واقع شده است. رسماً توسط Ministrystvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی)، Univerzita Veterinárskeho Lekárstva a Farmácie v Košiciach (UVLF) یک دامنه کوچک (UVLF) است (UVLF) enroll200-Rank 2999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اسلواکی. Univerzita Veterinárskeho Lekárstva a Farmácie v Košiciach (UVLF) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسلواکی با قدمت 70 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UVLF همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6046

دانشگاه کاتولیک در روزمبروک

اسلوواکی - اروپا
Nám. A. Hlinku 60 Ružomberok 034 01 Zilina Slovakia

Katolická Univerzita v Ružomberku (دانشگاه کاتولیک در Ružomberok) در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Ružomberok (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، Zilina واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Košice، Poprad، Spisska Kapitula. رسماً توسط Ministrystvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است، Katolická Univerzita v Ružomberku (KU) کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 4000-9994 دانش آموز)، موسسه آموزش عالی اسلواکی که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Katolická Univerzita v Ružomberku (KU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KU همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6226

دانشگاه الکساندر دوبچک ترنچین در ترنسین

اسلوواکی - اروپا
Študentská 2 Trencín 911 50 Trencin Slovakia

Trencianska Univerzita Alexandra Dubceka v Trencíne (دانشگاه الکساندر دوبچک ترنسین) که در سال 1997 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک ترنسین (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی (وزارت آموزش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی) به رسمیت شناخته شده است. دانشجویان) موسسه آموزش عالی اسلواکی. Trencianska Univerzita Alexandra Dubceka v Trencíne (TnUAD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله اسلواکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. TnUAD همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6859

آکادمی هنر در Banská Bystrica

اسلوواکی - اروپا
ul. Jána Kollára 22 Banská Bystrica 974 01 Banska Bystrica Slovakia

Akadémia umení v Banskej Bystrici (آکادمی هنر در Banská Bystrica) در سال 1997 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی واقع در شهر بزرگ Banská Bystrica (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، Banska Bystrica. رسما توسط وزارت آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی به رسمیت شناخته شده است، Akadémia umení v Banskej Bystrici (AU) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 500-999) دانشجویان) موسسه آموزش عالی اسلواکی. Akadémia umení v Banskej Bystrici (AU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. AU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7031

دانشگاه پان اروپا

اسلوواکی - اروپا
Tomášikova 20 Bratislava 820 09 Bratislava Slovakia

Paneurópska vysoká škola (دانشگاه پان-اروپایی) که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط براتیسلاوا (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. Paneurópska vysoká škola (PEVŠ) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و ورزش جمهوری اسلواکی به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 2000-2000 دانش آموز دانشگاهی) است. موسسه آموزش عالی اسلواکی Paneurópska vysoká škola (PEVŠ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسلواکی 16 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. PEVŠ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 7157