30 دانشگاه برتر اسلوونی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه لیوبلیانا

اسلوونی - اروپا
Kongresni trg 12 Ljubljana 1000 Lower Carniola Slovenia

Univerza v Ljubljani (دانشگاه لیوبلیانا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1919 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط لیوبلیانا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Lower Carniola واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Portorož، Crnomelj، Krško، Kranj، Nova Gorica، Slovenj Gradec، Ptuj، Postojna، Celje، Trbovlje، Murska Sobota. رسماً توسط Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Republika Slovenija (وزارت آموزش، علوم و ورزش اسلوونی) به رسمیت شناخته شده است، Univerza v Ljubljani (UL) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسلوونی بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) . Univerza v Ljubljani (UL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسلوونی با قدمت 101 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 456

دانشگاه ماریبور

اسلوونی - اروپا
Slomškov trg 15 Maribor 2000 Styria Slovenia

Univerza v Mariboru (دانشگاه ماریبور) که در سال 1961 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک ماریبور (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) اشتایریا واقع شده است. این مؤسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کرانج، لیوبلیانا، سلجه، کرشکو، کوپر، مورسکا سوبوتا، نوو مستو، اسلونج گرادک، نوا گوریکا، تربوولیه، پستوینا. رسماً توسط Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Republika Slovenija (وزارت آموزش، علم و ورزش اسلوونی)، Univerza v Mariboru (UM) یک مؤسسه آموزش عالی اسلوونیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. . Univerza v Mariboru (UM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1436

دانشگاه پریمورسکا

اسلوونی - اروپا
Titov trg 4 Koper 6000 Slovene Littoral Slovenia

Univerza na Primorskem (دانشگاه پریمورسکا) که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Koper (محدوده جمعیت 10,000-49,999 ساکن)، ساحلی اسلوونی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در مکان های زیر است: ایزولا، پیران. رسماً توسط Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Republika Slovenija (وزارت آموزش، علم و ورزش اسلوونی) شناخته شده است، Univerza na Primorskem (UP) یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 6000-6999 دانش آموز اسلوونیایی) بالاتر. موسسه آموزشی. Univerza na Primorskem (UP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسلوونیایی 17 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اسلوونی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3050

دانشگاه نوا گوریکا

اسلوونی - اروپا
Vipavska 13, p.p. 301, Rožna Dolina Nova Gorica 5000 Slovene Littoral Slovenia

Univerza v Novi Gorici (دانشگاه نوا گوریکا) که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ نوا گوریکا (محدوده جمعیت 10,000-49,999 ساکن)، ساحل اسلوونی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: گوریزیا، ونزیا، لیوبلیانا. رسماً توسط Ministrstvo za izobraževanje، znanost in šport، Republika Slovenija (وزارت آموزش، علوم و ورزش اسلوونی)، Univerza v Novi Gorici (UNG) به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزشی. Univerza v Novi Gorici (UNG) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسلوونیایی 25 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. UNG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5257
رتبه جهانی: 6277

کالج GEA

اسلوونی - اروپا
Dunajska 156 Ljubljana 1000 Lower Carniola Slovenia

کالج GEA که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط لیوبلیانا (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر)، Lower Carniola واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Piran، Maribor، Radovljica، Slovenske Konjice. کالج GEA که رسما توسط Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Republika Slovenija (وزارت آموزش، علوم و ورزش اسلوونی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اسلوونیایی مختلط است. کالج GEA دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسلوونیایی 30 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. کالج GEA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8299

دانشکده DOBA

اسلوونی - اروپا
Prešernova ulica 1 Maribor 2000 Styria Slovenia

DOBA Fakultet (مدرسه بازرگانی DOBA) که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر کوچک ماریبور (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) اشتایر واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بلگراد، ولنج، لیوبلیانا. DOBA Fakultet که رسماً توسط Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Republika Slovenija (وزارت آموزش، علوم و ورزش اسلوونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسلوونیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. DOBA Fakultet دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. DOBA Fakultet همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8815

آنجلا بوشکین دانشکده بهداشت

اسلوونی - اروپا
Spodnji Plavž 3 Jesenice 4270 Upper Carniola Slovenia

در سال 2007، Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin (دانشکده مراقبت های بهداشتی آنجلا بوشکین) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ Jesenice (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، کارنیولای بالایی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لیوبلیانا است. رسماً توسط Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Republika Slovenija (وزارت آموزش، علوم و ورزش اسلوونی) به رسمیت شناخته شده است، Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin (FZAB) یک موسسه آموزش عالی اسلوونی است. Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin (FZAB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. FZAB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9014

مدرسه فوق لیسانس بین المللی Jožef Stefan

اسلوونی - اروپا
Jamova cesta 39 Ljubljana 1000 Lower Carniola Slovenia

Mednarodna podiplomska šola Jožefa Stefana (مدرسه تحصیلات تکمیلی بین المللی جوزف استفان) در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط لیوبلیانا (محدوده جمعیت 250,000 تا 499,999 نفر پایین تر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، علم و ورزش اسلوونی توسط وزارت آموزش و پرورش، علم و ورزش اسلوونی به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزشی. Mednarodna podiplomska šola Jožefa Stefana (MPS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسلوونیایی 16 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MPS همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9169

دانشکده مطالعات اجتماعی کاربردی در نوا گوریکا

اسلوونی - اروپا
Gregorciceva ulica 19 Nova Gorica 5000 Slovene Littoral Slovenia

در سال 2006، Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici (مدرسه مطالعات اجتماعی پیشرفته) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ نوا گوریکا (محدوده جمعیت 10،000-49،999 نفر)، لیتتور اسلوونی، واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: لیوبلیانا، نوو مستو. رسماً توسط Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Republika Slovenija (وزارت آموزش، علوم و ورزش اسلوونی)، Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici (FUDŠ) یک موسسه آموزش عالی اسلوونیایی مختلط است. Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici (FUDŠ) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. FUDŠ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9250

کالج تجارت B2

اسلوونی - اروپا
Tržaška 42 Ljubljana 1000 Lower Carniola Slovenia

B2 Visoka šola za poslovne vede (مدرسه بازرگانی B2 لیوبلیانا) که در سال 2011 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط لیوبلیانا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 سکنه)، Lower واقع شده است. . رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، علوم و ورزش اسلوونی، وزارت آموزش و پرورش اسلوونی به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزش عالی اسلوونی B2 Visoka šola za poslovne vede (VŠPV) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسلوونیایی 9 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VŠPV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9303

دانشکده بین المللی مطالعات اجتماعی و بازرگانی

اسلوونی - اروپا
Mariborska cesta 7 Celje 3000 Styria Slovenia

Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije (مدرسه بین‌المللی مطالعات اجتماعی و بازرگانی) در سال 2006 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ Celje (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) اشتایریا واقع شده است. به طور رسمی توسط Ministrstvo za izobraževanje، znanost in šport، جمهوری اسلوونی (وزارت آموزش، علوم و ورزش اسلوونی)، Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije (MFDPS) یک موسسه آموزش عالی اسلوونیایی مختلط است. Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije (MFDPS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. MFDPS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9513

دانشگاه جدید

اسلوونی - اروپا
Delpinova ulica 18B Nova Gorica 5000 Slovene Littoral Slovenia

Evropska pravna fakulteta (دانشکده حقوق اروپا در نوا گوریکا) در سال 2005 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ نوا گوریکا (محدوده جمعیت 10,000-49,999 ساکن)، ساحلی اسلوونی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کرانج، لیوبلیانا. به طور رسمی توسط Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Republika Slovenija (وزارت آموزش، علوم و ورزش اسلوونی)، Evropska pravna fakulteta (Evro-PF) یک موسسه آموزش عالی اسلوونیایی مختلط است. Evropska pravna fakulteta (Evro-PF) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. Evro-PF همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9839

دانشکده علوم بازرگانی و بازرگانی

اسلوونی - اروپا
Lava 7 Celje 3000 Styria Slovenia

Fakulteta za komercialne in poslovne vede (دانشکده علوم بازرگانی و بازرگانی) که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر بزرگ Celje (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) اشتایریا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: لیوبلیانا، ماریبور، مورسکا سوبوتا، نوا گوریکا، سالزبورگ. رسماً توسط Ministrstvo za izobraževanje، znanost in šport، Republika Slovenija (وزارت آموزش، علم و ورزش اسلوونی)، Fakulteta za komercialne in poslovne vede (FKPV) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانش آموز مشترک) موسسه آموزش عالی اسلوونی Fakulteta za komercialne in poslovne vede (FKPV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسلوونیایی 16 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. FKPV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10137

دانشکده حقوق و علوم بازرگانی

اسلوونی - اروپا
Ciril-Metodov trg 9 Ljubljana 1000 Lower Carniola Slovenia

Fakulteta za pravo in poslovne vede (دانشکده حقوق و مطالعات بازرگانی) که در سال 2010 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط لیوبلیانا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، کارنیولای پایین واقع شده است. رسماً توسط Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Republika Slovenija (وزارت آموزش، علوم و ورزش اسلوونی)، Fakulteta za pravo in poslovne vede (FPPV) یک موسسه آموزش عالی اسلوونیایی است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. . Fakulteta za pravo in poslovne vede (FPPV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. FPPV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10234

دانشکده علوم روان درمانی، دانشگاه زیگموند فروید، لیوبلیانا

اسلوونی - اروپا
Rovšnikova Street 2 Ljubljana 1000 Lower Carniola Slovenia

دانشکده علوم روان درمانی دانشگاه زیگموند فروید در لیوبلیانا (دانشکده علوم روان درمانی دانشگاه زیگموند فروید در لیوبلیانا) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط لیوبلیانا (محدوده جمعیت 250,000 تا 499,999 نفر کمتر) واقع شده است. دانشکده علوم روان درمانی دانشگاه زیگموند فروید در لیوبلیانا (SFU Ljubljana) یک موسسه آموزش عالی اسلوونیایی است که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم و ورزش جمهوری اسلوونی به رسمیت شناخته شده است. دانشکده علوم روان درمانی دانشگاه زیگموند فروید در لیوبلیانا (SFU Ljubljana) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. SFU Ljubljana همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10439

دانشکده فناوری پلیمر

اسلوونی - اروپا
Ozare 19 Slovenj Gradec 2380 Carinthia Slovenia

Fakulteta za tehnologijo polimerov (دانشکده فناوری پلیمر) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در سال 2006 تأسیس شده است که در شهر متوسط اسلوونج گرادک (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) کارنتیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لیوبلیانا است. به طور رسمی توسط Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Republika Slovenija (وزارت آموزش، علوم و ورزش اسلوونی) به رسمیت شناخته شده است، Fakulteta za tehnologijo polimerov (FTPO) یک موسسه آموزش عالی اسلوونی است. Fakulteta za tehnologijo polimerov (FTPO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. FTPO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11083

دانشکده حسابداری و مالی

اسلوونی - اروپا
Stegne 21c, II floor Ljubljana 1000 Lower Carniola Slovenia

در سال 2007، Visoka šola za racunovodstvo in Finance (کالج حسابداری و امور مالی) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط لیوبلیانا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Lower Carniola واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Maribor، Radovljica. رسماً توسط Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Republika Slovenija (وزارت آموزش، علوم و ورزش اسلوونی)، Visoka šola za racunovodstvo در امور مالی (VŠR) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانش آموز اسلوونیایی) تحصیلی مشترک. موسسه آموزش عالی. Visoka šola za racunovodstvo in finance (VŠR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. VŠR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 11140