75 دانشگاه برتر اسپانیا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بارسلونا

اسپانیا - اروپا
Gran Via de Les Corts Catalanes, 585 Barcelona 08007 Catalonia Spain

Universidad de Barcelona (دانشگاه بارسلونا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1450 تأسیس شد که در محیط شهری کلانشهر بارسلون (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کاتالونیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در L'Hospitalet de Llobregat است. دانشگاه بارسلونا (UB) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه بارسلونا (UB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 569 ساله اسپانیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی اسپانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 75

دانشگاه Complutense مادرید

اسپانیا - اروپا
Avenida Séneca, 2 Madrid 28040 Community of Madrid Spain

Universidad Complutense de Madrid (دانشگاه Complutense مادرید) که در سال 1508 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مادرید (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) و جامعه مادرید واقع شده است. Universidad Complutense de Madrid (UCM) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسپانیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Complutense de Madrid (UCM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 512 ساله اسپانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UCM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 78

دانشگاه والنسیا

اسپانیا - اروپا
Avenida Blanco Ibáñez 13 Valencia 46010 Valencian Community Spain

دانشگاه والنسیا (دانشگاه والنسیا) که در سال 1499 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ والنسیا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، جامعه والنسیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Burjasot-Paterna است. Universidad de Valencia (UV) که رسما توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اسپانیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: بالای 45000 دانشجو) است. Universidad de Valencia (UV) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 521 ساله اسپانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی اسپانیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 125

دانشگاه لاریوجا

اسپانیا - اروپا
Avenida de La Paz, 93 Logroño 26006 La Rioja Spain

Universidad de La Rioja (دانشگاه La Rioja) که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Logroño (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، La Rioja واقع شده است. Universidad de La Rioja (UR) که رسماً توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000 تا 5999 دانشجو) است. Universidad de La Rioja (UR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 132

دانشگاه گرانادا

اسپانیا - اروپا
Avenida del Hospicio, s/n Granada 18010 Andalucia Spain

دانشگاه گرانادا (دانشگاه گرانادا) که در سال 1531 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گرانادا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، اندلس واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در سئوتا و ملیلا است. Universidad de Granada (UGR) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه های اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Universidad de Granada (UGR) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسپانیایی 489 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UGR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 177

دانشگاه سویا

اسپانیا - اروپا
San Fernando, 4 Sevilla 41004 Andalucia Spain

Universidad de Sevilla (دانشگاه سویا) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1505 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر بزرگ سویا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) آندلس واقع شده است. Universidad de Sevilla (ایالات متحده) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه دو سویا (ایالات متحده آمریکا) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 515 ساله اسپانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. ایالات متحده همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 194

دانشگاه خودمختار بارسلون

اسپانیا - اروپا
Campus de Bellaterra, Edificio A Cerdanyola del Vallès 08193 Catalonia Spain

Universidad Autónoma de Barcelona (دانشگاه خودمختار بارسلون) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1968 تأسیس شده است که در محیط روستایی شهر کوچک Cerdanyola del Vallès (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) کاتالونیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بارسلون، سابادل. Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله اسپانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UAB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 197

دانشگاه کشور باسک

اسپانیا - اروپا
Barrio Sarriena s/n Leioa 48940 Basque Country Spain

Universidad del País Vasco (دانشگاه کشور باسک) که در سال 1968 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ لیوا (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) کشور باسک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Vitoria-Gasteiz، Donostia. Universidad del País Vasco (UPV) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسپانیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 40,000-44,999 دانشجو) است. Universidad del País Vasco (UPV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسپانیایی 52 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UPV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 223

دانشگاه پلی تکنیک والنسیا

اسپانیا - اروپا
Camino de Vera, s/n Valencia 46022 Valencian Community Spain

Universidad Politécnica de València (دانشگاه فنی والنسیا) که در سال 1968 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ والنسیا (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر)، جامعه والنسیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Alcoy است. Universidad Politécnica de València (UPV) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه های اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. Universidad Politécnica de València (UPV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله اسپانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی اسپانیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPV همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 249

دانشگاه پلی تکنیک مادرید

اسپانیا - اروپا
Calle Ramiro de Maeztu, 7 Madrid 28040 Community of Madrid Spain

Universidad Politécnica de Madrid (دانشگاه فنی مادرید) که در سال 1971 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مادرید (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) و جامعه مادرید واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Pozuelo، Getafe، Alcobendas. Universidad Politécnica de Madrid (UPM) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه های اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 35000-39999 دانشجو) است. Universidad Politécnica de Madrid (UPM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسپانیایی 49 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPM همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 266

دانشگاه آلیکانته

اسپانیا - اروپا
Carretera S. Vicente del Raspeig, s/n San Vicente del Raspeig 03690 Valencian Community Spain

دانشگاه آلیکانته (دانشگاه آلیکانته) که در سال 1979 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سن ویسنته دل راسپیگ (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، جامعه والنسیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در آلیکانته است. Universidad de Alicante (UA) که رسما توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 25000-29999 دانشجو) است. Universidad de Alicante (UA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسپانیایی 40 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اسپانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 278

دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا

اسپانیا - اروپا
Edifici R. Campus Nord, Carrer Jordi Girona, 31 Barcelona 08034 Catalonia Spain

Universidad Politécnica de Cataluña (دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا) که در سال 1971 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بارسلون (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر جمعیت کاتالونیا) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Terrassa، Castelldefels، Vilanova i la Geltrú، Manresa، Sant Cugat del Valles. Universidad Politécnica de Cataluña (UPC) که رسما توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 25000-29999 دانشجو) است. Universidad Politécnica de Cataluña (UPC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسپانیایی 49 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 286

دانشگاه مورسیا

اسپانیا - اروپا
Edificio Convalecencia, Avenida Teniente Flomesta, 5 Murcia 30003 Region of Murcia Spain

دانشگاه مورسیا (دانشگاه مورسیا) که در سال 1272 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط مورسیا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، منطقه مورسیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: اسپیناردو، سن خاویر، ال پالمار، لورکا. Universidad de Murcia (UMU) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسپانیایی (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه مورسیا (UMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسپانیایی 748 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اسپانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 290

دانشگاه سالامانکا

اسپانیا - اروپا
Edificio Rectorado, Patio de Escuelas, s/n Salamanca 37008 Castile and Leon Spain

Universidad de Salamanca (دانشگاه سالامانکا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1218 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر کوچک سالامانکا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، کاستیل و لئون واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Zamora، Ávila، Bejar، Villamayor. Universidad de Salamanca (ایالات متحده آمریکا) که رسماً توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Universidad de Salamanca (USAL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسپانیایی با قدمت 802 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. USAL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 299

دانشگاه خودمختار مادرید

اسپانیا - اروپا
Ciudad Universitaria de Cantoblanco, Carretera de Colmenar, Km. 15 Madrid 28049 Community of Madrid Spain

Universidad Autónoma de Madrid (دانشگاه خودمختار مادرید) که در سال 1968 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلان شهر مادرید (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) و جامعه مادرید واقع شده است. Universidad Autónoma de Madrid (UAM) که رسماً توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه‌های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسپانیایی بزرگ (محدوده ثبت‌نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Universidad Autónoma de Madrid (UAM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله اسپانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UAM همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 372

دانشگاه کارلوس سوم مادرید

اسپانیا - اروپا
Calle Madrid, 126-128 Getafe 28903 Community of Madrid Spain

دانشگاه کارلوس سوم مادرید (دانشگاه چارلز سوم مادرید) که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ختافه (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، جامعه مادرید واقع شده است. . دانشگاه کارلوس سوم مادرید (UC3M) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسپانیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universidad Carlos III de Madrid (UC3M) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسپانیایی 31 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UC3M همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 393

دانشگاه ساراگوسا

اسپانیا - اروپا
Campus San Francisco, Calle Pedro Cerbuna, 12 Zaragoza 50009 Aragon Spain

دانشگاه ساراگوزا (دانشگاه ساراگوزا) که در سال 1542 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ساراگوزا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) آراگون واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Huesca، Teruel. Universidad de Zaragoza (UZA) که رسماً توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 35000-39999 دانشجو) است. Universidad de Zaragoza (UZA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسپانیایی با قدمت 478 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UZA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 406

دانشگاه پمپئو فابرا

اسپانیا - اروپا
Plaça de La Mercè, 10-12 Barcelona 08002 Catalonia Spain

دانشگاه پومپئو فابرا (دانشگاه پومپئو فابرا) که در سال 1990 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بارسلون (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کاتالونیا واقع شده است. Universidad Pompeu Fabra (UPF) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universidad Pompeu Fabra (UPF) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 30 ساله اسپانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UPF همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 424

دانشگاه ناوارا

اسپانیا - اروپا
Campus Universitario s/n Pamplona 31009 Navarra Spain

دانشگاه ناوارا (دانشگاه ناوارا) که در سال 1952 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک پامپلونا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، ناوارا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: سن سباستین، مادرید، بارسلونا. دانشگاه ناوارا (UNAV) که رسماً توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه‌های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت‌نام با رتبه: 8000 تا 8999 دانشجو) است که به طور رسمی به Christian-Catho وابسته است. دین Universidad de Navarra (UNAV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اسپانیایی 67 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی اسپانیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNAV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 432

دانشگاه وایادولید

اسپانیا - اروپا
Palacio de Santa Cruz, Plaza de Santa Cruz, 8 Valladolid 47002 Castile and Leon Spain

Universidad de Valladolid (دانشگاه وایادولید) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1346 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط وایادولید (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، کاستیل و لئون واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Palencia، Segovia، Soria. Universidad de Valladolid (UVA) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه های اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسپانیایی بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 20,000-24,999 دانشجو) است. Universidad de Valladolid (UVA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 674 ساله اسپانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی اسپانیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UVA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 445