91 دانشگاه برتر الجزایر به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ابوبکر بلقاید تلمسان

الجزایر - آمریکای شمالی
22 Rue Abi Ayad Abdelkrim Tlemcen 13000 Tlemcen Algeria

دانشگاه ابوبکر بلکاید د تلمن (Université Abou Bekr Belkaid de Tlemcen) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1974 تأسیس شده است که در شهر کوچک تلمسان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ابوبکر بلکید د تلمسن (UABT) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام 4090-4090:40:4) دانشجویان) موسسه آموزش عالی الجزایری. دانشگاه ابوبکر بلکاید د تلمسن (UABT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UABT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2619

برادران منتوری دانشگاه کنستانتین 1

الجزایر - آمریکای شمالی
Route de Ain El Bey; Boîte Postale 325 Constantine 25017 Constantine Algeria

Université Frères Mentouri de Constantine 1 (دانشگاه کنستانتین 1) که در سال 1969 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط کنستانتین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه فرز منتوری کنستانتین 1 (UMC) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام 4500 دانشجو با رتبه واحد: ) موسسه آموزش عالی الجزایری مختلط. Université Frères Mentouri de Constantine 1 (UMC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 51 ساله الجزایری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2850

دانشگاه Kasdi Merbah of Ouargla

الجزایر - آمریکای شمالی
Route Ghardaïa; Boîte Postale 511 Ouargla 30000 Ouargla Algeria

Université Kasdi Merbah de Ouargla (دانشگاه Ouargla) که در سال 1988 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Ouargla (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه Kasdi Merbah de Ouargla (UOUARGLA) که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر) به رسمیت شناخته شده است (UOUARGLA) یک دانش‌آموز بزرگ است (دانشجویان با رتبه‌بندی واحد، 090920، 090920) موسسه آموزش عالی الجزایری مختلط Université Kasdi Merbah de Ouargla (UOUARGLA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله الجزایری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. UOUARGLA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3687

دانشگاه علم و صنعت هواری بومدین

الجزایر - آمریکای شمالی
Boîte Postale 32, El-Alia, Bab-Ezzouar Algiers 16111 Algiers Algeria

دانشگاه علوم و فناوری Houari Boumediène (دانشگاه علوم و فناوری Houari Boumediene) که در سال 1974 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر الجزیره (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000 هکتار) واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، دانشگاه علوم و فناوری Houari Boumediène (USTHB) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و تحقیقات علمی به رسمیت شناخته شده است (USTHB:250Rank) یک محدوده بزرگ ثبت نام شده است. -29999 دانشجو) موسسه آموزش عالی الجزایری. Université des Sciences et de la Technologie Houari Boumediène (USTHB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 46 ساله الجزایری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USTHB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 3740

دانشگاه عبدالحمید بن بادیس مستغنم

الجزایر - آمریکای شمالی
Route de Belahcel; Boîte Postale 188 Mostaganem 27000 Mostaganem Algeria

دانشگاه عبدالحمید ابن بادیس د مستگانم (دانشگاه مستغانم) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1978 تأسیس شده است که در شهر کوچک مستگانم (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر) واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، دانشگاه عبدالحمید ابن بادیس مستاگانم (UMOSTAG) که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر به رسمیت شناخته شده است (UMOSTAG) یک موسسه آموزش عالی الجزایری است. دانشگاه عبدالحمید ابن بادیس د مستگنم (UMOSTAG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UMOSTAG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3949

احمد بن بلا دانشگاه اوران 1

الجزایر - آمریکای شمالی
Boîte Postale 1524, El M'Naouer Oran 31000 Oran Algeria

دانشگاه احمد بن بلا دوران 1 (دانشگاه اوران 1) که در سال 1967 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ اوران (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه احمد بن بلا دوران 1 (UORAN) که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر) به رسمیت شناخته شده است (UORAN) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام uniRank: 000-2: 29999 دانشجو) موسسه آموزش عالی الجزایری. دانشگاه احمد بن بلا دوران 1 (UORAN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UORAN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3953

دانشگاه مولود معمری تیزی اوزو

الجزایر - آمریکای شمالی
Route de Hasnanoua Tizi-Ouzou; Boîte Postale 17RP Tizi-Ouzou 15000 Tizi-Ouzou Algeria

Université Mouloud Maameri de Tizi Ouzou (دانشگاه Tizi-Ouzou) که در سال 1977 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Tizi-Ouzou (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، دانشگاه مولود معمری د تیزی اوزو (UMMTO) یک موسسه آموزش عالی الجزایری است که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی به رسمیت شناخته شده است. Université Mouloud Maameri de Tizi Ouzou (UMMTO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله الجزایری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UMMTO همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4072

دانشگاه عبدالرحمن میرا بجایا

الجزایر - آمریکای شمالی
Route de Targua Ouzemour Béjaïa 06000 Bejaia Algeria

Université Abderrahmane Mira de Béjaia (دانشگاه Bejaia) که در سال 1983 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Béjaïa (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Bejaia واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر، دانشگاه عبدالرحمن میرا د بجایا (UAMB) به رسمیت شناخته شده است، بسیار بزرگ است (دانشجویان با رتبه 450، بیش از 450): موسسه آموزش عالی مختلط الجزایر Université Abderrahmane Mira de Béjaia (UAMB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UAMB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4168

دانشگاه فرهت عباس ستیف 1

الجزایر - آمریکای شمالی
Campus El Bez Sétif 19000 Setif Algeria

دانشگاه فرهات عباس ستیف 1 (دانشگاه فرهات عباس ستیف 1) که در سال 1978 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک ستیف (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Setif واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه Ferhat Abbas Sétif 1 (UFAS1) بسیار بزرگ است (دانشجویان با رتبه واحد ثبت نام: 090-335,090: ) موسسه آموزش عالی الجزایری مختلط. دانشگاه فرهات عباس ستیف 1 (UFAS1) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 42 ساله الجزایری دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی الجزایر را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UFAS1 همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 4335

دانشگاه محمد خیدر بیسکرا

الجزایر - آمریکای شمالی
Boîte Postale 145 R.P. Biskra 07000 Biskra Algeria

Université Mohamed Khider de Biskra (دانشگاه بیسکرا) که در سال 1983 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ بیسکرا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه محمد خیدر دو بیسکرا (UMKB) بسیار بزرگ است (دانشجویان با رتبه ثبت نام، 090930-09030) ) موسسه آموزش عالی الجزایری مختلط. Université Mohamed Khider de Biskra (UMKB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 37 ساله الجزایری دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMKB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4520

دانشگاه 8 مه 1945 گوئلما

الجزایر - آمریکای شمالی
Avenue du 19 mai 1956; Boîte Postale 401 Guelma 24000 Guelma Algeria

دانشگاه 8 مای 1945 گوئلما (دانشگاه گولما 8 مای 1945) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گوئلما (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، دانشگاه 8 مای 1945 گوئلما (UGUELMA) تعداد زیادی از دانشجویان (دانشجویان با رتبه 1590، 190، 190، 190) بزرگ است. موسسه آموزش عالی الجزایری مختلط Université 8 Mai 1945 Guelma (UGUELMA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 34 ساله الجزایری دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی الجزایری را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UGUELMA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5189

دانشگاه باجی مختار عنابا

الجزایر - آمریکای شمالی
Boîte Postale 12, Sidi Ammar Annaba 23200 Annaba Algeria

دانشگاه باجی مختار د آنابا (دانشگاه آنابا) که در سال 1975 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط آنابا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر) که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه Badji Mokhtar de Annaba (UBMA) بسیار بزرگ است (دانشجویان با رتبه ثبت نام: 450000). موسسه آموزش عالی الجزایری مختلط Université Badji Mokhtar de Annaba (UBMA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UBMA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5279

دانشگاه سعد دهلاب بلیدا 1

الجزایر - آمریکای شمالی
Route de Soumaa; Boîte Postale 270 Blida 09022 Blida Algeria

Université Saad Dahlab de Blida 1 (دانشگاه Blida 1) که در سال 1981 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ بلیدا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه سعد دهلاب دبلیدا 1 (USDB) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه 4500: ) موسسه آموزش عالی الجزایری مختلط. Université Saad Dahlab de Blida 1 (USDB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 39 ساله الجزایری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی الجزایری را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USDB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5358

دانشگاه حاج لخدر بطنا 1

الجزایر - آمریکای شمالی
1, Rue Chahid Boukhlouf Mohamed El Hadi Batna 05000 Batna Algeria

Université Hadj Lakhder de Batna 1 (دانشگاه باتنا 1) که در سال 1977 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط باتنا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه حاج لاخدر د بطنا 1 (UB1) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام 30,090-30,090:30:1) دانشجویان) موسسه آموزش عالی الجزایری مختلط. Université Hadj Lakhder de Batna 1 (UB1) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UB1 همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5529

دانشگاه بنیوسف بنخدا الجزیره 1

الجزایر - آمریکای شمالی
2, Rue Didouche Mourad Algiers 16000 Algiers Algeria

Université Benyoucef Benkhedda d'Alger 1 (دانشگاه الجزیره 1) که در سال 1909 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر الجزایر (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Benyoucef Benkhedda d'Alger 1 که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر) به رسمیت شناخته شده است، بسیار بزرگ است (دانشجویان 45e00). موسسه آموزش عالی الجزایر Université Benyoucef Benkhedda d'Alger 1 دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 111 ساله الجزایری دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. Université Benyoucef Benkhedda d'Alger 1 همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5594

دانشگاه علم و صنعت اوران محمد بودیاف

الجزایر - آمریکای شمالی
El Mnaouar; Boîte Postale 1505, Bir El Djir Oran 01505 Oran Algeria

Université des Sciences et de la Technologie d'Oran Mohamed Boudiaf (دانشگاه علم و فناوری اوران) که در سال 1971 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اوران (محدوده جمعیتی از 500,000-1,000,000 نفر). الجزیره (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر)، دانشگاه علوم و فناوری d'Oran محمد بودیاف (USTO-MB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی الجزایر به رسمیت شناخته شده است. محدوده ثبت نام uniRank: 20000-24999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی الجزایری مختلط. Université des Sciences et de la Technologie d'Oran Mohamed Boudiaf (USTO-MB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 49 ساله الجزایری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی الجزایر را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USTO-MB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد که شامل کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری می شود. .

رتبه جهانی: 5685