31 دانشگاه برتر السالوادور به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه السالوادور

السالوادور - آمریکای لاتین
Final 25 Avenida Norte San Salvador San Salvador El Salvador

دانشگاه السالوادور (دانشگاه السالوادور) که در سال 1841 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر سن سالوادور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad de El Salvador (UES) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، جمهوری السالوادور (وزارت آموزش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط السالوادور است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو). دانشگاه السالوادور (UES) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 179 ساله سالوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UES همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1610

دانشگاه آمریکای مرکزی خوزه سیمون کاناس

السالوادور - آمریکای لاتین
Boulevard Los Próceres Colonia Jardines de Guadalupe, Apartado Postal 01-168 San Salvador 01-168 San Salvador El Salvador

Universidad Centroamericana José Simeón Cañas (دانشگاه خوزه سیمون کاناس آمریکای مرکزی) که در سال 1965 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر سن سالوادور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000 هکتار) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، جمهوری السالوادور (وزارت آموزش السالوادور)، دانشگاه مرکزی آمریکا خوزه سیمون کاناس (UCA) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 9000-9999 دانشجوی دانشگاهی در دانشگاه سالوادری) وابسته به مذهب مسیحی-کاتولیک. Universidad Centroamericana José Simeón Cañas (UCA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 55 ساله سالوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1843

دانشگاه فنی السالوادور

السالوادور - آمریکای لاتین
Calle Arce No. 1020 San Salvador San Salvador El Salvador

Universidad Tecnológica de El Salvador (دانشگاه فناوری السالوادور) که در سال 1981 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر سن سالوادور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad Tecnológica de El Salvador (UTEC) که توسط وزارت آموزش و پرورش، جمهوری السالوادور (وزارت آموزش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی سالوادور است. Universidad Tecnológica de El Salvador (UTEC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 39 ساله سالوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UTEC همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4202

دانشگاه دون بوسکو

السالوادور - آمریکای لاتین
Calle Plan del Pino Soyapango San Salvador El Salvador

دانشگاه دون بوسکو (دانشگاه دون بوسکو) که در سال 1984 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلانشهر سویاپانگو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) سان سالوادور واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Antiguo Cuscatlán است. دانشگاه دون بوسکو (UDB) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، جمهوری السالوادور (وزارت آموزش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) مختلط سالوادور است که به طور رسمی مؤسسه آموزش عالی مسیحی وابسته است. -دین کاتولیک Universidad Don Bosco (UDB) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 36 ساله سالوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UDB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5559

دانشگاه دکتر خوزه ماتیاس دلگادو

السالوادور - آمریکای لاتین
Km. 8 ½ Carretera a Santa Tecla Antiguo Cuscatlán La Libertad El Salvador

دانشگاه دکتر خوزه ماتیاس دلگادو (دانشگاه دکتر خوزه ماتیاس دلگادو) که در سال 1977 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Antiguo Cuscatlán (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. لا لیبرتاد. دانشگاه دکتر خوزه ماتیاس دلگادو (UDJMD) که رسماً توسط وزارت آموزش، جمهوری السالوادور (وزارت آموزش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط در سالوادور است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو). Universidad Dr. Jose Matias Delgado (UDJMD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله سالوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UDJMD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5683

دانشگاه انجیلی السالوادور

السالوادور - آمریکای لاتین
Calle El Carmen San Salvador San Salvador El Salvador

Universidad Evangélica de El Salvador (دانشگاه انجیلی السالوادور) که در سال 1981 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر سن سالوادور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad Evangélica de El Salvador (UEES) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش السالوادور (وزارت آموزش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط در سالوادور است که به طور رسمی به دین مسیحی-انجیلی وابسته است. Universidad Evangélica de El Salvador (UEES) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 39 ساله سالوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UEES همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6415

دانشگاه کاتولیک السالوادور

السالوادور - آمریکای لاتین
Bypass carretera a Metapán y carretera antigua a San Salvador Santa Ana Santa Ana El Salvador

Universidad Católica de El Salvador (دانشگاه کاتولیک السالوادور) که در سال 1982 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک سانتا آنا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. Universidad Católica de El Salvador (UNICAES) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش السالوادور (وزارت آموزش و پرورش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط در سالوادور است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidad Católica de El Salvador (UNICAES) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNICAES همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6600
رتبه جهانی: 7238

دانشگاه سالوادور آلبرتو ماسفرر

السالوادور - آمریکای لاتین
19 Avenida Norte, entre 3a. Calle Poniente y Alameda Juan Pablo II San Salvador San Salvador El Salvador

Universidad Salvadoreña Alberto Masferrer (دانشگاه آلبرتو ماسفرر سالوادوری) که در سال 1979 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر سن سالوادور (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad Salvadoreña Alberto Masferrer (USAM) که توسط وزارت آموزش و پرورش، جمهوری السالوادور (وزارت آموزش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی سالوادور است. Universidad Salvadoreña Alberto Masferrer (USAM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 41 ساله سالوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USAM همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7636

کاپیتان ژنرال جراردو باریوس دانشگاه

السالوادور - آمریکای لاتین
Calle Las Flores y Avenida Las Magnolias Colonia Escolán 200 mts San Miguel San Miguel El Salvador

Universidad Capitan General Gerardo Barrios (دانشگاه کاپیتان ژنرال جراردو باریوس) که در سال 1981 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک سن میگل (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Usulutan است. Universidad Capitan General Gerardo Barrios (UGB) که توسط وزارت آموزش و پرورش، جمهوری السالوادور (وزارت آموزش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی سالوادور است. Universidad Capitán General Gerardo Barrios (UGB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UGB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7864

دانشگاه دکتر آندرس بلو

السالوادور - آمریکای لاتین
1a. Calle Poniente No. 2128 entre 39 y 41 Avenida Norte, Col. Flor Blanca San Salvador San Salvador El Salvador

دانشگاه دکتر آندرس بلو (دانشگاه دکتر آندرس بلو) که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر سن سالوادور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Sonsonate، Chalatenango، San Miguel. دانشگاه دکتر آندرس بلو (UNAB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جمهوری السالوادور (وزارت آموزش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط السالوادور با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. Universidad Dr. Andrés Bello (UNAB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله سالوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNAB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7992

دانشگاه لوتری سالوادور

السالوادور - آمریکای لاتین
Intersección NorOriente Carretera a Los Planes de Renderos Km. No.3. y Autopista a Comalapa. Bo. San Jacinto San Salvador San Salvador El Salvador

Universidad Luterana Salvadoreña (دانشگاه لوتری سالوادور) یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر سن سالوادور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad Luterana Salvadoreña (ULS) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش السالوادور (وزارت آموزش و پرورش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سالوادور است که به طور رسمی به دین مسیحی-لوتری وابسته است. Universidad Luterana Salvadoreña (ULS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ULS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8294

دانشکده تخصصی مهندسی ITCA-FEPADE

السالوادور - آمریکای لاتین
Km. 11 Carretera a Santa Tecla Santa Tecla La Libertad El Salvador

Escuela Especializada en Ingeniería ITCA-FEPADE (مدرسه مهندسی ITCA FEPADE) که در سال 1969 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک سانتا تکلا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، La Libertad واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Santa Ana، Zacatecoluc، San Miguel، La Unión. Escuela Especializada en Ingeniería ITCA-FEPADE (ITCA-FEPADE) یک مؤسسه آموزش عالی سالوادور است که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جمهوری السالوادور (وزارت آموزش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است. Escuela Especializada en Ingeniería ITCA-FEPADE (ITCA-FEPADE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ITCA-FEPADE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8451

دانشگاه پلی تکنیک السالوادور

السالوادور - آمریکای لاتین
Boulevard Tutunichapa y 5a. Avenida Norte Frente a Redondel José Martí San Salvador San Salvador El Salvador

Universidad Politécnica de El Salvador (دانشگاه پلی تکنیک السالوادور) که در سال 1979 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر سن سالوادور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad Politécnica de El Salvador (UPES) که توسط وزارت آموزش و پرورش، جمهوری السالوادور (وزارت آموزش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی سالوادور است. Universidad Politécnica de El Salvador (UPES) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 41 ساله سالوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UPES همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8597

دانشگاه نیو سن سالوادور

السالوادور - آمریکای لاتین
Alameda Roosevelt y 41 Avenida Sur San Salvador San Salvador El Salvador

Universidad Nueva San Salvador (دانشگاه جدید سن سالوادور) که در سال 1981 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر سن سالوادور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad Nueva San Salvador (UNSSA) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، República de El Salvador (وزارت آموزش السالوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی سالوادور است. Universidad Nueva San Salvador (UNSSA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 38 ساله سالوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UNSSA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9358
رتبه جهانی: 9438