63 دانشگاه برتر امارات متحده عربی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه امارات متحده عربی

امارات متحده عربی - آسیا
PO Box 15551 Al-Ain Abu Dhabi United Arab Emirates

دانشگاه امارات متحده عربی که در سال 1976 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط العین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) ابوظبی واقع شده است. با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، دانشگاه امارات متحده عربی (UAEU) یک موسسه آموزش عالی مختلط اماراتی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه امارات متحده عربی (UAEU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. امارات متحده عربی همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1614

دانشکده های عالی فنی

امارات متحده عربی - آسیا
PO Box 17155 Al-Ain Abu Dhabi United Arab Emirates

دانشکده های عالی فناوری که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط العین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) ابوظبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: ابوظبی، دبی، فجیره، مدینه زاید، راس الخیمه، رویس، شارجه. کالج های عالی فناوری (HCT) با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، یک مؤسسه آموزش عالی اماراتی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. کالج‌های عالی فناوری (HCT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهند که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. HCT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2042

دانشگاه شارجه

امارات متحده عربی - آسیا
PO Box 27272 Sharjah Sharjah United Arab Emirates

دانشگاه شارجه که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ شارجه (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، دانشگاه شارجه (UoS) یک مؤسسه آموزش عالی اماراتی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه شارجه (UoS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اماراتی 23 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی اماراتی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UoS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2342

دانشگاه آمریکایی شارجه

امارات متحده عربی - آسیا
PO Box 26666 Sharjah Sharjah United Arab Emirates

دانشگاه آمریکایی شارجه که در سال 1997 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ شارجه (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آمریکایی شارجه (AUS) با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، یک مؤسسه آموزش عالی اماراتی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی شارجه (AUS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اماراتی با قدمت 22 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی اماراتی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AUS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2348

دانشگاه نیویورک ابوظبی

امارات متحده عربی - آسیا
PO Box 129188, Saadiyat Island Abu Dhabi Abu Dhabi United Arab Emirates

دانشگاه نیویورک ابوظبی که در سال 2010 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ ابوظبی (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: نیویورک، شانگهای. با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، دانشگاه نیویورک ابوظبی (NYUAD) یک موسسه آموزش عالی اماراتی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه نیویورک ابوظبی (NYUAD) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NYUAD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2454

دانشگاه خلیفه

امارات متحده عربی - آسیا
Al-Saada Street, Opposite AbuDhabi Police HQ Abu Dhabi Abu Dhabi United Arab Emirates

دانشگاه خلیفه که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ ابوظبی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در شارجه است. دانشگاه خلیفه (KUSTAR) که دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی است، یک موسسه آموزش عالی اماراتی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه خلیفه (KUSTAR) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اماراتی 13 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی اماراتی را به انتخابی ترین موسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KUSTAR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2971

دانشگاه زاید

امارات متحده عربی - آسیا
PO Box 19282 Dubai Dubai United Arab Emirates

دانشگاه زاید که در سال 1998 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر دبی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ابوظبی است. دانشگاه زاید (ZU) که دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی است، یک موسسه آموزش عالی اماراتی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 2000 تا 2999 دانشجو) است. دانشگاه زاید (ZU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اماراتی با قدمت 22 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ZU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3153

دانشگاه آمریکایی در دبی

امارات متحده عربی - آسیا
Sheikh Zayed Road, Interchange 5, Exit 32 Dubai 28282 DubaI United Arab Emirates

دانشگاه آمریکایی در دبی که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر دبی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، دانشگاه آمریکایی در دبی (AUD) یک موسسه آموزش عالی اماراتی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی در دبی (AUD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله اماراتی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AUD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4064

دانشگاه ابوظبی

امارات متحده عربی - آسیا
Khalifa city A Abu Dhabi 59911 Abu Dhabi United Arab Emirates

دانشگاه ابوظبی که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ ابوظبی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در العین است. با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، دانشگاه ابوظبی (ADU) یک موسسه آموزش عالی اماراتی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه ابوظبی (ADU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 17 ساله اماراتی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ADU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5326

کالج دانشگاه اسکای لاین

امارات متحده عربی - آسیا
University City of Sharjah Sharjah 1797 Sharjah United Arab Emirates

کالج دانشگاه اسکای لاین که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ شارجه (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) واقع شده است. کالج دانشگاه اسکای لاین (SUC) با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، یک موسسه آموزش عالی اماراتی است. کالج دانشگاه اسکای لاین (SUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 30 ساله اماراتی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5958

دانشگاه العین

امارات متحده عربی - آسیا
Al Jimi, P.O.Box 64141 Al Ain 64141 Abu Dhabi United Arab Emirates

دانشگاه العین که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط العین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) ابوظبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ابوظبی است. دانشگاه العین (AAU) که دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی است، یک موسسه آموزش عالی اماراتی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه العین (AAU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله اماراتی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اماراتی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6317

دانشگاه آمریکایی راس الخیمه

امارات متحده عربی - آسیا
PO Box 10021 Ras al-Khaimah 10021 Ras al-Khaimah United Arab Emirates

دانشگاه آمریکایی راس الخیمه که در سال 2009 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط راس الخیمه (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، دانشگاه آمریکایی راس الخیمه (AURAK) یک مؤسسه آموزش عالی اماراتی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی راس‌الخیمه (AURAK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 11 ساله اماراتی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اماراتی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AURAK همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6425

دانشگاه آمریکایی در امارات

امارات متحده عربی - آسیا
PO Box 503000 Dubai Dubai United Arab Emirates

دانشگاه آمریکایی در امارات تاسیس شده در سال 2006، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر دبی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، دانشگاه آمریکایی در امارات (AUE) یک مؤسسه آموزش عالی اماراتی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 2000 تا 2999 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی در امارات (AUE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله اماراتی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی اماراتی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AUE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6624

دانشگاه پاریس-سوربن ابوظبی

امارات متحده عربی - آسیا
PO Box 38044 Abu Dhabi Abu Dhabi United Arab Emirates

دانشگاه پاریس-سوربون ابوظبی (دانشگاه پاریس-سوربون ابوظبی) که در سال 2006 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ ابوظبی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، دانشگاه پاریس-سوربون ابوظبی (UPSAD) یک مؤسسه آموزش عالی اماراتی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه پاریس-سوربون ابوظبی (UPSAD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPSAD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6732

دانشگاه دبی

امارات متحده عربی - آسیا
Maktoum Road, Al Masaood Building; PO Box 14143 Dubai Dubai United Arab Emirates

دانشگاه دبی که در سال 1997 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر دبی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، دانشگاه دبی (UD) یک مؤسسه آموزش عالی اماراتی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه دبی (UD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اماراتی 23 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی اماراتی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6756

دانشگاه بریتانیا در دبی

امارات متحده عربی - آسیا
Block 11, 1st and 2nd floor, Dubai International Academic City; PO Box 345015 Dubai Dubai United Arab Emirates

دانشگاه بریتانیا در دبی که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در کلان شهر دبی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، دانشگاه بریتانیایی در دبی (BUiD) یک موسسه آموزش عالی اماراتی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. دانشگاه بریتانیا در دبی (BUiD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله اماراتی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BUiD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6826
رتبه جهانی: 6921

دانشگاه میدلسکس دبی

امارات متحده عربی - آسیا
Dubai Knowledge Park - Blocks 4, 16, 17 & 19 Dubai Dubai United Arab Emirates

دانشگاه میدلسکس دبی که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر دبی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. با مجوز رسمی از وزارت آموزش امارات متحده عربی، دانشگاه میدلسکس دبی (MDX) یک مؤسسه آموزش عالی اماراتی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه میدلسکس دبی (MDX) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اماراتی 15 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MDX همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7127