577 دانشگاه برتر اندونزی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه گادجه مدا

اندونزی - آسیا
Kampus Bulaksumur - Sleman 55281 Yogyakarta SR Indonesia

Universitas Gadjah Mada (دانشگاه Gadjah Mada) که در سال 1949 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر Sleman (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Yogyakarta SR واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در جاکارتا است. رسماً توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه Gadjah Mada (UGM) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000) -39999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی. Universitas Gadjah Mada (UGM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی اندونزیایی با قدمت 70 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UGM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 298

دانشگاه اندونزی

اندونزی - آسیا
Pondok Cina, Beji Depok 16424 West Java Indonesia

دانشگاه اندونزی (دانشگاه اندونزی) که در سال 1950 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر دپوک (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، جاوه غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در جاکارتا است. رسماً توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه اندونزی (UI) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 40000- 44999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی. دانشگاه اندونزی (UI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی اندونزیایی با قدمت 70 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UI همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 355

دانشگاه دیپونگورو

اندونزی - آسیا
Jalan Prof H Soedarto, SH Kampus Tembalang Semarang 50275 Central Java Indonesia

Universitas Diponegoro (دانشگاه Diponegoro) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1957 تأسیس شده است که در محیط روستایی کلانشهر سمارنگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) جاوه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در جپارا می باشد. رسماً توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه Diponegoro (Undip) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000- 39999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی. Universitas Diponegoro (Undip) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اندونزیایی ۶۲ ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. Undip همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 515

دانشگاه آموزش اندونزی

اندونزی - آسیا
Jalan Dr. Setiabudhi No. 229 Bandung 40154 West Java Indonesia

دانشگاه پندیدیکان اندونزی (دانشگاه آموزش اندونزی) که در سال 1954 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر باندونگ (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، جاوه غربی واقع شده است. به طور رسمی توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه پندیدیکان اندونزی (UPI) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 30000) -34999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی مختلط. Universitas Pendidikan Indonesia (UPI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 65 ساله اندونزی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 548

دانشگاه ایالتی یوگیاکارتا

اندونزی - آسیا
Kampus Karangmalang Yogyakarta Sleman 55281 Yogyakarta SR Indonesia

Universitas Negeri Yogyakarta (دانشگاه دولتی یوگیاکارتا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1964 تأسیس شده است که در کلان شهر سلمان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Yogyakarta SR واقع شده است. رسماً توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه نگری یوگیاکارتا (UNY) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000- 24999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی. Universitas Negeri Yogyakarta (UNY) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله اندونزیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UNY همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 643

دانشگاه براویجایا

اندونزی - آسیا
Jalan Veteran - Kecamatan Lowokwaru Malang 65145 East Java Indonesia

Universitas Brawijaya (دانشگاه Brawijaya) که در سال 1963 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Malang (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، جاوه شرقی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kediri، Jakarta. به طور رسمی توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه Brawijaya (UB) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000) دانشجویان) موسسه آموزش عالی اندونزیایی مختلط. Universitas Brawijaya (UB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله اندونزیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 666

دانشگاه ایرلانگا

اندونزی - آسیا
Gedung Kantor Manajemen, Lantai 2 Ruang Amerta-2, Kampus C Mulyorejo Surabaya 60115 East Java Indonesia

دانشگاه ایرلانگا (دانشگاه ایرلانگا) که در سال 1954 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر سورابایا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر)، جاوه شرقی واقع شده است. رسماً توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه Airlangga (UNAIR) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 30000- 34999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی. Universitas Airlangga (UNAIR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 65 ساله اندونزی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNAIR همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 728

دانشگاه سبلاس مارت

اندونزی - آسیا
Jalan Ir Sutami No. 36-A Kentingan Surakarta 57126 Central Java Indonesia

Universitas Sebelas Maret (دانشگاه Sebelas Maret) که در سال 1976 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر سوراکارتا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) جاوه مرکزی واقع شده است. رسماً توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه Sebelas Maret (UNS) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 30000) -34999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی مختلط. Universitas Sebelas Maret (UNS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اندونزیایی 44 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UNS همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 746

موسسه کشاورزی بوگور

اندونزی - آسیا
Jalan Raya Darmaga Kampus IPB Darmaga Bogor 16680 West Java Indonesia

موسسه Pertanian Bogor (دانشگاه IPB) که در سال 1963 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بوگور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) جاوه غربی واقع شده است. مؤسسه Pertanian Bogor (IPB) که به طور رسمی توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری / آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000- 14999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی. موسسه Pertanian Bogor (IPB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله اندونزی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IPB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 824

دانشگاه لامپونگ

اندونزی - آسیا
Jalan Sumantri Brojonegoro No. 1 Gedong Meneng - Kecamatan Rajabasa Bandar Lampung 35145 Lampung Indonesia

Universitas Lampung (دانشگاه Lampung) که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بندر لامپونگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Lampung واقع شده است. به طور رسمی توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه Lampung (UNILA) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 25000-29999) دانشجویان) موسسه آموزش عالی اندونزیایی مختلط. Universitas Lampung (UNILA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNILA همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 880

دانشگاه دولتی سمارنگ

اندونزی - آسیا
Kampus Sekaran Gunungpati - Kecamatan Gunung Pati Semarang 50229 Central Java Indonesia

Universitas Negeri Semarang (دانشگاه دولتی سمارنگ) که در سال 1965 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر سمارنگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) جاوه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در تگال است. رسماً توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه نگری سمارانگ (UNNES) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 30000) -34999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی اندونزیایی مختلط که به طور رسمی به این دین وابسته است. Universitas Negeri Semarang (UNNES) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 55 ساله اندونزی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UNNES همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 896

موسسه فناوری باندونگ

اندونزی - آسیا
Jalan Ganesha 10 Bandung 40116 West Java Indonesia

مؤسسه فناوری باندونگ (موسسه فناوری باندونگ) که در سال 1959 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر باندونگ (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، جاوه غربی واقع شده است. به طور رسمی توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری / آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی) به رسمیت شناخته شده است، Institut Teknologi Bandung (ITB) یک بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000- 14999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی. Institut Teknologi Bandung (ITB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اندونزیایی ۶۱ ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ITB همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 900

دانشگاه بینا نوسانتارا

اندونزی - آسیا
Jalan KH Syahdan No. 9, Palmerah Jakarta 11480 Jakarta SCR Indonesia

دانشگاه بینا نوسانتارا (دانشگاه بینا نوسانتارا) که در سال 1981 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ جاکارتا (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، جاکارتا SCR واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Banten است. به طور رسمی توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه بینا نوسانتارا (BINUS) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 30000) -34999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی مختلط. Universitas Bina Nusantara (BINUS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اندونزیایی 39 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. BINUS همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 952

دانشگاه محمدیه ملنگ

اندونزی - آسیا
Jalan Raya Tlogomas No. 246 Malang 65144 East Java Indonesia

Universitas Muhammadiyah Malang (دانشگاه Muhammadiyah Malang) که در سال 1965 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Malang (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر)، جاوه شرقی واقع شده است. رسماً توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه محمدیه مالانگ (UMM) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 35000) -39999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی اندونزیایی که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. Universitas Muhammadiyah Malang (UMM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 55 ساله اندونزی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UMM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 955

دانشگاه محمدیه سوراکارتا

اندونزی - آسیا
Jalan Ahmad Yani, Tromol Pos1, Pabelan Kartasura Surakarta 57162 Central Java Indonesia

دانشگاه محمدیه سوراکارتا (دانشگاه محمدیه سوراکارتا) که در سال 1981 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر سوراکارتا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر جمعیت جاوه) واقع شده است. رسماً توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه محمدیه سوراکارتا (UMS) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 25000- 29999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی اندونزیایی که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. Universitas Muhammadiyah Surakarta (UMS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اندونزیایی 38 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMS همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1103

دانشگاه ایالتی مالانگ

اندونزی - آسیا
Jalan Semarang 5 - Kecamatan Lowokwaru Malang 65145 East Java Indonesia

Universitas Negeri Malang (دانشگاه ایالتی Malang) که در سال 1954 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Malang (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، جاوه شرقی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Blitar است. رسماً توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه نگری مالانگ (UM) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30000) -34999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی مختلط. Universitas Negeri Malang (UM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 65 ساله اندونزی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1206

دانشگاه یوگیاکارتا محمدیه

اندونزی - آسیا
Jalan Lingkar Selatan, Tamantirto - Kecamatan Kasihan Bantul 55183 Yogyakarta SR Indonesia

Universitas Muhammadiyah Yogyakarta (دانشگاه محمدیه یوگیاکارتا) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1981 تأسیس شد که در محیط حومه شهر بانتول (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 R.Yogyakartaants) واقع شده است. به طور رسمی توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه محمدیه یوگیاکارتا (UMY) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20000- 24999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. Universitas Muhammadiyah Yogyakarta (UMY) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اندونزیایی 39 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UMY همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1277

دانشگاه اودایانا

اندونزی - آسیا
Kampus Bukit Jimbaran Badung 80361 Bali Indonesia

دانشگاه اودایانا (دانشگاه اودایانا) که در سال 1962 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط بادونگ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، بالی واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در دنپاسار نیز می باشد. به طور رسمی توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه اودایانا (UNUD) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 15000-19999) دانشجویان) موسسه آموزش عالی اندونزیایی مختلط. دانشگاه اودایانا (UNUD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله اندونزیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNUD همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1314

موسسه فناوری ده نوامبر

اندونزی - آسیا
Campus ITS Keputih Sukolilo Surabaya 60111 East Java Indonesia

Institut Teknologi Sepuluh Nopember (موسسه فناوری Sepuluh Nopember) که در سال 1960 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر سورابایا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) جاوه شرقی واقع شده است. به طور رسمی توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، موسسه Teknologi Sepuluh Nopember (ITS) یک بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000) -19999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اندونزیایی. Institut Teknologi Sepuluh Nopember (ITS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله اندونزی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ITS همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1321

دانشگاه آندلاس

اندونزی - آسیا
Jalan Dr. Mohammad Hatta, Kampus Limau Manis Padang 25163 West Sumatra Indonesia

Universitas Andalas (دانشگاه آندلاس) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1956 تأسیس شد که در محیط حومه شهر بزرگ پادانگ (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) سوماترای غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: پایاکمبوه، دارماسرایا. به طور رسمی توسط Kementerian Riset dan Teknologi/Badan Riset dan Inovasi Nasional، جمهوری اندونزی (وزارت تحقیقات و فناوری/ آژانس ملی تحقیقات و نوآوری جمهوری اندونزی)، دانشگاه آندالاس (UNAND) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999) دانشجویان) موسسه آموزش عالی اندونزیایی مختلط. Universitas Andalas (UNAND) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 64 ساله اندونزی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی اندونزی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UNAND همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1355