166 دانشگاه برتر انگلستان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه آکسفورد

انگلستان - اروپا
Wellington Square Oxford OX1 2JD South East England United Kingdom

دانشگاه آکسفورد که در سال 1096 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک آکسفورد (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، جنوب شرقی انگلستان واقع شده است. دانشگاه آکسفورد که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه آکسفورد دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 924 ساله بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی بریتانیا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه آکسفورد همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند. .

رتبه جهانی: 15

دانشگاه کمبریج

انگلستان - اروپا
The Old Schools, Trinity Lane Cambridge CB2 1TN East of England United Kingdom

دانشگاه کمبریج که در سال 1209 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کمبریج (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، شرق انگلستان واقع شده است. دانشگاه کمبریج که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه کمبریج دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 811 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی بریتانیا را به یک موسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه کمبریج همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 25

دانشگاه کالج لندن

انگلستان - اروپا
Gower Street London WC1E 6BT London United Kingdom

دانشگاه کالج لندن در سال 1826 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لندن (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. کالج دانشگاه لندن (UCL) که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجو) است. دانشگاه کالج لندن (UCL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 194 ساله بریتانیا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 45

دانشگاه ادینبورگ

انگلستان - اروپا
Old College, South Bridge Edinburgh EH8 9YL Scotland United Kingdom

دانشگاه ادینبورگ که در سال 1583 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط ادینبورگ (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) اسکاتلند واقع شده است. دانشگاه ادینبورگ که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه ادینبورگ دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 437 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه ادینبورگ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 52

دانشگاه منچستر

انگلستان - اروپا
Oxford Road Manchester M13 9PL North West England United Kingdom

دانشگاه منچستر که در سال 1824 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ منچستر (محدوده جمعیت 500000-1000000 نفر)، شمال غربی انگلستان واقع شده است. دانشگاه منچستر که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط انگلستان است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40000-44999 دانشجو). دانشگاه منچستر دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 196 ساله بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه منچستر همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه‌های تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند. خدمات.

رتبه جهانی: 90

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن

انگلستان - اروپا
Houghton Street London WC2A 2AE London United Kingdom

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن که در سال 1895 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لندن (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE) که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 125 ساله بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. LSE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 92

امپریال کالج لندن

انگلستان - اروپا
South Kensington Campus, Exhibition Road London SW7 2AZ London United Kingdom

امپریال کالج لندن که در سال 1907 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لندن (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. امپریال کالج لندن که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. امپریال کالج لندن دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. امپریال کالج لندن همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 105

دانشگاه گلاسکو

انگلستان - اروپا
University Avenue Glasgow G12 8QQ Scotland United Kingdom

دانشگاه گلاسکو که در سال 1451 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ گلاسکو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) اسکاتلند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Dumfries و سنگاپور است. دانشگاه گلاسکو (UofG) که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است (UofG) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه گلاسکو (UofG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 569 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UofG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 112

دانشگاه وارویک

انگلستان - اروپا
University House, Gibbet Hill Coventry CV4 7AL West Midlands United Kingdom

دانشگاه وارویک که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط کاونتری (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) وست میدلندز واقع شده است. دانشگاه وارویک که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) بزرگ است. دانشگاه وارویک دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 55 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه وارویک همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 139

دانشگاه لیدز

انگلستان - اروپا
Woodhouse Lane Leeds LS2 9JT Yorkshire and the Humber United Kingdom

دانشگاه لیدز که در سال 1904 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ لیدز (محدوده جمعیتی 500000-1000000 نفر)، یورکشایر و هامبر واقع شده است. دانشگاه لیدز که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط در بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000-39999 دانشجو) بسیار بزرگ است. دانشگاه لیدز دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 116 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه لیدز همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری. .

رتبه جهانی: 140

دانشگاه ساوتهمپتون

انگلستان - اروپا
Gamma House, Enterprise Road Southampton SO17 1BJ South East England United Kingdom

دانشگاه ساوتهمپتون که در سال 1952 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط ساوتهمپتون (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، جنوب شرقی انگلستان واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در وینچستر است. دانشگاه ساوتهمپتون که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) بزرگ است. دانشگاه ساوتهمپتون دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه ساوتهمپتون همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 141

دانشگاه لیورپول

انگلستان - اروپا
The Foundation Building, Brownlow Hill Liverpool L69 7ZX North West England United Kingdom

دانشگاه لیورپول که در سال 1881 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ لیورپول (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، شمال غربی انگلستان واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لندن است. دانشگاه لیورپول (UoL) که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام uniRank: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه لیورپول (UoL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 139 ساله بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UoL همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 149

دانشگاه بیرمنگام

انگلستان - اروپا
Edgbaston Birmingham B15 2TT West Midlands United Kingdom

دانشگاه بیرمنگام که در سال 1900 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بیرمنگام (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، وست میدلندز واقع شده است. دانشگاه بیرمنگام که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000-39999 دانشجو) بسیار بزرگ است. دانشگاه بیرمنگام دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. دانشگاه بیرمنگام چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 151

دانشگاه نیوکاسل

انگلستان - اروپا
King's Gate Newcastle upon Tyne NE1 7RU North East England United Kingdom

دانشگاه نیوکاسل که در سال 1963 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط نیوکاسل از تاین (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، شمال شرق انگلستان واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: لندن، گلانگ پاتا، سنگاپور. دانشگاه نیوکاسل (NCL) که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه نیوکاسل (NCL) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NCL همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 167

کینگز کالج لندن

انگلستان - اروپا
London Strand London WC2R 2LS London United Kingdom

کینگز کالج لندن که در سال 1829 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لندن (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. کینگز کالج لندن (KCL) که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. کینگز کالج لندن (KCL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. KCL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 170

دانشگاه ناتینگهام

انگلستان - اروپا
University Park Nottingham NG7 2RD East Midlands United Kingdom

دانشگاه ناتینگهام که در سال 1948 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط ناتینگهام (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، میدلندز شرقی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: ساتون بونینگتون، دربی، منسفیلد، نینگبو شی، سمنیه. دانشگاه ناتینگهام که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط در بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه ناتینگهام دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 72 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه ناتینگهام همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های مبادله، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور، و همچنین اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند. خدمات.

رتبه جهانی: 172

دانشگاه یورک

انگلستان - اروپا
Heslington York YO10 5DD Yorkshire and the Humber United Kingdom

دانشگاه یورک که در سال 1963 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک یورک (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، یورکشایر و هامبر واقع شده است. دانشگاه یورک که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه یورک دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه یورک همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند. خدمات.

رتبه جهانی: 176

دانشگاه سنت اندروز

انگلستان - اروپا
College Gate, North Street St Andrews KY16 9AJ Scotland United Kingdom

دانشگاه سنت اندروز که در سال 1413 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ سنت اندروز (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) اسکاتلند واقع شده است. دانشگاه سنت اندروز که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه سنت اندروز دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 607 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه سنت اندروز همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 211

دانشگاه بریستول

انگلستان - اروپا
Beacon House, Queens Road Bristol BS8 1QU South West England United Kingdom

دانشگاه بریستول که در سال 1909 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط بریستول (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، جنوب غربی انگلستان واقع شده است. دانشگاه بریستول (UoB) که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) بزرگ است. دانشگاه بریستول (UoB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 111 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UoB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 219

دانشگاه هریوت وات

انگلستان - اروپا
Edinburgh Campus Riccarton Edinburgh EH14 4AS Scotland United Kingdom

دانشگاه هریوت وات که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط ادینبورگ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) اسکاتلند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: دبی، پوتراجایا، گالاشیلس، اورکنی. دانشگاه هریوت وات (HW) که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه هریوت وات (HW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. HW همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 224