186 دانشگاه برتر اوکراین به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه فنی ملی اوکراین موسسه پلی تکنیک کیف

اوکراین - اروپا
Peremohy Street 37 Kyiv 03056 Kiev Oblast Ukraine

دانشگاه فنی ملی اوکراین موسسه پلی تکنیک کیف یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1898 تأسیس شده است که در کلان شهر کیف (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) استان کیف واقع شده است. دانشگاه فنی ملی اوکراین موسسه پلی تکنیک کیف (NTUU KPI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه فنی ملی اوکراین مؤسسه پلی تکنیک کیف (NTUU KPI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 122 ساله اوکراینی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NTUU KPI همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1173

دانشگاه ملی تاراس شوچنکو کیف

اوکراین - اروپا
Volodymyrska Street, 64/13 Kyiv 01601 Kiev Oblast Ukraine

دانشگاه ملی تاراس شوچنکو کیف یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1834 تأسیس شد که در محیط شهری کلانشهر کیف (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) استان کیف واقع شده است. دانشگاه ملی تاراس شوچنکو کیف (KNUSH) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه ملی تاراس شوچنکو کیف (KNUSH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 186 ساله اوکراینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی اوکراین را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KNUSH همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1651

دانشگاه ملی ایوان فرانکو لویو

اوکراین - اروپا
Universytetska Street 1 Lviv 79000 Lviv Oblast Ukraine

دانشگاه ملی ایوان فرانکو لویو در سال 1661 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ لویو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) استان لویو واقع شده است. دانشگاه ملی ایوان فرانکو لویو (IFNUL) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه ملی ایوان فرانکو لویو (IFNUL) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اوکراینی با قدمت 359 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IFNUL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1980

دانشگاه ایالتی سومی

اوکراین - اروپا
Rymskiy Korsakov Street, 2 Sumy 40007 Sumy Oblast Ukraine

دانشگاه ایالتی سومی که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط سومی (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، استان سومی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Konotop و Shostka است. دانشگاه ایالتی سومی (SumDU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی سومی (SumDU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله اوکراینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی اوکراین را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SumDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2153

دانشگاه ملی کیف-موهیلا آکادمی

اوکراین - اروپا
Skovoroda Street, 2 Kyiv 04655 Kiev Oblast Ukraine

دانشگاه ملی کی‌یف-موهیلا که در سال 1615 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کیف (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) استان کیف واقع شده است. دانشگاه ملی آکادمی کیف موهیلا (NaUKMA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 3000 تا 3999 دانشجو) است. دانشگاه ملی آکادمی کیف-موهیلا (NaUKMA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. NaUKMA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2201

دانشگاه ملی زندگی و علوم محیطی اوکراین

اوکراین - اروپا
Heroyiv Oborony Street, 15 Kyiv 03041 Kiev Oblast Ukraine

دانشگاه ملی زندگی و علوم محیطی اوکراین که در سال 1898 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کیف (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) استان کیف واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ملی زندگی و علوم زیست محیطی اوکراین (NUBiP) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 35,000-39,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی زندگی و علوم زیست محیطی اوکراین (NUBiP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 122 ساله اوکراینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NUBiP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2313

دانشگاه ملی اوکراین غربی

اوکراین - اروپا
11 Lvivska Str. (WUNU Building 1) Ternopil 46009 Ternopil Oblast Ukraine

دانشگاه ملی اقتصادی ترنوپیل که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک ترنوپیل (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) استان ترنوپیل واقع شده است. دانشگاه ملی اقتصادی ترنوپیل (TNEU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی اقتصاد ترنوپیل (TNEU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله اوکراینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TNEU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2338

دانشگاه ملی پلی تکنیک Lviv

اوکراین - اروپا
Stepan Bandery Street, 12 Lviv 79013 Lviv Oblast Ukraine

دانشگاه ملی پلی تکنیک Lviv که در سال 1844 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Lviv (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) استان Lviv واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Hust، Volodymyr-Volynskyi، Khmelnytskyi، Chernivtsi، Kolomiya. دانشگاه ملی پلی تکنیک Lviv (LPNU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه ملی پلی‌تکنیک Lviv (LPNU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 176 ساله اوکراینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. LPNU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2465

دانشگاه ملی هوانوردی

اوکراین - اروپا
Kosmonavta Komarova Avenue, 1 Kyiv 03680 Kiev Oblast Ukraine

دانشگاه ملی هوانوردی که در سال 1933 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کیف (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) استان کیف واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Slovyansk، Kryviy Rih، Kremenchuk، Vasylkov. دانشگاه ملی هوانوردی (NAU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه ملی هوانوردی (NAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 87 ساله اوکراینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی اوکراین را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2672

V. N. کارازین دانشگاه ملی خارکف

اوکراین - اروپا
4 Svobody Sq. Kharkiv 61022 Kharkiv Oblast Ukraine

دانشگاه ملی V. N. Karazin Kharkiv که در سال 1804 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر خارکف (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) استان خارکف واقع شده است. دانشگاه ملی V. N. Karazin Kharkiv (KhNU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه ملی V. N. Karazin Kharkiv (KhNU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 216 ساله اوکراینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KhNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 2829

دانشگاه بوریس گرینچنکو کیف

اوکراین - اروپا
18/2 Bulvarno-Kudriavska Str Kyiv 04053 Kiev Oblast Ukraine

دانشگاه Borys Grinchenko کیف که در سال 1919 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کیف (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) استان کیف واقع شده است. دانشگاه Borys Grinchenko Kyiv (BGKU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اوکراینی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8000-8999 دانشجو) است. دانشگاه Borys Grinchenko کیف (BGKU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BGKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2886

دانشگاه ملی معدن

اوکراین - اروپا
Karl Marx Avenue 19 Dnipro 49000 Dnipropetrovsk Oblast Ukraine

دانشگاه ملی معدن که در سال 1899 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر دنیپرو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) در استان دنیپروپتروفسک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Pavlograd، Dokuchaiv، Marganets. دانشگاه ملی معدن (NMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه ملی معدن (NMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 121 ساله اوکراینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی اوکراین را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 3329

دانشگاه ملی Uzhhorod

اوکراین - اروپا
Narodna Square, 3 Uzhhorod 88000 Zakarpattia Oblast Ukraine

دانشگاه ملی Uzhhorod که در سال 1945 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Uzhhorod (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، استان Zakarpattia واقع شده است. دانشگاه ملی Uzhhorod (UzhNU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی Uzhhorod (UzhNU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 75 ساله اوکراینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UzhNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 3483

دانشگاه ملی یوری فدکوویچ چرنیوتسی

اوکراین - اروپا
2, Kotsiubynsky Street Chernivtsi 58012 Chernivtsi Oblast Ukraine

دانشگاه ملی یوری فدکوویچ چرنیوتسی در سال 1875 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط چرنیوتسی (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) استان چرنیوتسی واقع شده است. دانشگاه ملی Yuriy Fedkovych Chernivtsi (ChNU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوکراینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه ملی Yuriy Fedkovych Chernivtsi (ChNU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 144 ساله اوکراینی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ChNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3488

V.I. دانشگاه فدرال کریمه ورنادسکی

اوکراین - اروپا
4 Vernadskogo Street Simferopol 295007 Autonomous Republic of Crimea Ukraine

V.I. در سال 2014 تاسیس شد. دانشگاه فدرال کریمه ورنادسکی یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط سیمفروپل (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) جمهوری خودمختار کریمه واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه، V.I. دانشگاه فدرال کریمه ورنادسکی (CFU) یک موسسه آموزش عالی اوکراینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. V.I. دانشگاه فدرال کریمه ورنادسکی (CFU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. CFU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3512