47 دانشگاه برتر اوگاندا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بین المللی کامپالا

اوگاندا - آمریکای شمالی
PO Box 20000, Kampala - Kansanga Campus Kampala Central Region Uganda

دانشگاه بین المللی کامپالا که در سال 2001 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کامپالا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: ایشاکا، دارالسلام، نایروبی. دانشگاه بین المللی کامپالا (KIU) که به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوگاندا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی کامپالا (KIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 19 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اوگاندا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 3164

دانشگاه مسیحی اوگاندا

اوگاندا - آمریکای شمالی
PO Box 4, Mukono - Mukono Campus Mukono Central Region Uganda

دانشگاه مسیحی اوگاندا که در سال 1913 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک موکونو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kabale، Arua، Mbale، Kampala. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا، دانشگاه مسیحی اوگاندا (UCU) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوگاندا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مسیحی-انگلیسی وابسته است. دانشگاه مسیحی اوگاندا (UCU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 107 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 4997

دانشگاه علم و صنعت مبارا

اوگاندا - آمریکای شمالی
PO Box 1410 Mbarara Western Region Uganda

دانشگاه علم و فناوری Mbarara که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Mbarara (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه غربی واقع شده است. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا، دانشگاه علم و فناوری Mbarara (MUST) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوگاندا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه علم و صنعت Mbarara (MUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 31 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی اوگاندا را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6585

دانشگاه شهدای اوگاندا

اوگاندا - آمریکای شمالی
PO Box 5498, Kampala - Nkozi Campus Kampala Central Region Uganda

دانشگاه شهدای اوگاندا که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط روستایی کلان شهر کامپالا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه مرکزی واقع شده است. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا، دانشگاه شهدای اوگاندا (UMU) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوگاندا کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه شهدای اوگاندا (UMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7681

دانشگاه مونی

اوگاندا - آمریکای شمالی
PO Box 725, Arua District Arua Northern Region Uganda

دانشگاه مونی که در سال 2013 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ آروا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) منطقه شمالی واقع شده است. دانشگاه Muni (Muni) که به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوگاندا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه Muni (Muni) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 7 ساله اوگاندا یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان دارد. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. مونی همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9659

دانشگاه اسلامی در اوگاندا

اوگاندا - آمریکای شمالی
PO Box 2555 Mbale Eastern Region Uganda

دانشگاه اسلامی در اوگاندا که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط Mbale (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، منطقه شرقی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کامپالا است. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه اسلامی در اوگاندا (IUIU) یک مؤسسه آموزش عالی اوگاندا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه اسلامی در اوگاندا (IUIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اوگاندا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IUIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9672

دانشگاه ویکتوریا، کامپالا

اوگاندا - آمریکای شمالی
Plot 1-13 Jinja Road; PO Box 30866 Kampala Central Region Uganda

دانشگاه ویکتوریا، کامپالا، در سال 2011 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کامپالا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه مرکزی واقع شده است. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا، دانشگاه ویکتوریا، کامپالا (VU) یک موسسه آموزش عالی اوگاندا است. دانشگاه ویکتوریا، کامپالا (VU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. VU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9832

دانشگاه کوه های ماه

اوگاندا - آمریکای شمالی
PO Box 837 Fort Portal Western Region Uganda

دانشگاه Mountains of the Moon که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک فورت پورتال (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: پردیس Kijwiga Outreach، Kyenjojo. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا، دانشگاه کوه های ماه (MMU) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوگاندا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه کوه‌های ماه (MMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی اوگاندا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9978

دانشگاه انکومبا

اوگاندا - آمریکای شمالی
Kampala-Entebbe Highway; PO Box 237 Entebbe Central Region Uganda

دانشگاه Nkumba که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Entebbe (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کامپالا است. دانشگاه انکومبا (NU) که به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 4000-4999 دانشجو) مختلط اوگاندا است. دانشگاه انکومبا (NU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی اوگاندا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10085

دانشگاه Ndejje

اوگاندا - آمریکای شمالی
PO Box 7088, Kampala - Ndejje Campus Ndejje Central Region Uganda

دانشگاه Ndejje که در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک Ndejje (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کامپالا است. دانشگاه Ndejje (NU) که به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اوگاندا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مسیحی-انگلیسی وابسته است. دانشگاه Ndejje (NU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی اوگاندا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10091

دانشگاه بوگما

اوگاندا - آمریکای شمالی
PO Box 6529, Kampala - Bugema Campus Kampala Central Region Uganda

دانشگاه بوگما که در سال 1948 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلان شهر کامپالا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kasese، Arua، Kampala، Mbale، Eldoret. دانشگاه بوگما (BUG) که به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوگاندا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ادونتیست وابسته است. دانشگاه Bugema (BUG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 72 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اوگاندا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BUG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10215

دانشگاه اسقف استوارت

اوگاندا - آمریکای شمالی
PO Box 9 Mbarara 256 Western Region Uganda

دانشگاه بیشاپ استوارت که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Mbarara (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Ruharo، Mbarara. دانشگاه بیشاپ استوارت (BSU) که به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوگاندا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مسیحی-انگلیسی وابسته است. دانشگاه بیشاپ استوارت (BSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اوگاندا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10382

دانشگاه بین المللی کلارک

اوگاندا - آمریکای شمالی
Plot 4686 St. Barnabas Road-Kisugu, Namuwongo PO Box 7782 Kampala Central Region Uganda

دانشگاه بین المللی کلارک که در سال 2008 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کامپالا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، منطقه مرکزی واقع شده است. دانشگاه بین المللی کلارک (CIU) که به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوگاندا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه بین المللی کلارک (CIU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 12 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی اوگاندا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 10383

دانشگاه بین المللی آفریقای شرقی

اوگاندا - آمریکای شمالی
Plot No. 1112/1121, Kansanga, Ggaba Road Kampala Central Region Uganda

دانشگاه بین‌المللی آفریقای شرقی که در سال 2010 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کامپالا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، منطقه مرکزی واقع شده است. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا، دانشگاه بین المللی آفریقای شرقی (IUEA) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوگاندا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) بسیار کوچک است. دانشگاه بین‌المللی آفریقای شرقی (IUEA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 10 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اوگاندا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IUEA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10502

دانشگاه کاوندیش اوگاندا

اوگاندا - آمریکای شمالی
Nsambya Plot 1469 Ggaba Road, Opposite American Embassy Kampala 33145 Central Region Uganda

دانشگاه کاوندیش اوگاندا که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کامپالا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کامپالا است. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی اوگاندا، دانشگاه کاوندیش اوگاندا (CUU) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اوگاندا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه کاوندیش اوگاندا (CUU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله اوگاندا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی اوگاندا را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CUU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10593