59 دانشگاه برتر اکوادور به ترتیب رتبه جهانی

مدرسه پلی تکنیک لیتورال

اکوادور - آمریکای لاتین
Campus “Gustavo Galindo V.” Km. 30.5 Vía Perimetral Guayaquil 9015863 Guayas Ecuador

Escuela Superior Politécnica del Litoral (دانشگاه پلی تکنیک ESPOL) که در سال 1958 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر گوایاکیل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر جمعیت) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Las Peñas، Santa Elena، Daule. Escuela Superior Politécnica del Litoral (ESPOL) که به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک دانش آموز بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 10,909-1090). موسسه آموزش عالی اکوادور Escuela Superior Politécnica del Litoral (ESPOL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله اکوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ESPOL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1866

دانشگاه سانفرانسیسکو دی کیتو

اکوادور - آمریکای لاتین
Diego de Robles y Pampite, Cumbayá Quito 170901 Pichincha Ecuador

Universidad San Francisco de Quito (دانشگاه سان فرانسیسکو دی کیتو) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کیتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر)، Pichin قرار دارد. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Cumbaya است. به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور)، دانشگاه سان فرانسیسکو د کیتو (USFQ) یک دانش‌آموز با اندازه متوسط است (محدوده ثبت‌نام با رتبه: 9،990-9000-900). ) موسسه آموزش عالی اکوادور مختلط. Universidad San Francisco de Quito (USFQ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله اکوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USFQ همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1919

دانشگاه فنی خصوصی فروشگاه

اکوادور - آمریکای لاتین
San Cayetano Alto, Avenida Marcelino Champagnat y Paris Loja Loja Ecuador

Universidad Técnica Particular de Loja (دانشگاه فنی لوجا) که در سال 1971 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر کوچک لوجا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. Universidad Técnica Particular de Loja (UTPL) که به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 3000-3999 دانشجو) موسسه آموزش عالی اکوادور که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidad Técnica Particular de Loja (UTPL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 49 ساله اکوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTPL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1967

دانشگاه پلی تکنیک ثالث

اکوادور - آمریکای لاتین
Apartado 17.12.536, Avenida 12 de Octubre N 24-22 y Wilson Cuenca Azuay Ecuador

Universidad Politécnica Salesiana (دانشگاه پلی تکنیک ثالث) که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط کوئنکا (محدوده جمعیتی 250,000-499,999 نفر)، Azuay واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: گوایاکیل، کیتو. Universidad Politécnica Salesiana (UPS) که به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اکوادور است که به طور رسمی وابسته به مذهب مسیحی است. Universidad Politécnica Salesiana (UPS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UPS همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2140

دانشگاه پاپی کاتولیک اکوادور

اکوادور - آمریکای لاتین
Avenida 12 de Octubre 1076 y Roca Quito Pichincha Ecuador

Pontificia Universidad Católica del Ecuador (دانشگاه پاپی کاتولیک اکوادور) که در سال 1946 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کیتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000 inhabit) واقع شده است. Pontificia Universidad Católica del Ecuador (PUCE) که به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک دانش آموز متوسط (7,990-7900 دانش آموز است: ) مؤسسه آموزش عالی اکوادور که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Pontificia Universidad Católica del Ecuador (PUCE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 73 ساله اکوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. PUCE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2534

دانشگاه قاره آمریکا

اکوادور - آمریکای لاتین
Avenida de los Granados E12-41y Colimes esq. Quito 170125 Pichincha Ecuador

Universidad de Las Américas (دانشگاه لاس آمریکا) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1988 تأسیس شده است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سانتیاگو (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) منطقه متروپولیتانا د سانتیاگو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Viña del Mar y Concepción است. Universidad de Las Américas (UDLA) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون اعتباربخشی ملی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. Universidad de Las Américas (UDLA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی شیلیایی 31 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UDLA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2678

دانشگاه گوایاکیل

اکوادور - آمریکای لاتین
Ciudadela Universitaria Guayaquil Guayas Ecuador

دانشگاه گوایاکیل (Universidad de Guayaquil) در سال 1867 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر گوایاکیل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) گوایا واقع شده است. دانشگاه گوایاکیل (UG) که به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: بیش از 45000 دانشجوی تحصیلی Ecuador) دارای بالاترین رتبه است. موسسه آموزشی. Universidad de Guayaquil (UG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 153 ساله اکوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UG همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2767

دانشکده ملی پلی تکنیک

اکوادور - آمریکای لاتین
Ladrón de Guevara E11 - 253 Quito 17-01-2759 Pichincha Ecuador

Escuela Politécnica Nacional (مدرسه ملی پلی تکنیک، اکوادور) در سال 1869 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کیتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Pichin قرار دارد. Escuela Politécnica Nacional (EPN) که به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 10,000-1499999 دانشجوی بالاتر از 10،000-149999-14) است. موسسه آموزشی. Escuela Politécnica Nacional (EPN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 151 ساله اکوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EPN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2806

دانشگاه کوئنکا

اکوادور - آمریکای لاتین
Avenida 12 de Abril s/n y Agustin Cueva Cuenca 101168 Azuay Ecuador

دانشگاه کوئنکا (Universidad de Cuenca) که در سال 1867 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کوئنکا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Azuay واقع شده است. دانشگاه کوئنکا (UCUENCA) که توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-1499 دانشجو) با تحصیلات عالی است. موسسه آموزشی. Universidad de Cuenca (UCUENCA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 153 ساله اکوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCUENCA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2992

دانشگاه فنی آمباتو

اکوادور - آمریکای لاتین
Avenida Colombia y Chile Ambato Tungurahua Ecuador

Universidad Técnica de Ambato (دانشگاه فنی آمباتو) که در سال 1969 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک آمباتو (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، Tungurahua واقع شده است. Universidad Técnica de Ambato (UTA) که توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اکوادور است. Universidad Técnica de Ambato (UTA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UTA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3009

دانشگاه سیمون بولیوار آند، اکوادور

اکوادور - آمریکای لاتین
Toledo N 22-80 Quito 17-12-569 Pichincha Ecuador

دانشگاه آندینا سیمون بولیوار، اکوادور (دانشگاه سیمون بولیوار آند، اکوادور) که در سال 1985 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کیتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000 اینچا، 0000000000000000000000000000000000000000000000000 تا 000 متر هکتار) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لاپاز است. دانشگاه آندینا سیمون بولیوار، اکوادور (UASB) که به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک دانش‌آموز بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه: 090901-09: ) موسسه آموزش عالی اکوادور مختلط. دانشگاه آندینا سیمون بولیوار، اکوادور (UASB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 34 ساله اکوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UASB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3220
رتبه جهانی: 3439

دانشگاه آزوای

اکوادور - آمریکای لاتین
Avenida 24 de mayo 7-77 Cuenca 0101981 Azuay Ecuador

Universidad del Azuay (دانشگاه Azuay) که در سال 1968 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کوئنکا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Azuay واقع شده است. Universidad del Azuay (UDA) که به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 5000-5999 دانشجوی همکار با تحصیلات عالی) موسسه آموزشی. Universidad del Azuay (UDA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله اکوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UDA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3460

دانشگاه مرکزی اکوادور

اکوادور - آمریکای لاتین
Avenida América entre Gilberto Gatto Sobral y Bolivia Quito 593 Pichincha Ecuador

دانشگاه مرکزی اکوادور (دانشگاه مرکزی اکوادور، کیتو) که در سال 1826 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کیتو (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، Pichin واقع شده است. دانشگاه مرکزی دل اکوادور (UCE) که توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اکوادور است. دانشگاه مرکزی دل اکوادور (UCE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UCE همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3524

دانشگاه ملی لوجا

اکوادور - آمریکای لاتین
Ciudad Universitaria Guillermo Falconí Espinosa La Argelia Loja 110150 Loja Ecuador

Universidad Nacional de Loja (دانشگاه ملی لوجا) که در سال 1859 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لوجا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Zamora، Catacocha، Zaruma. Universidad Nacional de Loja (UNL) که به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجوی تحصیلی) موسسه آموزش عالی. Universidad Nacional de Loja (UNL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 161 ساله اکوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4066

دانشگاه فناوری استوا

اکوادور - آمریکای لاتین
Burgeois N34-102 y Rumipamba Quito Pichincha Ecuador

Universidad Tecnológica Equinoccial (دانشگاه فناوری اعتدال، کیتو) که در سال 1971 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر کیتو (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، پیچینچا واقع شده است. Universidad Tecnológica Equinoccial (UTE) که توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اکوادور است. Universidad Tecnológica Equinoccial (UTE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اکوادور با قدمت 49 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UTE همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4198

دانشگاه کاتولیک سانتیاگو د گوایاکیل

اکوادور - آمریکای لاتین
Avenida Carlos Julio Arosemena Km 1 y 1/2 Guayaquil Guayas Ecuador

Universidad Católica de Santiago de Guayaquil (دانشگاه کاتولیک Santiago de Guayaquil) که در سال 1962 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر گوایاکیل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000000000000000 بیت) واقع شده است. به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) شناخته شده است، دانشگاه Católica de Santiago de Guayaquil (UCSG) یک اندازه متوسط است (محدوده ثبت نام 8,9090:8-890 دانشجویان) مؤسسه آموزش عالی اکوادور که به طور رسمی به دین مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidad Católica de Santiago de Guayaquil (UCSG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله اکوادور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCSG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 4519

دانشگاه فنی کوتوپاکسی

اکوادور - آمریکای لاتین
Avenida Simón Rodríguez, Barrio El Ejido Latacunga Cotopaxi Ecuador

Universidad Técnica de Cotopaxi (دانشگاه فنی کوتوپاکسی، Latacunga) که در سال 1995 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Latacunga (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) کوتوپاکسی واقع شده است. Universidad Técnica de Cotopaxi (UTC) که به طور رسمی توسط Consejo de Aseguramiento de la Calidad de la Educación Superior del Ecuador (شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی اکوادور است که به طور رسمی وابسته به مذهب مسیحی است. . Universidad Técnica de Cotopaxi (UTC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UTC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5430