85 دانشگاه برتر ایتالیا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بولونیا

ایتالیا - اروپا
Via Zamboni, 33 Bologna 40126 Emilia-Romagna Italy

Università degli Studi di Bologna (دانشگاه بولونیا) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1088 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر متوسط بولونیا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، امیلیا رومانیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Cesena، Ravenna، Rimini، Buenos Aires. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، دانشگاه degli Studi di Bologna (UNIBO) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط Università degli Studi di Bologna (UNIBO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایتالیایی با قدمت 932 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی ایتالیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIBO همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 153

دانشگاه میلان

ایتالیا - اروپا
Via Festa del Perdono, 7 Milano 20122 Lombardia Italy

Università degli Studi di Milano (دانشگاه میلان) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1924 تأسیس شده است که در محیط شهری کلان شهر میلان (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) لومباردیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Crema، Edolo، Lodi، Torraza Coste. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، دانشگاه degli Studi di Milano (UNIMI) یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: بیش از 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط Università degli Studi di Milano (UNIMI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایتالیایی 96 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. یونیمی همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 190

دانشگاه پادوآ

ایتالیا - اروپا
Via VIII Febbraio, 2 Padova 35122 Veneto Italy

Università degli Studi di Padova (دانشگاه پادووا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1222 تأسیس شده است که در محیط حومه شهر کوچک پادووا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ونتو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Venezia، Rovigo، Vicenza، Bressanone، San Vito Di Cadore، Treviso. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، دانشگاه degli Studi di Padova (UNIPD) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: بیش از 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط Università degli Studi di Padova (UNIPD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIPD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 218

دانشگاه ساپینزا رم

ایتالیا - اروپا
Piazzale Aldo Moro, 5 Roma 00185 Lazio Italy

Sapienza Università di Roma (دانشگاه Sapienza رم) که در سال 1303 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر روما (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) لاتزیو واقع شده است. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، Sapienza Università di Roma (UNIROMA1) یک دانشگاه مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. موسسه آموزش عالی ایتالیا Sapienza Università di Roma (UNIROMA1) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UNIROMA1 همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 232

Politecnico di Milano

ایتالیا - اروپا
Piazza Leonardo da Vinci, 32 Milano 20133 Lombardia Italy

Politecnico di Milano (دانشگاه پلی تکنیک میلان) که در سال 1863 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر میلانو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) لومباردیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کومو، لکو، مانتووا، پیاچنزا. به طور رسمی توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، Politecnico di Milano (POLIMI) یک دانشگاه مختلط ایتالیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. موسسه آموزش عالی. Politecnico di Milano (POLIMI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 156 ساله ایتالیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. POLIMI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 237

دانشگاه تورین

ایتالیا - اروپا
Via Verdi, 8 Torino 10124 Piemonte Italy

Università degli Studi di Torino (دانشگاه تورین) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1404 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر بزرگ تورینو (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) Piemonte واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: آلبا، آئوستا، آستی، بیلا. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه degli Studi di Torino (UNITO) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: بیش از 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط Università degli Studi di Torino (UNITO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایتالیایی ۶۱۶ ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNITO همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 284

دانشگاه پیزا

ایتالیا - اروپا
Lungarno Pacinotti, 43 Pisa 56126 Toscana Italy

Università degli Studi di Pisa (دانشگاه پیزا) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1343 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک پیزا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، توسکانا واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و تحقیقات ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه‌ها و تحقیقات ایتالیا) به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط Università degli Studi di Pisa (UNIPI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایتالیایی 677 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی ایتالیایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIPI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 380

دانشگاه فلورانس

ایتالیا - اروپا
Piazza San Marco, 4 Firenze 50121 Toscana Italy

Università degli Studi di Firenze (دانشگاه فلورانس) که در سال 1321 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Firenze (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) توسکانا واقع شده است. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه degli Studi di Firenze (UniFI) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط Università degli Studi di Firenze (UniFI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایتالیایی ۶۹۹ ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UniFI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 418

پلی تکنیک تورین

ایتالیا - اروپا
Corso Duca degli Abruzzi, 24 Torino 10129 Piemonte Italy

Politecnico di Torino (دانشگاه پلی تکنیک تورین) که در سال 1859 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ تورینو (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) Piemonte واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Mondovì، Alessandria، Biella، Verrès. به طور رسمی توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا) به رسمیت شناخته شده است، Politecnico di Torino (POLITO) یک برنامه آموزشی مختلط بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30,000-34,999 دانشجو) موسسه آموزش عالی ایتالیا Politecnico di Torino (POLITO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. POLITO همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 471

دانشگاه ناپل فدریکو دوم

ایتالیا - اروپا
Corso Umberto I, 40 Napoli 80138 Campania Italy

Università degli Studi di Napoli Federico II (دانشگاه فدریکو دوم ناپل) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ناپولی (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) کامپانیا واقع شده است. . رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، دانشگاه degli Studi di Napoli Federico II (UNINA) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000) دانشجویان) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط. Università degli Studi di Napoli Federico II (UNINA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایتالیایی با قدمت 796 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNINA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 516

دانشگاه پارما

ایتالیا - اروپا
Via Università, 12 Parma 43121 Emilia-Romagna Italy

Università degli Studi di Parma (دانشگاه پارما) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک پارما (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) امیلیا رومانیا واقع شده است. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه degli Studi di Parma (UNIPR) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 25000-29999 دانشجو) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط Università degli Studi di Parma (UNIPR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 903 ساله ایتالیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIPR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 613

دانشگاه جنوا

ایتالیا - اروپا
Via Balbi, 5 Genova 16126 Liguria Italy

Università degli Studi di Genova (دانشگاه جنوا) یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1481 تأسیس شد که در محیط شهری شهر بزرگ جنوا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) لیگوریا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Savona، Imperia، La Spezia. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا) شناخته شده است، دانشگاه degli Studi di Genova (UNIGE) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30,000-34,999 دانشجو ) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط. Università degli Studi di Genova (UNIGE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIGE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 644

دانشگاه میلان-بیکوکا

ایتالیا - اروپا
Piazza dell'Ateneo Nuovo, 1 Milano 20126 Lombardia Italy

Università degli Studi di Milano-Bicocca (دانشگاه میلانو-بیکوکا) که در سال 1998 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر میلانو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر ساکن لومبار) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در مونزا است. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، دانشگاه degli Studi di Milano-Bicocca (UNIMIB) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30000- 34999 دانشجو) موسسه آموزش عالی ایتالیایی. Università degli Studi di Milano-Bicocca (UNIMIB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایتالیایی 22 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. یونیمیب همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 654

دانشگاه Ca' Foscari ونیز

ایتالیا - اروپا
Dorsoduro 3246 Venezia 30123 Veneto Italy

Università Ca' Foscari di Venezia (دانشگاه Ca' Foscari ونیز) که در سال 1868 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط ونزیا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) ونتو واقع شده است. . این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ترویزو است. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، دانشگاه Ca' Foscari di Venezia (UNIVE) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20,000-24,999 دانشجو ) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط. Università Ca' Foscari di Venezia (UNIVE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 152 ساله ایتالیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIVE همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 675

دانشگاه رم تور ورگاتا

ایتالیا - اروپا
Via Orazio Raimondo, 18 Roma 00173 Lazio Italy

Università degli Studi di Roma Tor Vergata (دانشگاه Tor Vergata رم) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر روما (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) Lazio تأسیس شده است. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، دانشگاه degli Studi di Roma Tor Vergata (UNIROMA2) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 25,000-29,999) دانشجویان) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط. Università degli Studi di Roma Tor Vergata (UNIROMA2) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایتالیایی 38 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIROMA2 همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 743

دانشگاه پاویا

ایتالیا - اروپا
Strada Nuova, 65 Pavia 27100 Lombardia Italy

Università degli Studi di Pavia (دانشگاه پاویا) یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1361 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر کوچک پاویا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، لومباردیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کرمونا است. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، دانشگاه degli Studi di Pavia (UNIPV) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20,000-24,999 دانشجو) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط Università degli Studi di Pavia (UNIPV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIPV همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 797

دانشگاه کاتولیک قلب مقدس

ایتالیا - اروپا
Largo Agostino Gemelli, 1 Milano 20123 Lombardia Italy

Università Cattolica del Sacro Cuore (دانشگاه کاتولیک قلب مقدس) که در سال 1921 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر میلانو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) لومباردیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Piacenza، Cremona، Brescia، Roma. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و تحقیقات ایتالیا (وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و تحقیقات ایتالیا)، دانشگاه کاتولیکا دل ساکرو کوئو (UCSC) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت‌نام با رتبه تک: 40000-44999 دانشجو) ) مؤسسه آموزش عالی ایتالیایی که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Università Cattolica del Sacro Cuore (UCSC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی ایتالیایی 98 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCSC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 834

دانشگاه روما تری

ایتالیا - اروپا
Via Ostiense, 159 Roma 00154 Lazio Italy

Università degli Studi Roma Tre (دانشگاه Roma Tre) که در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر روما (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) لاتزیو واقع شده است. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، دانشگاه degli Studi Roma Tre (UNIROMA3) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 30000-34999 دانشجو ) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط. Università degli Studi Roma Tre (UNIROMA3) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایتالیایی 28 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ایتالیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIROMA3 همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 845

دانشگاه تریست

ایتالیا - اروپا
Piazzale Europa, 1 Trieste 34127 Friuli Venezia Giulia Italy

Università degli Studi di Trieste (دانشگاه تریست) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1877 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک تریست (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Friuli Venezia Giulia واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Gorizia، Pordenone، Portogruaro. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا) شناخته شده است، دانشگاه degli Studi di Trieste (UNITS) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام یک رتبه: 15000-19999 دانشجو) موسسه آموزش عالی ایتالیایی مختلط Università degli Studi di Trieste (UNITS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNITS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 905

دانشگاه مودنا و رجیو امیلیا

ایتالیا - اروپا
Via Università, 4 Modena 41121 Emilia-Romagna Italy

Università degli Studi di Modena e Reggio Emilia (دانشگاه مودنا و رجیو امیلیا) که در سال 1175 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک مودنا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. امیلیا رومانیا. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در رجیو امیلیا است. رسماً توسط Ministryo dell'Istruzione، dell'Università e della Ricerca، ایتالیا (وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا)، دانشگاه degli Studi di Modena e Reggio Emilia (UNIMO) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000- 29999 دانشجو) موسسه آموزش عالی ایتالیایی. Università degli Studi di Modena e Reggio Emilia (UNIMO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. یونیمو همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 956