310 دانشگاه برتر ایران به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه تهران

ایران - آسیا
Enghelab Street Tehran 14174 Tehran Iran

دانشگاه تهران یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1934 تأسیس شده است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در نقاط زیر است: قم، کرج، رضوانشهر (چوکا)، کیش. دانشگاه تهران (UT) که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 40,000 تا 44,999 دانشجو) است. دانشگاه تهران (UT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند لیسانس، کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 86 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UT همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 260

دانشگاه علوم پزشکی تهران

ایران - آسیا
Poursina St., Ghods St., Keshavarz Blvd Tehran 14176-53955 Tehran Iran

دانشگاه علوم پزشکی تهران یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1934 تأسیس شده است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در جزیره کیش نیز می باشد. دانشگاه علوم پزشکی تهران (TUMS) که رسماً توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000 تا 19999 دانشجو) است. دانشگاه علوم پزشکی تهران (TUMS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به اخذ مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهینامه‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 86 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10 تا 20 درصد است که این سازمان آموزش عالی ایرانی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TUMS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1001

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ایران - آسیا
Shahid Chamran Highway, Evein Tehran 4739 Tehran Iran

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1960 تأسیس شد و در محیط شهری کلانشهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (SBMU) که رسماً توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000 تا 14,999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (SBMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 60 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SBMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1247

دانشگاه علم و صنعت ایران

ایران - آسیا
Hengum Street, Resalat Square Tehran 16844 Tehran Iran

دانشگاه علم و صنعت ایران که در سال 1929 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در اراک نیز می باشد. دانشگاه علم و صنعت ایران (IUST) که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000 تا 5999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه علم و صنعت ایران (IUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 91 دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1276

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

ایران - آسیا
Tehran 15914 Tehran Iran

دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در سال 1958 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه صنعتی امیرکبیر (AUT) که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 9000 تا 9999 دانشجو) است. دانشگاه صنعتی امیرکبیر (AUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند لیسانس، کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 62 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1278

دانشگاه فردوسی مشهد

ایران - آسیا
Azadi Square, University Paradise Mashhad 91779-48974 Razavi Khorasan Iran

دانشگاه فردوسی مشهد یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1949 تاسیس شد و در محدوده شهری کلانشهر مشهد (محدوده جمعیت 1000000-5000000 نفر) خراسان رضوی واقع شده است. دانشگاه فردوسی مشهد (FUM) که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000 تا 24999 دانشجو) است. دانشگاه فردوسی مشهد (FUM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند لیسانس، کارشناسی ارشد، دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 71 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. محدوده نرخ پذیرش 30 تا 40 درصد است که این سازمان آموزش عالی ایرانی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل کرده است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. FUM همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1301

دانشگاه شهید بهشتی

ایران - آسیا
Evin Square Tehran 19834 Tehran Iran

دانشگاه شهید بهشتی یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1959 تأسیس شد و در محیط شهری کلانشهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه شهید بهشتی (SBU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000 تا 19999 دانشجو) است. دانشگاه شهید بهشتی (SBU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 61 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. SBU همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1313

دانشگاه فنی و حرفه ای

ایران - آسیا
Tehran Tehran Iran

دانشگاه فنی و حرفه ای که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در 176 نقطه دیگر در سراسر کشور است. دانشگاه فنی و حرفه ای (TVU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ایرانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه فنی و حرفه‌ای (TVU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. TVU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1362

دانشگاه صنعتی شریف

ایران - آسیا
Azadï Avenue Tehran Tehran Iran

دانشگاه صنعتی شریف که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در جزیره کیش نیز می باشد. دانشگاه صنعتی شریف (SUT) که رسماً توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000 تا 14,999 دانشجو) است. دانشگاه صنعتی شریف (SUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 55 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. SUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1735

دانشگاه تربیت مدرس

ایران - آسیا
Jalale-Ale-Ahmad and Chamran Highways Tehran 14117-13116 Tehran Iran

دانشگاه تربیت مدرس یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1982 تأسیس شده است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس شعبه در مکان های زیر است: کرج، نور. دانشگاه تربیت مدرس (TMU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 7000 تا 7999 دانشجو) است. دانشگاه تربیت مدرس (TMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند کارشناسی ارشد، دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 38 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0 تا 10 درصد است که این سازمان آموزش عالی ایرانی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1950

دانشگاه شیراز

ایران - آسیا
PO Box 1585 Shiraz 71345 Fars Iran

دانشگاه شیراز یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1946 تأسیس شد و در محیط شهری کلانشهر شیراز (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) فارس واقع شده است. دانشگاه شیراز که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000 تا 14999 دانشجو) است. دانشگاه شیراز دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند لیسانس، کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 74 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه شیراز همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

رتبه جهانی: 2111

دانشگاه تبریز

ایران - آسیا
29 Bahman Boulevard Tabriz 51666-16471 East Azerbaijan Iran

دانشگاه تبریز یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1947 تأسیس شد و در منطقه شهری کلانشهر تبریز (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آذربایجان شرقی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس شعبه در نقاط: اهر، مرند، میانه می باشد. دانشگاه تبریز که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000 تا 24,999 دانشجو) است. دانشگاه تبریز دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهینامه‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 73 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. دانشگاه تبریز همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2118

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

ایران - آسیا
Pounak sq Tehran Tehran Iran

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی که در سال 1982 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی (IAUCTB) که رسماً توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام واحد: بالای 45000 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مبین اسلام وابسته است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی (IAUCTB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به اخذ مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند لیسانس، کارشناسی ارشد، دکترا در چندین رشته تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 38 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. محدوده نرخ پذیرش 0 تا 10 درصد است که این سازمان آموزش عالی ایرانی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. IAUCTB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2214

دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ایران - آسیا
Park square Mashhad Razavi Khorasan Iran

دانشگاه علوم پزشکی مشهد یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1949 تأسیس شد و در محدوده شهری کلانشهر مشهد (محدوده جمعیت 1000000-5000000 نفر) خراسان رضوی واقع شده است. دانشگاه علوم پزشکی مشهد (MUMS) که به طور رسمی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ایرانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000 تا 7999 دانشجو) است. دانشگاه علوم پزشکی مشهد (MUMS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک کارشناسی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MUMS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2259

دانشگاه صنعتی اصفهان

ایران - آسیا
Isfahan 84156-93111 Isfahan Iran

دانشگاه صنعتی اصفهان یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1356 تأسیس شد و در محیط روستایی کلانشهر اصفهان (محدوده جمعیتی 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه صنعتی اصفهان (IUT) که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 9000 تا 9999 دانشجو) است که به طور رسمی وابسته به دین اسلام است. دانشگاه صنعتی اصفهان (IUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند لیسانس، کارشناسی ارشد، دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 43 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2263

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

ایران - آسیا
Hezar Jerib Avenue Isfahan 81745 Isfahan Iran

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محدوده شهری کلانشهر اصفهان (محدوده جمعیتی بین 1000000-5000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (IUMS) که به طور رسمی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000 تا 14,999 دانشجو) است که به طور رسمی وابسته به دین اسلام است. دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (IUMS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به اخذ مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UIMS همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2266

دانشگاه اصفهان

ایران - آسیا
University Street Isfahan 81746-73441 Isfahan Iran

دانشگاه اصفهان یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1946 تأسیس شد و در محیط شهری کلانشهر اصفهان (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه اصفهان (UI) که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000 تا 14,999 دانشجو) است که به طور رسمی وابسته به دین اسلام است. دانشگاه اصفهان (UI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 74 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UI همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2326

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی

ایران - آسیا
322 Mirdamad Avenue West Tehran 19697-64499 Tehran Iran

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی که در سال 1928 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی (KNTU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000 تا 6999 دانشجو) است. دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی (KNTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 92 دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور می باشد. KNTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2508

دانشگاه آزاد اسلامی، تهران جنوب

ایران - آسیا
209, Azarshahr St., North Iranshahr St. Tehran Tehran Iran

دانشگاه آزاد اسلامی در جنوب تهران یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر بزرگ تهران (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) در سال 1982 تاسیس شد. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران جنوب، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه آزاد اسلامی، تهران جنوب، دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدرک کارشناسی در چندین رشته تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرانی با قدمت 38 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس کنکور است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب نیز امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

رتبه جهانی: 2656