28 دانشگاه برتر ایرلند به ترتیب رتبه جهانی

ترینیتی کالج دوبلین، دانشگاه دوبلین

ایرلند - اروپا
College Green Dublin D02 PN40 County Dublin Ireland

کالج ترینیتی دوبلین، دانشگاه دوبلین، در سال 1592 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ دوبلین (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) شهرستان دوبلین واقع شده است. کالج ترینیتی دوبلین، دانشگاه دوبلین (TCD) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرلندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. کالج ترینیتی دوبلین، دانشگاه دوبلین (TCD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. TCD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 182

دانشگاه کالج دوبلین

ایرلند - اروپا
Belfield Dublin D04 V1W8 County Dublin Ireland

دانشگاه کالج دوبلین که در سال 1854 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ دوبلین (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) شهرستان دوبلین واقع شده است. کالج دانشگاهی دوبلین (UCD) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرلندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. کالج دانشگاه دوبلین (UCD) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرلندی 166 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی ایرلندی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 371

کالج دانشگاه کورک

ایرلند - اروپا
Cork T12 YN60 County Cork Ireland

دانشگاه کالج کورک که در سال 1845 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک کورک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، شهرستان کورک واقع شده است. کالج دانشگاه کورک (UCC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه کالج کورک (UCC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرلندی 175 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UCC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 437

دانشگاه لیمریک

ایرلند - اروپا
Limerick V94 DPY6 County Limerick Ireland

دانشگاه لیمریک که در سال 1972 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لیمریک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، شهرستان لیمریک واقع شده است. دانشگاه لیمریک (UL) که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرلندی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه لیمریک (UL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرلندی 48 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 588

دانشگاه شهر دوبلین

ایرلند - اروپا
Glasnevin Dublin D09 Y074 County Dublin Ireland

دانشگاه شهر دوبلین که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ دوبلین (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) شهرستان دوبلین واقع شده است. دانشگاه شهر دوبلین (DCU) که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرلند (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه شهر دوبلین (DCU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. DCU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 663

دانشگاه ملی ایرلند، گالوی

ایرلند - اروپا
University Road Galway H91 TK33 County Galway Ireland

گالوی در سال 1845، دانشگاه ملی ایرلند، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گالوی (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، شهرستان گالوی واقع شده است. گالوی (NUI Galway) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند، دانشگاه ملی ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرلندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه ملی ایرلند، گالوی (NUI Galway) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعه. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. NUI Galway همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 719

دانشگاه تکنولوژی دوبلین

ایرلند - اروپا
Dublin D24 FKT9 County Dublin Ireland

دانشگاه فناوری دوبلین که در سال 2019 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر دوبلین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهرستان دوبلین واقع شده است. این مؤسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بلانچاردزتاون، طالغت. دانشگاه فناوری دوبلین (TU Dublin) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری دوبلین (TU Dublin) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. TU Dublin همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 942

دانشگاه مینوث

ایرلند - اروپا
Maynooth W23 F2H6 County Kildare Ireland

دانشگاه مینوت که در سال 1997 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ مینوت (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) شهرستان کیلدر واقع شده است. دانشگاه مینوت (NUI Maynooth) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرلندی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه Maynooth (NUI Maynooth) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. NUI Maynooth همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1159

موسسه فناوری واترفورد

ایرلند - اروپا
Cork Road Waterford E91 KOEK County Waterford Ireland

مؤسسه فناوری واترفورد که در سال 1970 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ واترفورد (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) شهرستان واترفورد واقع شده است. مؤسسه فناوری واترفورد (WIT) که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرلندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. مؤسسه فناوری واترفورد (WIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. WIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2598

موسسه فناوری آتلون

ایرلند - اروپا
Dublin Road Athlone N37 HD68 County Westmeath Ireland

مؤسسه فناوری آتلون که در سال 1970 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ آتلون (محدوده جمعیت 10،000-49،999 نفر)، شهرستان وستمیت واقع شده است. مؤسسه فناوری آتلون (AIT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرلندی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. موسسه فناوری آتلون (AIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرلندی با قدمت 50 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی ایرلندی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3528

موسسه فناوری گالوی-مایو

ایرلند - اروپا
Dublin Road Galway H91 T8NW County Galway Ireland

موسسه فناوری گالوی-مایو که در سال 1972 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک گالوی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، شهرستان گالوی واقع شده است. مؤسسه فناوری گالوی-مایو (GMIT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرلندی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. موسسه فناوری گالوی-مایو (GMIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. GMIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3700

موسسه فناوری لیمریک

ایرلند - اروپا
Moylish Park Limerick V94 EC5T County Limerick Ireland

موسسه فناوری لیمریک که در سال 1975 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لیمریک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، شهرستان لیمریک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Thurles، Clonmel. مؤسسه فناوری لیمریک (LIT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرلندی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. موسسه فناوری لیمریک (LIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرلندی 45 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3854

موسسه فناوری کارلو

ایرلند - اروپا
Kilkenny Road Carlow R93 V960 County Carlow Ireland

مؤسسه فناوری کارلو که در سال 1970 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ کارلو (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر) شهرستان کارلو واقع شده است. مؤسسه فناوری کارلو (IT Carlow) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرلندی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. مؤسسه فناوری کارلو (IT Carlow) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. آی تی کارلو همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4043

کالج ملی ایرلند

ایرلند - اروپا
Mayor Street Dublin County Dublin Ireland

کالج ملی ایرلند که در سال 1951 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ دوبلین (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) شهرستان دوبلین واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در 40 نقطه دیگر در سراسر کشور است. کالج ملی ایرلند (NCI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرلندی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. کالج ملی ایرلند (NCI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NCI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4385

موسسه فناوری، ترالی

ایرلند - اروپا
Tralee V92 CX88 County Kerry Ireland

مؤسسه فناوری، ترالی که در سال 1977 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ ترالی (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) شهرستان کری واقع شده است. Tralee (IT Tralee) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند، مؤسسه فناوری به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرلندی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. مؤسسه فناوری، Tralee (IT Tralee) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرلندی 43 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IT Tralee همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4908

موسسه فناوری لترکنی

ایرلند - اروپا
Port Road Letterkenny F92 FC93 County Donegal Ireland

موسسه فناوری لترکنی که در سال 1971 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ لترکنی (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) شهرستان دونگال واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Killybegs است. مؤسسه فناوری Letterkenny (LYIT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ایرلندی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. موسسه فناوری Letterkenny (LYIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی ایرلندی 49 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی ایرلندی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. LYIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5044

دانشگاه ملی ایرلند، سیستم

ایرلند - اروپا
49 Merrion Square Dublin County Dublin Ireland

در سال 1908، دانشگاه ملی ایرلند، سیستم، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ دوبلین (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) شهرستان دوبلین واقع شده است. سیستم (NUI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند، دانشگاه ملی ایرلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایرلندی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه ملی ایرلند، سیستم (NUI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایرلندی 112 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. NUI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5176