7 دانشگاه برتر ایسلند به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ایسلند

ایسلند - اروپا
Sæmundargötu 2 Reykjavík 101 Capital Region Iceland

Háskóli Íslands (دانشگاه ایسلند) که در سال 1911 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ریکیاویک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه پایتخت واقع شده است. Háskóli Íslands (HI/UI) که به طور رسمی توسط Mennta- og menningarmálaráðuneytið (وزارت آموزش، علم و فرهنگ ایسلند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایسلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Háskóli Íslands (HI/UI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایسلندی 109 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی ایسلندی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. HI/UI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می کند. .

رتبه جهانی: 757

دانشگاه ریکیاویک

ایسلند - اروپا
Menntavegur 1 Reykjavík 101 Capital Region Iceland

Háskólinn í Reykjavík (دانشگاه ریکیاویک) که در سال 1998 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ریکیاویک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، منطقه پایتخت واقع شده است. Háskólinn í Reykjavík (RU) که به طور رسمی توسط Mennta- og menningarmálaráðuneytið (وزارت آموزش، علم و فرهنگ ایسلند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایسلندی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. Háskólinn í Reykjavík (RU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایسلندی 22 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی ایسلندی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. RU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2958

دانشگاه آکوریری

ایسلند - اروپا
Solborg v/Nordurslod Akureyri 600 Northeastern Region Iceland

Háskólinn á Akureyri (دانشگاه Akureyri) که در سال 1987 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Akureyri (محدوده جمعیت 10,000-49,999 ساکن)، منطقه شمال شرقی واقع شده است. Háskólinn á Akureyri (HA/UA) که به طور رسمی توسط Mennta- og menningarmálaráðuneytið (وزارت آموزش، علم و فرهنگ ایسلند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایسلندی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. Háskólinn á Akureyri (HA/UA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایسلندی 33 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HA/UA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4345

دانشگاه بیفرست

ایسلند - اروپا
Bifrost Borgarnes 311 Western Region Iceland

Háskólinn á Bifröst (دانشگاه Bifröst) در سال 1918 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک Borgarnes (محدوده جمعیت زیر 2500 نفر)، منطقه غربی واقع شده است. Háskólinn á Bifröst (Bifröst) که به طور رسمی توسط Mennta- og menningarmálaráðuneytið (وزارت آموزش، علم و فرهنگ ایسلند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایسلندی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. Háskólinn á Bifröst (Bifröst) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایسلندی 102 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی ایسلندی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. Bifröst همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5490

آکادمی هنر ایسلند

ایسلند - اروپا
Skipholt 1 Reykjavík 105 Capital Region Iceland

Listháskóli Íslands (دانشگاه هنرهای ایسلند) که در سال 1998 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک ریکیاویک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، منطقه پایتخت واقع شده است. فهرستاسکولی Íslands (LHÍ) که رسما توسط Mennta- og menningarmálaráðuneytið (وزارت آموزش، علم و فرهنگ ایسلند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایسلندی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. Listaháskóli Íslands (LHÍ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایسلندی 22 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. LHÍ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5757

دانشگاه کشاورزی ایسلند

ایسلند - اروپا
Hvanneyrabraut, 311 Hvanneyri 311 Western Region Iceland

دانشگاه کشاورزی ایسلند که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک Hvanneyri (محدوده جمعیت زیر 2500 نفر)، منطقه غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ریکیاویک است. دانشگاه کشاورزی ایسلند (LBHI) که به طور رسمی توسط Mennta- og menningarmálaráðuneytið (وزارت آموزش، علم و فرهنگ ایسلند) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ایسلندی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. دانشگاه کشاورزی ایسلند (LBHI) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایسلندی 15 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی ایسلندی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LBHI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 7375

دانشگاه هولار

ایسلند - اروپا
Hólar í Hjaltadal Sauðárkrókur 551 Northwestern Region Iceland

Háskólinn á Hólum (کالج دانشگاه هالار) که در سال 2007 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر متوسط Sauðárkrókur (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) منطقه شمال غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در آکوریری است. Háskólinn á Hólum که رسماً توسط Mennta- og menningarmálaráðuneytið (وزارت آموزش، علم و فرهنگ ایسلند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ایسلندی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. Háskólinn á Hólum دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ایسلندی 13 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. Háskólinn á Hólum همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 7478