12 دانشگاه برتر بحرین به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بحرین

بحرین - آسیا
PO Box 32038 Sakhir Southern Governorate Bahrain

دانشگاه بحرین که در سال 1986 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک صخیر (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، استان جنوبی واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در شهرک عیسی نیز می باشد. دانشگاه بحرین (UoB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش بحرین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بحرینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه بحرین (UoB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UoB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3231

دانشگاه خلیج عربی

بحرین - آسیا
Building 293, Road 2904, Complex 329 Manama Capital Governorate Bahrain

دانشگاه خلیج عربی که در سال 1981 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط منامه (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، استان پایتخت واقع شده است. دانشگاه خلیج عربی (AGU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش بحرین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بحرینی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه خلیج عربی (AGU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 39 ساله بحرینی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80 تا 90 درصد است که این سازمان آموزش عالی بحرینی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. AGU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5732

دانشگاه علمی کاربردی

بحرین - آسیا
315 Shabab Road Manama Capital Governorate Bahrain

دانشگاه علمی کاربردی که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط منامه (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، استان پایتخت واقع شده است. دانشگاه علمی کاربردی (ASU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش بحرین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بحرینی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه علمی کاربردی (ASU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله بحرینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی بحرینی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ASU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7312

دانشگاه اهلیا

بحرین - آسیا
GOSI Complex, 1st Floor, Exhibitions Road, PO Box 10878 Manama Capital Governorate Bahrain

دانشگاه Ahlia که در سال 2001 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط منامه (محدوده جمعیتی 250,000-499,999 ساکن)، استان پایتخت واقع شده است. دانشگاه اهلیا (AU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش بحرین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بحرینی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه Ahlia (AU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 19 ساله بحرینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60 تا 70 درصد است که این سازمان آموزش عالی بحرینی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8119

دانشگاه پادشاهی

بحرین - آسیا
Building 296, Road 3903, Block 939, 5th floor Riffa 40434 Southern Governorate Bahrain

دانشگاه کینگدام که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ریفا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) استان جنوبی واقع شده است. دانشگاه پادشاهی (KU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش بحرین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بحرینی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه پادشاهی (KU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله بحرینی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی بحرینی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. KU همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8195

دانشگاه بین المللی AMA بحرین

بحرین - آسیا
Building 829, Road 1213 Salmabad 00973 Bahrain Island Bahrain

دانشگاه بین المللی AMA بحرین که در سال 2002 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط سلم آباد (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) جزیره بحرین واقع شده است. دانشگاه بین المللی AMA بحرین (AMAIUB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش بحرین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بحرینی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی AMA بحرین (AMAIUB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله بحرینی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AMAIUB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 8242

دانشکده بازرگانی دانشگاه طلال ابوغزاله

بحرین - آسیا
PO Box 990 Manama Capital Governorate Bahrain

کالج بازرگانی دانشگاه طلال ابوغزاله که در سال 2006 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط منامه (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، استان پایتخت واقع شده است. کالج تجاری دانشگاه طلال ابوغزاله (TAGUCB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش بحرین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بحرینی است. کالج بازرگانی دانشگاه طلال ابوغزاله (TAGUCB) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله بحرینی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. TAGUCB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12159

کالج سلطنتی جراحان ایرلند - دانشگاه پزشکی بحرین

بحرین - آسیا
Building 2441, Road 2835, Block 228 Busaiteen 15503 Muharraq Governorate Bahrain

کالج سلطنتی جراحان در ایرلند - دانشگاه پزشکی بحرین که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بوسایتین (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، استان محرق واقع شده است. کالج سلطنتی جراحان در ایرلند که به طور رسمی توسط وزارت آموزش بحرین به رسمیت شناخته شده است - دانشگاه پزشکی بحرین (RCSI بحرین) یک مؤسسه آموزش عالی بحرینی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. کالج سلطنتی جراحان در ایرلند - دانشگاه پزشکی بحرین (RCSI بحرین) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله بحرینی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی بحرینی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RCSI بحرین همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0