201 دانشگاه برتر برزیل به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه سائوپائولو

برزیل - آمریکای لاتین
Rua da Reitoria 374 - Butantã São Paulo 05508-220 Sao Paulo Brazil

دانشگاه سائوپائولو (دانشگاه سائوپائولو) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1827 تأسیس شد که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سائوپائولو (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) سائوپائولو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bauru، Lorena، Piracicaba، Pirassununga، Ribeirão Preto، São Carlos، Santos. دانشگاه سائوپائولو (USP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه سائوپائولو (USP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 193 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USP همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 50

دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا

برزیل - آمریکای لاتین
Campus Universitário s/n - Trindade Florianópolis 88040-900 Santa Catarina Brazil

دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا (دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا) که در سال 1960 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط فلوریانوپلیس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، سانتا کاتارینا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Araranguá، Blumenau، Curitibanos، Joinville. دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا (UFSC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی برزیلی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا (UFSC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UFSC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 246

دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida Paulo Gama 110- Farroupilha Porto Alegre 90040-060 Rio Grande do Sul Brazil

دانشگاه فدرال دو ریو گراند دو سول (دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول) که در سال 1934 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پورتو آلگره (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. ، ریو گرانده دو سول. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Tramandaí است. Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه فدرال دو ریو گراند دو سول (UFRGS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی 86 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UFRGS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 253

دانشگاه ایالتی کامپیناس

برزیل - آمریکای لاتین
Cidade Universitária Zeferino Vaz s/n - Barão Geraldo Campinas 13083-970 Sao Paulo Brazil

Universidade Estadual de Campinas (دانشگاه ایالتی کامپیناس) که در سال 1966 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کامپیناس (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، سائوپائولو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Limeira، Piracicaba. Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی برزیلی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNICAMP همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 276

دانشگاه فدرال ریودوژانیرو

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida Pedro Calmon, 550 Rio de Janeiro 21941-901 Rio de Janeiro Brazil

دانشگاه فدرال دو ریودوژانیرو (دانشگاه فدرال ریودوژانیرو) که در سال 1920 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ ریودوژانیرو (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. Universidade Federal do Rio de Janeiro (UFRJ) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه فدرال دو ریودوژانیرو (UFRJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله برزیلی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UFRJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 316

دانشگاه برازیلیا

برزیل - آمریکای لاتین
Campus Universitário Darcy Ribeiro s/n - Asa Norte Brasília 70910-900 Distrito Federal Brazil

Universidade de Brasília (دانشگاه برازیلیا) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1962 تأسیس شد که در محیط شهری کلان شهر برازیلیا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Distrito Federal واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Planaltina، Gama، Ceilândia. Universidade de Brasília (UNB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی برزیلی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Universidade de Brasília (UNB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UNB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 376

دانشگاه Estacio de Sa

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida das Américas 4200 - Bloco 11 - Barra da Tijuca Rio de Janeiro 22640-102 Rio de Janeiro Brazil

Universidade Estácio de Sá (دانشگاه Estácio de Sá) که در سال 1970 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ ریودوژانیرو (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. Universidade Estácio de Sá (UNESA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidade Estácio de Sá (UNESA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 50 ساله برزیلی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. یونسا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 377

دانشگاه ایالتی پائولیستا

برزیل - آمریکای لاتین
Rua Quirino de Andrade, 215 - Centro São Paulo 01049-010 Sao Paulo Brazil

Universidade Estadual Paulista (دانشگاه ایالتی سائوپائولو) که در سال 1976 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سائوپائولو (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، سائوپائولو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Araçatuba، Araraquara، Assis، Bauru، Dracena، Ilha Solteira، Franca، Jaboticabal، Sao José do Rio Preto، Tupã، Rosana، Presidente Prudente، Ourinhos، Marilia، Botucatu، Rio Claro، سائو خوزه دوس کامپوس، گوارینگوئتا، سوروکابا، ایتاپوا، سائو ویسنته. Universidade Estadual Paulista (UNESP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی برزیلی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Universidade Estadual Paulista (UNESP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی 44 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNESP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 410

دانشگاه فدرال پارانا

برزیل - آمریکای لاتین
Rua XV de Novembro 1299 - Centro Curitiba 80060-000 Parana Brazil

دانشگاه فدرال دو پارانا (دانشگاه فدرال پارانا) که در سال 1912 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر کوریتیبا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) پارانا واقع شده است. دانشگاه فدرال دو پارانا (UFPR) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه فدرال دو پارانا (UFPR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی 107 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UFPR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 433

دانشگاه فدرال میناس گرایس

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida Presidente Antônio Carlos 6627 - Pampulha Belo Horizonte 31270-901 Minas Gerais Brazil

Universidade Federal de Minas Gerais (دانشگاه فدرال میناس گرایس) که در سال 1927 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بلو هوریزونته (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 میناس گرایس) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در مونتس کلاروس است. Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی 93 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UFMG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 468

دانشگاه پاپی کاتولیک سائوپائولو

برزیل - آمریکای لاتین
Rua Monte Alegre 984 - Campus Monte Alegre - Perdizes São Paulo 05014-901 Sao Paulo Brazil

Pontifícia Universidade Católica de São Paulo (دانشگاه پاپی کاتولیک سائوپائولو) که در سال 1946 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سائوپائولو (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر در سائوپائولو) واقع شده است. پائولو Pontifícia Universidade Católica de São Paulo (PUCSP) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 30,000-34,999 دانشجو) یک مؤسسه آموزش عالی مسیحی برزیلی است که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی مسیحی است. -دین کاتولیک Pontifícia Universidade Católica de São Paulo (PUCSP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی با قدمت 74 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PUCSP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 656

دانشگاه پاپی کاتولیک ریودوژانیرو

برزیل - آمریکای لاتین
Rua Marques São Vicente 225 - Gávea Rio de Janeiro 22453-900 Rio de Janeiro Brazil

دانشگاه Pontifícia Universidade Católica do Rio de Janeiro (دانشگاه پاپی کاتولیک ریودوژانیرو) که در سال 1941 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ ریودوژانیرو (محدوده جمعیتی بیش از 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000.000 جمعیت) واقع شده است. ). Pontifícia Universidade Católica do Rio de Janeiro (PUC-RIO) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است (PUC-RIO) یک مؤسسه بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20000-24999) است که به طور مختلط یک مؤسسه آموزش عالی برزیلی دارد. دین مسیحی-کاتولیک Pontifícia Universidade Católica do Rio de Janeiro (PUC-RIO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 79 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PUC-RIO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 671

دانشگاه فدرال فلومیننسه

برزیل - آمریکای لاتین
Rua Miguel de Frias, 9 - Icaraí Niterói 24220-008 Rio de Janeiro Brazil

Universidade Federal Fluminense (دانشگاه فدرال Fluminense) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1960 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر متوسط Niterói (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، ریودوژانیرو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Oriximiná، Rio das Ostras، Itaperuna، Macaé، Volta Redonda، Arraial do Cabo، Cabo Frio، Miracema، São João de Meriti، Angra dos Reis، Bom Jesus de Itabapoana، Campos dos Goytacazes. , Quissamã, Volta Redonda, Pinheral. Universidade Federal Fluminense (UFF) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی برزیلی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Universidade Federal Fluminense (UFF) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UFF همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 713

دانشگاه کاتولیک پاپی ریو گراند دو سول

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida Ipiranga 6681 - Partenon Porto Alegre 90619-900 Rio Grande do Sul Brazil

Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul (دانشگاه پاپی کاتولیک ریو گراند دو سول) که در سال 1948 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پورتو آلگره (محدوده جمعیت 1,000,000,000-500) واقع شده است. ساکنان)، ریو گرانده دو سول. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: اروگوئه، ویامائو. Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul (PUCRS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 25000-29999 دانشجو) است که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی برزیلی است که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی برزیلی است. دین مسیحی-کاتولیک. دانشگاه Pontifícia کاتولیکا دو ریو گراند دو سول (PUCRS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 71 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. PUCRS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 721

دانشگاه فدرال باهیا

برزیل - آمریکای لاتین
Rua Augusto Viana s/n - Campus Universitário Canela Salvador 40110-060 Bahia Brazil

دانشگاه فدرال دا باهیا (دانشگاه فدرال باهیا) که در سال 1946 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر سالوادور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) باهیا واقع شده است. دانشگاه فدرال دا باهیا (UFBA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی برزیلی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه فدرال دا باهیا (UFBA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی با قدمت 74 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UFBA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 777

دانشگاه واله دو ریو دوس سینوس

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida Unisinos, 950 - Cristo Rei São Leopoldo 93022-000 Rio Grande do Sul Brazil

Universidade do Vale do Rio dos Sinos (دانشگاه دره ریو دوس سینوس) که در سال 1969 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سائو لئوپولدو (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. )، ریو گرانده دو سول. Universidade do Vale do Rio dos Sinos (UNISINOS) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مسیحی برزیلی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25,000-29,999 دانشجو) است که به طور رسمی به این مؤسسه وابسته است. -دین کاتولیک Universidade do Vale do Rio dos Sinos (UNISINOS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 51 ساله برزیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNISINOS همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 805

دانشگاه فدرال سائو کارلوس

برزیل - آمریکای لاتین
Via Washington Luis - KM 235 - Monjolinho São Carlos 13565-905 Sao Paulo Brazil

دانشگاه فدرال سائو کارلوس (دانشگاه فدرال سائو کارلوس) که در سال 1968 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک سائو کارلوس (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، سائوپائولو واقع شده است. . این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: آراراس، بوری، سوروکابا. دانشگاه فدرال سائو کارلوس (UFSCAR) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش و پرورش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه فدرال سائو کارلوس (UFSCAR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی 52 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی برزیل را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UFSCAR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 830

دانشگاه فدرال Ceara

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida da Universidade 2853, Benfica Fortaleza 60020-181 Ceara Brazil

دانشگاه فدرال دو سئارا (دانشگاه فدرال سئارا) که در سال 1954 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر فورتالزا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، Ceara واقع شده است. Universidade Federal do Ceará (UFC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Universidade Federal do Ceará (UFC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UFC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 859

دانشگاه فدرال گویاس

برزیل - آمریکای لاتین
Avenida Esperança s/n - Campus Samambaia Goiânia 74001-970 Goias Brazil

دانشگاه فدرال گویاس (دانشگاه فدرال گویا) که در سال 1960 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر گویانیا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، گویا واقع شده است. Universidade Federal de Goiás (UFG) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط برزیلی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. Universidade Federal de Goiás (UFG) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی 59 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UFG همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 899

دانشگاه دولتی ریودوژانیرو

برزیل - آمریکای لاتین
Rua São Francisco Xavier 524 - Campus UERJ - Maracanã Rio de Janeiro 20559-900 Rio de Janeiro Brazil

Universidade do Estado do Rio de Janeiro (دانشگاه ایالت ریودوژانیرو) که در سال 1950 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ ریودوژانیرو (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش برزیل (وزارت آموزش برزیل) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی برزیلی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی برزیلی ۶۹ ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UERJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 908