4 دانشگاه برتر برونئی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه برونئی دارالسلام

برونئی - آسیا
Jalan Tungku Link Gadong BE1410 Brunei-Muara Brunei

دانشگاه برونئی دارالسلام (دانشگاه برونئی دارالسلام) که در سال 1985 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک گادونگ (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، برونئی-موارا واقع شده است. رسماً توسط Kementerian Pendidikan، نگارا برونئی دارالسلام (وزارت آموزش برونئی دارالسلام)، دانشگاه برونئی داروسلام (UBD) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط برونئی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه برونئی دارالسلام (UBD) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UBD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2763

دانشگاه صنعتی برونئی

برونئی - آسیا
Jalan Tungku Link Gadong BE1410 Brunei-Muara Brunei

دانشگاه فناوری برونئی (دانشگاه فناوری برونئی) که در سال 1982 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک گادونگ (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، برونئی-موآرا واقع شده است. به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan، نگارا برونئی داروسلام (وزارت آموزش و پرورش برونئی دارالسلام)، Universiti Teknologi برونئی (UTB) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط برونئی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. Universiti Teknologi برونئی (UTB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UTB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7696

دانشگاه اسلامی سلطان شریفعلی

برونئی - آسیا
Simpang 347, Jalan Pasar Baharu Gadong BE1310 Brunei-Muara Brunei

دانشگاه اسلامی سلطان شریف علی (دانشگاه اسلامی سلطان شریف علی) که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گادونگ (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، برونئی-موآرا واقع شده است. . رسماً توسط Kementerian Pendidikan، نگارا برونئی دارالسلام (وزارت آموزش و پرورش برونئی دارالسلام)، دانشگاه اسلام سلطان شریف علی (UNISSA) به رسمیت شناخته شده است (یونیسا) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط برونئی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 1000-1999 دانشجو). دین اسلام. دانشگاه اسلام سلطان شریف علی (یونیسا) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله برونئی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی برونئی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. یونیسا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8120

پلی تکنیک برونئی

برونئی - آسیا
Block 2E, Ong Sum Ping Condominiums, Jalan Ong Sum Ping Bandar Seri Begawan BA1311 Brunei-Muara Brunei

Politeknik برونئی (پلی تکنیک برونئی) که در سال 2012 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بندر سری بگاوان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، برونئی-موآرا واقع شده است. به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan، نگارا برونئی دارالسلام (وزارت آموزش برونئی دارالسلام)، Politeknik برونئی (PB) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط برونئی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. Politeknik برونئی (PB) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 8 ساله برونئی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی برونئی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PB همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8925