21 دانشگاه برتر بروندی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بوروندی

بروندی - آمریکای شمالی
Boîte Postale 1550 Bujumbura Bujumbura Mairie Burundi

Université du Burundi (دانشگاه بوروندی) که در سال 1960 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر Bujumbura (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Bujumbura Mairie واقع شده است. بوروندی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه دو بوروندی (UB) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 10000-1499 دانشجوی بوروندی) موسسه آموزش عالی. Université du Burundi (UB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8658

دانشگاه هوپ آفریقا

بروندی - آمریکای شمالی
Boîte Postale 238 Bujumbura Bujumbura Mairie Burundi

Université Espoir d'Afrique (دانشگاه امید آفریقا) که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر Bujumbura (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Bujumburairie واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه Espoir d'Afrique (UEA) یک دانشگاه کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 39900-33900 دانشجو) موسسه آموزش عالی بوروندی که به طور رسمی به مذهب مسیحی-پروتستانی وابسته است. Université Espoir d'Afrique (UEA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله بوروندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی بوروندی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UEA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11733

دانشگاه نور بوجمبورا

بروندی - آمریکای شمالی
Boîte Postale 1368 Bujumbura Bujumbura Mairie Burundi

Université Lumière de Bujumbura (دانشگاه نور بوژومبورا) که در سال 2000 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر Bujumbura (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Majumburairie. دانشگاه Lumière de Bujumbura (ULBU) که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی) به رسمیت شناخته شده است، یک کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 49900 دانشجوی همکار) موسسه آموزش عالی بوروندی Université Lumière de Bujumbura (ULBU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله بوروندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. ULBU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12156

دانشگاه رهبری بین المللی، بوروندی

بروندی - آمریکای شمالی
Avenue Imbo no 7, Quartier Asiatique Bujumbura Bujumbura Mairie Burundi

دانشگاه بین‌المللی رهبری بوروندی در سال 2010 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر بوجومبورا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Bujumbura Mairie واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، بوروندی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی)، دانشگاه رهبری بین المللی، بوروندی (ILU-Burundi) یک موسسه آموزش عالی بوروندی است. دانشگاه رهبری بین‌المللی، بوروندی (ILU-Burundi) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ILU-Burundi همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12512
رتبه جهانی: 12541

موسسه ملی بهداشت عمومی

بروندی - آمریکای شمالی
Avenue de l’Hopital, No 3 - BP 6807 Bujumbura Bujumbura Mairie Burundi

مؤسسه ملی سانته Publique (موسسه ملی بهداشت عمومی) که در سال 1999 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بوجومبورا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Bujumbura Mairie واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی)، موسسه ملی Santé Publique (INSP) یک موسسه آموزش عالی مختلط بوروندی است. Institut National de Santé Publique (INSP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. INSP همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12728

دانشگاه بین المللی بوجومبورا

بروندی - آمریکای شمالی
Avenue du Cinquantenaire, n° 6 - Quartier Kigobe Sud Bujumbura Bujumbura Mairie Burundi

دانشگاه بین المللی بوجومبورا که در سال 2014 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر بوجومبورا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Bujumbura Mairie واقع شده است. دانشگاه بین المللی بوژومبورا (BIU) که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بوروندی است. دانشگاه بین‌المللی بوجومبورا (BIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. BIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13084

دانشگاه ستاره آفریقای شرقی

بروندی - آمریکای شمالی
PO Box 2773 Bujumbura Bujumbura Mairie Burundi

دانشگاه ستاره شرق آفریقا که در سال 2012 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلان شهر بوجومبورا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Bujumbura Mairie واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در روگومبو است. دانشگاه ستاره آفریقای شرقی (EASU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی) به رسمیت شناخته شده است، بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 250-499 دانشجو) موسسه آموزش عالی بوروندی مختلط دانشگاه ستاره آفریقای شرقی (EASU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 8 ساله بوروندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی بوروندی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EASU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 13147

مدرسه ملی مدیریت، بوروندی

بروندی - آمریکای شمالی
10 Route Rumonge, B.P. 732 Bujumbura Bujumbura Mairie Burundi

École Nationale d'Administration، بوروندی (مدرسه عادی مدیریت) در سال 2007 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر Bujumbura (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Bujumbura.ie.ie. بوروندی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی)، دانشگاه ملی اداره، بوروندی (ENA) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بوروندی است که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی به رسمیت شناخته شده است. École Nationale d'Administration، بوروندی (ENA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ENA همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13149

موسسه عالی مدیریت بازرگانی

بروندی - آمریکای شمالی
Boulevard de l'Uprona, Building Nyogozi 3ème Etage, BP 2450 Bujumbura Bujumbura Mairie Burundi

Institut Supérieur de Gestion des Entreprises (موسسه عالی مدیریت بازرگانی) که در سال 1987 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر Bujumbura (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر)، Bujumbura.ie.ie. بوروندی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی)، موسسه Supérieur de Gestion des Entreprises (ISGE) یک موسسه آموزش عالی مختلط بوروندی است که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی به رسمیت شناخته شده است. Institut Supérieur de Gestion des Entreprises (ISGE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ISGE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13164

دانشگاه بین المللی استوا، بوروندی

بروندی - آمریکای شمالی
Friends Building, Boulevard Mwambutsa Bujumbura Bujumbura Mairie Burundi

دانشگاه بین‌المللی استوا، بوروندی که در سال 2016 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر بوجومبورا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Bujumbura Mairie واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، بوروندی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بوروندی)، دانشگاه بین المللی استوا، بوروندی (IUE Burundi) یک موسسه آموزش عالی بوروندی است. دانشگاه بین‌المللی استوا، بوروندی (IUE Burundi) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IUE بوروندی همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13245