47 دانشگاه برتر بلاروس به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دولتی بلاروس

بلاروس - اروپا
4 Nezalezhnosci Avenue Minsk 220050 City of Minsk Belarus

دانشگاه دولتی بلاروس که در سال 1921 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مینسک (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر مینسک واقع شده است. دانشگاه دولتی بلاروس (BSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی بلاروس (BSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروس 98 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 597

دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس

بلاروس - اروپا
83 Dzerzhinski Avenue Minsk 220116 City of Minsk Belarus

دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس که در سال 1921 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مینسک (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر مینسک واقع شده است. دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس (BSMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس (BSMU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 99 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BSMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1380

دانشگاه دولتی یانکا کوپالا گرودنو

بلاروس - اروپا
22 Ozheshko Street Grodno 230023 Grodno Region Belarus

دانشگاه دولتی یانکا کوپالا گرودنو که در سال 1940 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط گرودنو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، منطقه گرودنو واقع شده است. دانشگاه دولتی یانکا کوپالا گرودنو (GSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی یانکا کوپالا گرودنو (GSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 80 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. GSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1892

دانشگاه دولتی آموزشی بلاروس

بلاروس - اروپا
18 Sovetskaya Street Minsk 220030 City of Minsk Belarus

دانشگاه آموزشی دولتی بلاروس که در سال 1914 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مینسک (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر مینسک واقع شده است. دانشگاه دولتی پداگوژیک بلاروس (BSPU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی پداگوژیک بلاروس (BSPU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 106 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BSPU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2596

دانشگاه فنی ملی بلاروس

بلاروس - اروپا
65 Nezavisimosti Avenue Minsk 220013 City of Minsk Belarus

دانشگاه فنی ملی بلاروس که در سال 1920 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مینسک (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر مینسک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Soligorsk است. دانشگاه فنی ملی بلاروس (BNTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه فنی ملی بلاروس (BNTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله بلاروس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی بلاروس را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BNTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2848

دانشگاه دولتی فناوری بلاروس

بلاروس - اروپا
13-a Sverdlova Street Minsk 220006 City of Minsk Belarus

دانشگاه فناوری دولتی بلاروس که در سال 1930 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مینسک (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر مینسک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Gomel، Vitebsk، Bobruisk، Polotsk. دانشگاه فناوری دولتی بلاروس (BSTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی فناوری بلاروس (BSTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 90 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. BSTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3353

دانشگاه دولتی انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس

بلاروس - اروپا
6 P. Browka Street Minsk 220013 City of Minsk Belarus

دانشگاه دولتی انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس که در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مینسک (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر مینسک واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه دولتی انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس (BSUIR) یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس (BSUIR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعه. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی 56 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. BSUIR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3877

دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک

بلاروس - اروپا
27 Frunze Avenue Vitebsk 210023 Vitebsk Region Belarus

دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک که در سال 1934 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط ویتبسک (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) منطقه ویتبسک واقع شده است. دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک (VSMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک (VSMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 86 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. VSMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3928

دانشگاه پزشکی دولتی گرودنو

بلاروس - اروپا
80 M. Gorky Street Grodno 230009 Grodno Region Belarus

دانشگاه پزشکی دولتی گرودنو که در سال 1958 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط گرودنو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، منطقه گرودنو واقع شده است. دانشگاه پزشکی دولتی گرودنو (GRSMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه پزشکی ایالتی گرودنو (GRSMU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 62 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی بلاروس را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. GRSMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 3948

دانشگاه ایالتی گومل

بلاروس - اروپا
104 Sovetskaya Street Gomel 246019 Gomel Region Belarus

دانشگاه ایالتی گومل که در سال 1930 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ گومل (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) منطقه گومل واقع شده است. دانشگاه دولتی گومل (GGU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی گومل (GGU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 90 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. GGU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 3995

دانشگاه دولتی اقتصاد بلاروس

بلاروس - اروپا
26 Partizansky Avenue Minsk 220070 City of Minsk Belarus

دانشگاه دولتی اقتصادی بلاروس که در سال 1933 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مینسک (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر مینسک واقع شده است. دانشگاه اقتصادی دولتی بلاروس (BSEU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی اقتصادی بلاروس (BSEU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 87 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی بلاروس را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BSEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4126

دانشگاه دولتی پولوتسک

بلاروس - اروپا
29 Blokhin Street Novopolotsk 211440 Vitebsk Region Belarus

دانشگاه دولتی پولوتسک که در سال 1968 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک نووپولوتسک (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) منطقه ویتبسک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در پولوتسک است. دانشگاه دولتی پولوتسک (PSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی پولوتسک (PSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 52 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PSU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4814

دانشگاه ایالتی ویتبسک

بلاروس - اروپا
33 Moskovskiy Avenue Vitebsk 210038 Vitebsk Region Belarus

دانشگاه دولتی ویتبسک که در سال 1910 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط ویتبسک (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) منطقه ویتبسک واقع شده است. دانشگاه دولتی ویتبسک (VSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی ویتبسک (VSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 110 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. VSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را برای دانشجویان فراهم می کند، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 5047

دانشگاه دولتی زبانشناسی مینسک

بلاروس - اروپا
21 Zakharova Street Minsk 220034 City of Minsk Belarus

دانشگاه زبانشناسی دولتی مینسک که در سال 1948 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر مینسک (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر مینسک واقع شده است. دانشگاه زبان شناسی دولتی مینسک (MSLU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط است. دانشگاه زبانشناسی دولتی مینسک (MSLU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 72 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. MSLU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5349

دانشگاه دولتی پولسکی

بلاروس - اروپا
Dneprovskoy Flotilii, 23 Pinsk 225710 Brest Region Belarus

دانشگاه دولتی پولسکی که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک پینسک (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) منطقه برست واقع شده است. دانشگاه دولتی پولسکی (PolesSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام بدون رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی پولسکی (PolesSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله بلاروسی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی بلاروس را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. PolesSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5513

آکادمی مدیریت دولتی تحت نظارت رئیس جمهور جمهوری بلاروس

بلاروس - اروپا
17 Moskovskaya Street Minsk 220007 City of Minsk Belarus

آکادمی مدیریت دولتی که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مینسک (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر واقع شده است. مینسک آکادمی مدیریت دولتی تحت نظارت رئیس جمهور جمهوری بلاروس (APA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. آکادمی مدیریت دولتی تحت نظارت رئیس جمهور جمهوری بلاروس (APA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله بلاروسی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. APA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5548

دانشگاه دولتی بارانوویچی

بلاروس - اروپا
21 Voikova Street Baranovichi 225404 Brest Region Belarus

دانشگاه ایالتی بارانوویچی که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بارانوویچی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه برست واقع شده است. دانشگاه دولتی Baranovichi (BarSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام بدون رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی بارانوویچی (BarSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 16 ساله بلاروس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BarSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 5566

دانشگاه پزشکی دولتی گومل

بلاروس - اروپا
5 Lange Street Gomel 246000 Gomel Region Belarus

دانشگاه پزشکی دولتی گومل که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ گومل (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) منطقه گومل واقع شده است. دانشگاه پزشکی دولتی گومل (GSMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه پزشکی ایالتی گومل (GSMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدرک‌های کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی با قدمت 30 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی بلاروس را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. GSMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5681

دانشگاه فنی دولتی برست

بلاروس - اروپا
267 Moskovskaya Street Brest 224017 Brest Region Belarus

دانشگاه فنی دولتی برست که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط برست (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) منطقه برست واقع شده است. دانشگاه فنی دولتی برست (BrSTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری بلاروس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلاروسی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه فنی ایالتی برست (BrSTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلاروسی 54 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BrSTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5755