48 دانشگاه برتر بلغارستان به ترتیب رتبه جهانی

خیابان دانشگاه صوفیه کلیمنت اوهریدسکی

بلغارستان - اروپا
15 Tsar Osvoboditel Blvd Sofia 1504 Sofia City Bulgaria

دانشگاه صوفیه سنت کلیمنت اوهریدسکی در سال 1888 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر صوفیه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر صوفیه واقع شده است. دانشگاه صوفیه سنت کلیمنت اوهریدسکی (SU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000 تا 24,999 دانشجو) است. دانشگاه صوفیه سنت کلیمنت اوهریدسکی (SU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلغارستانی با قدمت 131 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1248

دانشگاه جدید بلغارستان

بلغارستان - اروپا
21 Montevideo Str. Sofia 1618 Sofia City Bulgaria

دانشگاه بلغارستان جدید که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر صوفیه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر صوفیه واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در دوبریچ است. دانشگاه بلغارستان جدید (NBU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه بلغارستان جدید (NBU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله بلغاری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NBU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2413

دانشگاه فنی صوفیه

بلغارستان - اروپا
8 St. Kliment Ohridski Blvd Sofia 1756 Sofia City Bulgaria

دانشگاه فنی صوفیه که در سال 1945 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر صوفیه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر صوفیه واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Plovdiv، Sliven، Stara Zagora. دانشگاه فنی صوفیه (TU-Sofia) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه فنی صوفیه (TU-Sofia) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 75 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TU-Sofia همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3321

دانشگاه آنجل کانچف روسه

بلغارستان - اروپا
8 Studentska Str. Ruse 7017 Ruse Bulgaria

دانشگاه آنجل کانچف روسیه که در سال 1945 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک روسه (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Razdrad، Silistra. دانشگاه آنجل کانچف روسه (RU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه آنجل کانچف روسه (RU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. RU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4358

دانشگاه پزشکی وارنا

بلغارستان - اروپا
55 Marin Drinov Str. Varna 9002 Varna Bulgaria

دانشگاه پزشکی وارنا که در سال 1961 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ وارنا (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Veliko Tarnovo، Sliven، Shumen. دانشگاه پزشکی وارنا (MU-Varna) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. دانشگاه پزشکی وارنا (MU-Varna) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MU-Varna همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می‌کند. .

رتبه جهانی: 4414

دانشگاه آمریکایی در بلغارستان

بلغارستان - اروپا
1 Georgi Izmirliev Square Blagoevgrad 2700 Blagoevgrad Bulgaria

دانشگاه آمریکایی در بلغارستان که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بلاگووگراد (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در صوفیه است. دانشگاه آمریکایی در بلغارستان (AUBG) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی در بلغارستان (AUBG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله بلغاری دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AUBG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4444

دانشگاه Plovdiv Paisii Hilendarski

بلغارستان - اروپا
24 Tsar Assen Str. Plovdiv 4000 Plovdiv Bulgaria

دانشگاه Plovdiv Paisii Hilendarski که در سال 1961 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط پلوودیو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Êurdjali، Smolyan، Pazardzhik. دانشگاه Plovdiv Paisii Hilendarski (PU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه Plovdiv Paisii Hilendarski (PU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. PU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 4598

دانشگاه اقتصاد ملی و جهانی

بلغارستان - اروپا
Studentski Grad Hristo Botev Sofia 1756 Sofia City Bulgaria

دانشگاه اقتصاد ملی و جهانی که در سال 1920 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر صوفیه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر صوفیه واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Plovdiv، Haskovo. دانشگاه اقتصاد ملی و جهانی (UNWE) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه اقتصاد ملی و جهانی (UNWE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNWE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4765

دانشگاه تراکیا

بلغارستان - اروپا
Students Campus Stara Zagora 6000 Stara Zagora Bulgaria

دانشگاه تراکیا که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک استارا زاگورا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: یامبول، هاسکوو. دانشگاه تراکیا (TrU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بلغارستانی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه تراکیا (TrU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. TrU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4965

دانشگاه آزاد وارنا "Chernorizets Hrabar"

بلغارستان - اروپا
Golden Sands Resort Varna 9007 Varna Bulgaria

دانشگاه آزاد وارنا "Chernorizets Hrabar" که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر بزرگ وارنا (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در اسمولیان است. دانشگاه آزاد وارنا "Chernorizets Hrabar" (VFU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه آزاد وارنا "Chernorizets Hrabar" (VFU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. VFU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 4973

D.A. آکادمی اقتصاد تسنوف

بلغارستان - اروپا
2 Emanuil Chakarov Str. Svishtov 5250 Veliko Tarnovo Bulgaria

در سال 1936 تأسیس شد، D.A. آکادمی اقتصاد تسنوف یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ سویشتوف (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) ولیکو تارنوو واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان، D.A. آکادمی اقتصاد تسنوف یک مؤسسه آموزش عالی بلغارستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. D.A. آکادمی اقتصاد Tsenov دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 84 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. D.A. آکادمی اقتصاد Tsenov همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین اداری. خدمات.

رتبه جهانی: 5298

دانشگاه جنوب غربی "نوفیت ریلسکی"

بلغارستان - اروپا
66 Ivan Mihailov Str. Blagoevgrad 2700 Blagoevgrad Bulgaria

دانشگاه جنوب غربی "Neofit Rilski" در سال 1975 تاسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بلاگووگراد (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه جنوب غربی "Neofit Rilski" (SWU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه جنوب غربی "Neofit Rilski" (SWU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 45 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SWU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5308

دانشگاه سنت سیریل و سنت متدیوس ولیکو تارنوو

بلغارستان - اروپا
2 Teodosiy Tarnovski Str. Veliko Tarnovo 5003 Veliko Tarnovo Bulgaria

دانشگاه سنت سیریل و سنت متودیوس ولیکو ترنوو در سال 1963 تاسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک ولیکو تارنوو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Vratsa، Pleven. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه سنت سیریل و سنت متودیوس ولیکو تارنوو (VTU) یک موسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه سنت سیریل و سنت متدیوس ولیکو تارنوو (VTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. VTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5481

دانشگاه اقتصاد - وارنا

بلغارستان - اروپا
77 Kniaz Boris I Blvd Varna 9002 Varna Bulgaria

دانشگاه اقتصاد - وارنا که در سال 1920 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ وارنا (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه اقتصاد - وارنا (UE-Varna) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه اقتصاد - وارنا (UE-Varna) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله بلغاری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UE-Varna همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری. .

رتبه جهانی: 5495

دانشگاه معماری، عمران و ژئودزی

بلغارستان - اروپا
1 Hristo Smirnenski Blvd Sofia 1046 Sofia City Bulgaria

دانشگاه معماری، مهندسی عمران و ژئودزی که در سال 1942 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر صوفیه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر صوفیه واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه معماری، مهندسی عمران و ژئودزی (UACEG) یک موسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه معماری، مهندسی عمران و ژئودزی (UACEG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UACEG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5587

دانشگاه آزاد بورگاس

بلغارستان - اروپا
62 San Stefano Str. Burgas 8001 Burgas Bulgaria

دانشگاه آزاد بورگاس که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط بورگاس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه آزاد بورگاس (BFU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مسیحی-ارتدوکس وابسته است. دانشگاه آزاد بورگاس (BFU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. BFU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5767

دانشگاه صنایع شیمیایی و متالورژی

بلغارستان - اروپا
8 St. Kliment Ohridski Blvd Sofia 1756 Sofia City Bulgaria

دانشگاه فناوری شیمیایی و متالورژی که در سال 1953 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر صوفیه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر صوفیه واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه فناوری شیمیایی و متالورژی (UCTM) یک موسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری شیمیایی و متالورژی (UCTM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 67 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCTM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6071

دانشگاه کنستانتین پرسلاوسکی شومن

بلغارستان - اروپا
115 Universitetska Str. Shumen 9700 Shumen Bulgaria

دانشگاه کنستانتین پرسلاوسکی شومن که در سال 1971 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک شومن (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: دوبریچ، وارنا، ولیکو ترنوو. دانشگاه کنستانتین پرسلاوسکی شومن (SHU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000 تا 4999 دانشجو) است. دانشگاه کنستانتین پرسلاوسکی شومن (SHU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 49 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. SHU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6096

دانشگاه پزشکی - پلون

بلغارستان - اروپا
1 St Kliment Ohridski Str. Pleven 5800 Pleven Bulgaria

دانشگاه پزشکی پلون که در سال 1974 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک پلون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه پزشکی پلون (MU-Pleven) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه پزشکی - پلون (MU-Pleven) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 46 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. MU-Pleven همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6233

دانشگاه پزشکی - صوفیه

بلغارستان - اروپا
15, Akad. Ivan Geshov Blvd Sofia 1431 Sofia City Bulgaria

دانشگاه پزشکی - صوفیه در سال 1918 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر صوفیه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر صوفیه واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه پزشکی - صوفیه (MU-Sofia) یک موسسه آموزش عالی مختلط بلغارستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه پزشکی - صوفیه (MU-Sofia) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 102 ساله بلغارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی بلغاری را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MU-Sofia همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می کند. .

رتبه جهانی: 6389