63 دانشگاه برتر بلژیک به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه کاتولیک لوون

بلژیک - اروپا
Naamsestraat 22 Leuven 3000 Flemish Brabant Belgium

دانشگاه Katholieke Universiteit Leuven (دانشگاه کاتولیک لوون) که در سال 1425 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لوون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، برابانت فلاندری واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: گنت، بروکسل، آنتورپ. به طور رسمی توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک)، Katholieke Universiteit Leuven (KU Leuven) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلژیکی بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: بیش از 45000 دانشجو) که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی بلژیکی است. با مذهب مسیحی-کاتولیک. Katholieke Universiteit Leuven (KU Leuven) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی با قدمت 595 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KU Leuven همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 114

دانشگاه گنت

بلژیک - اروپا
Sint-Pietersnieuwstraat 25 Ghent 9000 East Flanders Belgium

Universiteit Gent (دانشگاه گنت) که در سال 1817 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گنت (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، فلاندر شرقی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کورتریک است. به طور رسمی توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک)، Universiteit Gent (UGent) یک مؤسسه آموزش عالی بلژیکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. Universiteit Gent (UGent) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی 203 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UGent همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 221

دانشگاه لیژ

بلژیک - اروپا
Place du 20 Août 7 Liège 4000 Liege Belgium

دانشگاه لیژ (دانشگاه لیژ) که در سال 1817 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط لیژ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) لیژ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Gembloux، Arlon. رسماً توسط Direction générale de l'Enseignement non obligatoire et de la Recherche scientifique، بلژیک (مدیر کل آموزش غیراجباری و تحقیقات علمی)، دانشگاه لیژ (ULg) یک بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 15،990-1900 دانشجو). ) موسسه آموزش عالی بلژیکی مختلط. Université de Liège (ULg) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی با قدمت 203 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ULg همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 236

دانشگاه کاتولیک لوون

بلژیک - اروپا
Place de l'Université, 1 Louvain-la-Neuve 1348 Walloon Brabant Belgium

Université Catholique de Louvain (دانشگاه کاتولیک لوون) که در سال 1425 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Louvain-la-Neuve (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) Wallo واقع شده است. برابانت. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بروکسل Woluwe، Mons، Tournai، Brussels Saint-Gilles، Charleroi. رسماً توسط Direction générale de l'Enseignement non obligatoire et de la Recherche scientifique، بلژیک (مدیر کل آموزش غیراجباری و تحقیقات علمی)، دانشگاه کاتولیک دو لوون (UCL) یک دامنه بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 2224,090-090) است. دانشجویان) مؤسسه آموزش عالی بلژیکی که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Université Catholique de Louvain (UCL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی با قدمت 595 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UCL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 281

دانشگاه آنتورپ

بلژیک - اروپا
Prinsstraat 13 Antwerp 2000 Antwerp Belgium

Universiteit Antwerpen (دانشگاه آنتورپ) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 2003 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر بزرگ آنتورپ (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Middelheim، Groenenborger، Drie Eiken. به طور رسمی توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک)، دانشگاه Antwerpen (UAntwerpen) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلژیکی بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universiteit Antwerpen (UAntwerpen) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی 17 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UAntwerpen همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 533

دانشگاه آزاد بروکسل

بلژیک - اروپا
Pleinlaan 2 Brussels 1050 Brussels Belgium

Vrije Universiteit Brussel (دانشگاه آزاد بروکسل) که در سال 1970 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بروکسل (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Vlaams Ministriie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک)، Vrije Universiteit Brussel (VUB) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلژیکی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Vrije Universiteit Brussel (VUB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی با قدمت 50 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی بلژیکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. VUB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 542

دانشگاه آزاد بروکسل

بلژیک - اروپا
Avenue Franklin Roosevelt, 50 Brussels 1050 Brussels Belgium

Université Libre de Bruxelles (دانشگاه آزاد بروکسل) که در سال 1834 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بروکسل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در شارلوا است. رسماً توسط Direction générale de l'Enseignement non obligatoire et de la Recherche scientifique، بلژیک (مدیر کل آموزش غیراجباری و تحقیقات علمی)، دانشگاه آزاد بروکسل (ULB) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام uniRank: 0909092020،0920،09،09،09،09،092،092،092،092،090-20،0909-20) دانشجویان) مؤسسه آموزش عالی بلژیکی مختلط. Université Libre de Bruxelles (ULB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی 185 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ULB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 785

دانشگاه نامور

بلژیک - اروپا
Rue de Bruxelles 61 Namur 5000 Namur Belgium

Université de Namur (دانشگاه نامور) که در سال 1849 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک نامور (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Direction générale de l'Enseignement non obligatoire et de la Recherche scientifique، بلژیک (مدیر کل آموزش غیراجباری و تحقیقات علمی)، دانشگاه نامور (UNamur) یک کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 49090 دانشجو ) مؤسسه آموزش عالی بلژیکی که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Université de Namur (UNamur) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNamur همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1408

دانشگاه هاسلت

بلژیک - اروپا
Martelarenlaan 4 Hasselt 3500 Limburg Belgium

Universiteit Hasselt (دانشگاه هاسلت) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1973 تأسیس شد که در محیط حومه شهر کوچک Hasselt (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) لیمبورگ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Diepenbeek است. به طور رسمی توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک)، دانشگاه Hasselt (Uhasselt) یک مؤسسه آموزش عالی بلژیکی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. Universiteit Hasselt (Uhasselt) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی 47 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Uhasselt همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1644
رتبه جهانی: 2262

موسسه طب گرمسیری

بلژیک - اروپا
155 Nationalestraat Antwerp 2000 Antwerp Belgium

Instituut voor Tropische Geneeskunde (موسسه پزشکی گرمسیری) در سال 1906 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ آنتورپ (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. مؤسسه تروپیشه ژنیسکوند (ITM) که به طور رسمی توسط Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (سازمان اعتباربخشی هلند و فلاندر) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بلژیکی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. Instituut voor Tropische Geneeskunde (ITM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی 114 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی بلژیکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ITM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 2276

کالج دانشگاه AP آنتورپ

بلژیک - اروپا
Lange Nieuwstraat 101 Antwerp 2000 Antwerp Belgium

AP Hogeschool Antwerpen (دانشگاه علوم و هنرهای کاربردی AP آنتورپ) که در سال 2013 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ آنتورپ (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Mechelen، Turnhout، Lier. AP Hogeschool Antwerpen (AP) که رسما توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلژیکی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. AP Hogeschool Antwerpen (AP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی 7 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. AP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2530

دانشگاه مونس

بلژیک - اروپا
Place du Parc Mons 7000 Hainaut Belgium

Université de Mons (دانشگاه مونس) که در سال 2009 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک مونس (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Hainaut واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در شارلوا است. رسماً توسط Direction générale de l'Enseignement non obligatoire et de la Recherche scientifique، بلژیک (مدیر کل آموزش غیراجباری و تحقیقات علمی)، دانشگاه مونس (UMONS) یک کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 59900 دانشجو ) موسسه آموزش عالی بلژیکی مختلط. Université de Mons (UMONS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی 11 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UMONS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2703

مدرسه کسب و کار Vlerick

بلژیک - اروپا
Reep 1 Ghent 9000 East Flanders Belgium

مدرسه تجارت Vlerick که در سال 1953 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گنت (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، فلاندر شرقی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: بروکسل، لوون. مدرسه کسب و کار Vlerick (VLERICK) که به طور رسمی توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بلژیکی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. مدرسه کسب و کار Vlerick (VLERICK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی 67 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی بلژیکی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. VLERICK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3118

دبیرستان جنت

بلژیک - اروپا
Geraard de Duivelstraat 5 Ghent 9000 East Flanders Belgium

Hogeschool Gent (دانشگاه کالج گنت) که در سال 1995 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گنت (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، فلاندر شرقی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Aalst است. Hogeschool Gent (HoGent) که رسماً توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلژیکی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Hogeschool Gent (HoGent) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله بلژیکی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HoGent همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3183

مدرسه کارل د گروت-هوگس

بلژیک - اروپا
Van Schoonbekestraat 143 Antwerp 2018 Antwerp Belgium

Karel de Grote-Hogeschool (کالج دانشگاه Karel de Grote) که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ آنتورپ (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک)، Karel de Grote-Hogeschool (KdG) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلژیکی بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. وابسته به مذهب مسیحی-کاتولیک. Karel de Grote-Hogeschool (KdG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی 25 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KdG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3356

دبیرستان لئوناردو داوینچی

بلژیک - اروپا
Place de l'Alma 2 Brussels 1200 Brussels Belgium

Haute École Léonard de Vinci (کالج دانشگاه لئوناردو داوینچی) که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی است که در کلان شهر بروکسل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Direction générale de l'Enseignement non obligatoire et de la Recherche scientifique، بلژیک (مدیر کل آموزش غیراجباری و تحقیقات علمی)، Haute École Léonard de Vinci (HELV) یک رشته ثبت نامی متوسط است (یک محدوده: 8000-8999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی بلژیکی. Haute École Léonard de Vinci (HELV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. HELV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3370

یو سی لوون-لیمبورگ

بلژیک - اروپا
Geldenaaksebaan 335 Heverlee 3001 Flemish Brabant Belgium

UC Leuven-Limburg (کالج های دانشگاهی Leuven-Limburg) که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Heverlee (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، برابانت فلاندی قرار دارد. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Leuven، Diest، Hasselt، Diepenbeek، Genk. به طور رسمی توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک)، UC Leuven-Limburg (UCLL) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) یک موسسه آموزش عالی بلژیکی مختلط است. با مذهب مسیحی-کاتولیک. UC Leuven-Limburg (UCLL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله بلژیکی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCLL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3407

دانشگاه علوم کاربردی توماس مور

بلژیک - اروپا
Zandpoortvest 60 Mechelen 2800 Antwerp Belgium

توماس مور هوگس‌کول (دانشگاه علوم کاربردی توماس مور) که در سال 2014 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Mechelen (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، آنتورپ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Geel، Turnhout، Lier، Vorselaar، Antwerpen، Sint-Katelijne-Waver. رسماً توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک)، Thomas More Hogeschool یک موسسه آموزش عالی مختلط بلژیکی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Thomas More Hogeschool دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی 6 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. مدرسه Thomas More Hogeschool همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 3449

کالج دانشگاه اراسموس بروکسل

بلژیک - اروپا
Nijverheidskaai 170 Brussels 1070 Brussels Belgium

Erasmushogeschool Brussel (کالج دانشگاه اراسموس بروکسل) که در سال 1995 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بروکسل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Mechelen، Leuven، Heverlee. Erasmushogeschool بروکسل (EhB) که توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بلژیکی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Erasmushogeschool بروکسل (EhB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله بلژیکی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. EhB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3533