3 دانشگاه برتر بلیز به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بلیز

بلیز - آمریکای لاتین
University Boulevard Belmopan Cayo Belize

دانشگاه بلیز که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ بلموپان (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر) کایو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در شهر بلیز است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش بلیز به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه بلیز (UB) یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3,000-3,999 دانشجو) مختلط بلیز است. دانشگاه بلیز (UB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله بلیز دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی بلیز را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6909

دانشگاه جالینوس

بلیز - آمریکای لاتین
62.5 Western Highway, PO Box 177 San Ignacio Cayo Belize

دانشگاه گالن که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ سن ایگناسیو (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، کایو واقع شده است. دانشگاه گالن (GU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش بلیز به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلیز (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه گالن (GU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله بلیز دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی بلیز را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. GU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9638

دانشگاه علوم بهداشت آمریکای مرکزی، کالج پزشکی بلیز

بلیز - آمریکای لاتین
13 1/2 mls N. Hgwy Belize City Belize Belize

کالج پزشکی بلیز که در سال 1996 تاسیس شد، دانشگاه علوم بهداشت آمریکای مرکزی، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بلیز سیتی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، بلیز واقع شده است. کالج پزشکی بلیز (CAHSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش بلیز، دانشگاه علوم بهداشت آمریکای مرکزی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بلیز (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه علوم سلامت آمریکای مرکزی، کالج پزشکی بلیز (CAHSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله بلیز دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی بلیز را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CAHSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10532