138 دانشگاه برتر بنگلداش به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه مهندسی و فناوری بنگلادش

بنگلداش - آسیا
Plassey Dhaka 1000 Dhaka Bangladesh

دانشگاه مهندسی و فناوری بنگلادش که در سال 1962 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ داکا (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه مهندسی و فناوری بنگلادش (BUET) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه مهندسی و فناوری بنگلادش (BUET) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. BUET همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2985

دانشگاه داکا

بنگلداش - آسیا
Ramna Dhaka 1000 Dhaka Bangladesh

دانشگاه داکا که در سال 1921 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ داکا (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در مکان های زیر است: شاه بگ، نیومارکت. دانشگاه داکا (DU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بنگلادش است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو). دانشگاه داکا (DU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 99 ساله بنگلادشی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. DU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3338

دانشگاه BRAC

بنگلداش - آسیا
66, Mohakhali Dhaka 1212 Dhaka Bangladesh

دانشگاه BRAC که در سال 2001 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ داکا (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در سوار نیز می باشد. دانشگاه BRAC (BRACU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه BRAC (BRACU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 19 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BRACU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3459

دانشگاه بین المللی نرگس

بنگلداش - آسیا
102, Shukrabad, Mirpur Road, Dhanmondi Dhaka 1207 Dhaka Bangladesh

دانشگاه بین المللی نرگس که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ داکا (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی نرگس (DIU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی نرگس (DIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله بنگلادشی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. DIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3974

دانشگاه شمال جنوب

بنگلداش - آسیا
Plot 15, Block B, Bashundhara Dhaka 1229 Dhaka Bangladesh

دانشگاه شمال جنوبی که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ داکا (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه شمال جنوبی (NSU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه شمال جنوب (NSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله بنگلادشی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4008

دانشگاه رجشاهی

بنگلداش - آسیا
Rajshahi - Dhaka Hwy Rajshahi 6205 Rajshahi Bangladesh

دانشگاه راجشاهی که در سال 1953 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ راجشاهی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه راجشاهی (RU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بنگلادش است (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000-39999 دانشجو). دانشگاه راجشاهی (RU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 67 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4950

دانشگاه بین المللی آمریکایی - بنگلادش

بنگلداش - آسیا
408/1, Kuratoli, Khilkhet Dhaka 1229 Dhaka Bangladesh

دانشگاه بین‌المللی آمریکایی بنگلادش که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ داکا (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی آمریکایی بنگلادش (AIUB) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی آمریکایی - بنگلادش (AIUB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. AIUB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5177

دانشگاه چیتاگونگ

بنگلداش - آسیا
Hathazari Chittagong 4331 Chittagong Bangladesh

دانشگاه چیتاگونگ که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلان شهر بزرگ چیتاگونگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه چیتاگونگ (CU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) بزرگ است. دانشگاه چیتاگونگ (CU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 53 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5797

دانشگاه آسیایی زنان

بنگلداش - آسیا
20/A, M.M. Ali Road Chittagong 4000 Chittagong Bangladesh

دانشگاه آسیایی زنان که در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ چیتاگونگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آسیایی زنان (AUW) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بنگلادشی است که فقط زنان (محدوده ثبت نام با رتبه: 500-999 دانشجو) بسیار کوچک است. دانشگاه آسیایی زنان (AUW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 12 ساله بنگلادشی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AUW همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6059

دانشگاه مستقل بنگلادش

بنگلداش - آسیا
Plot 16, Block B, Aftabuddin Ahmed Road, Bashundhara R/A Dhaka 1221 Dhaka Bangladesh

دانشگاه مستقل بنگلادش که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ داکا (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در چیتاگونگ است. دانشگاه مستقل بنگلادش (IUB) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بنگلادش با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه مستقل بنگلادش (IUB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله بنگلادشی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IUB همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6330

دانشگاه کشاورزی بنگلادش

بنگلداش - آسیا
BAU Main Road Mymensingh 2202 Dhaka Bangladesh

دانشگاه کشاورزی بنگلادش که در سال 1961 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ میمنسینگ (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) داکا واقع شده است. دانشگاه کشاورزی بنگلادش (BAU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بنگلادشی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه کشاورزی بنگلادش (BAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6335

دانشگاه بین المللی متحد

بنگلداش - آسیا
United City, Madani Avenue, Badda Dhaka 1209 Dhaka Bangladesh

دانشگاه بین المللی متحد که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ داکا (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین‌المللی متحد (UIU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک‌های مالی دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی (محدوده ثبت نام با رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی متحد (UIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6442

دانشگاه علم و صنعت احسن الله

بنگلداش - آسیا
141 & 142, Love Road, Tejgaon Industrial Area Dhaka 1208 Dhaka Bangladesh

دانشگاه علم و صنعت احسن الله که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ داکا (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه علم و صنعت احسن‌الله (AUST) که به‌طور رسمی توسط کمیسیون کمک‌های مالی دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی (محدوده ثبت‌نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. دانشگاه علم و صنعت احسن‌الله (AUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6577

دانشگاه جهانگیر نگار

بنگلداش - آسیا
Savar 1342 Dhaka Bangladesh

دانشگاه جهانگیرنگار که در سال 1970 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط ساوار (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، داکا واقع شده است. دانشگاه جهانگیرناگار (JU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو). دانشگاه جهانگیرنگار (JU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهینامه‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 50 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. JU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7161

دانشگاه علم و صنعت شاهجلال

بنگلداش - آسیا
Kumargaon Sylhet 3114 Sylhet Bangladesh

دانشگاه علم و صنعت شاهجلال که در سال 1986 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ سیلت (محدوده جمعیتی بین 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه علوم و فناوری شاهجلال (SUST) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه علم و صنعت شاهجلال (SUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به اخذ مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 34 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7182

دانشگاه شرق غرب

بنگلداش - آسیا
Plot A/2, Main Road, Jahurul Islam City, Aftabnagar Dhaka 1212 Dhaka Bangladesh

دانشگاه ایست وست که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ داکا (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه شرق غرب (EWU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه شرق وست (EWU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. EWU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7376

دانشگاه بین المللی اسلامی چیتاگونگ

بنگلداش - آسیا
Kumira Chittagong 4318 Chittagong Bangladesh

دانشگاه بین‌المللی اسلامی چیتاگونگ که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلان شهر بزرگ چیتاگونگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش، دانشگاه بین المللی اسلامی، چیتاگونگ (IIUC) یک موسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام واحد: بیش از 45000 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه بین‌المللی اسلامی چیتاگونگ (IIUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IIUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7553

دانشگاه فنی و مهندسی خولنا

بنگلداش - آسیا
Khan Jahan Ali, Phulbarigate Khulna 9203 Khulna Bangladesh

دانشگاه مهندسی و فناوری خولنا که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلانشهر خولنا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه مهندسی و فناوری Khulna (KUET) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه مهندسی و فناوری خولنا (KUET) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله بنگلادشی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. KUET همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 7613

دانشگاه پزشکی بانگابندو شیخ مجیب

بنگلداش - آسیا
Kazi Nazrul Islam Avenue, Shahbag Dhaka 1000 Dhaka Bangladesh

دانشگاه پزشکی بانگباندو شیخ مجیب که در سال 1998 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ داکا (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه پزشکی بانگباندو شیخ مجیب (BSMMU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه بنگلادش به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط بنگلادشی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه پزشکی بانگابندو شیخ مجیب (BSMMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 22 ساله بنگلادشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی بنگلادشی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BSMMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7757