26 دانشگاه برتر بنین به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه Abomey-Calavi

بنین - آمریکای شمالی
Boîte Postale 526 Abomey-Calavi 229 Atlantique Benin

Université d'Abomey-Calavi (دانشگاه Abomey-Calavi) که در سال 1970 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Abomey-Calavi (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. آتلانتیک این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Cotonou، Ouidah، Porto-Novo. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه d'Abomey-Calavi (UAC) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام دانشگاه: بالای 400 دانشجو، ) موسسه آموزش عالی بنین مختلط. Université d'Abomey-Calavi (UAC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 50 ساله بنین دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی بنینی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UAC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6702
رتبه جهانی: 12182

دانشگاه ملی کشاورزی

بنین - آمریکای شمالی
Boîte Postale 43 Kétou Plateau Benin

Université Nationale d'Agriculture (دانشگاه ملی کشاورزی) که در سال 2012 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Kétou (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Plateau واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Idigny، Sakété، Adjohoun. دانشگاه ملی کشاورزی (UNA) که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بنینی مختلط است. دانشگاه ملی کشاورزی (UNA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12250

دانشگاه فناوری و مدیریت آفریقا

بنین - آمریکای شمالی
Qtier Gbegamey 04; Boîte Postale 1361 Cadjehoun Cotonou Littoral Benin

Université Africaine de Technologie et de Management (دانشگاه فناوری و مدیریت آفریقا) که در سال 1997 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کوتونو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. ساحلی. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در پورتو نوو است. بنین (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین)، دانشگاه آفریقایی فناوری و مدیریت (UATM-GASA) که به طور رسمی توسط وزارت علوم عالی و تحقیقات علمی به رسمیت شناخته شده است (UATM-GASA) کوچک است (محدوده ثبت نام uniRank: 2، -2999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی بنینی مختلط. Université Africaine de Technologie et de Management (UATM-GASA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله بنین دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی بنینی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UATM-GASA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12730
رتبه جهانی: 12746

موسسه عالی مدیریت آدونای

بنین - آمریکای شمالی
Saint Jean, von derrière la Gazette du Golfe Cotonou Littoral Benin

مؤسسه عالی مدیریت Adonaï (موسسه عالی مدیریت Adonai) که در سال 2006 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ کوتونو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) ساحلی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Abomey-Calavi، Parakou. مؤسسه عالی مدیریت Adonaï (ISM Adonaï) یک مؤسسه آموزش عالی بنینی است که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین) به رسمیت شناخته شده است. Institut Superieur de Management Adonaï (ISM Adonaï) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ISM Adonaï همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12778

دانشگاه ملی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات

بنین - آمریکای شمالی
Boîte Postale 2282 Abomey Zou Benin

Université Nationale des Sciences, Technologies, Ingénierie et Mathématiques (دانشگاه ملی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) که در سال 2014 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Abomey (محدوده جمعیت 50,909-509000) واقع شده است. ساکنان)، زو. بنین (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین)، دانشگاه ملی علوم، فناوری، Ingénierie et Mathématiques (UNSTIM) یک مؤسسه آموزش عالی مشترک است. Université Nationale des Sciences, Technologies، Ingénierie et Mathématiques (UNSTIM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNSTIM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12859

مدرسه عالی حرفه های انرژی های تجدید پذیر

بنین - آمریکای شمالی
071 BP 00 Zogbo Cotonou Littoral Benin

École Supérieure des Métiers des Énergies Renouvelables (مدرسه عالی حرفه های انرژی های تجدیدپذیر) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ کوتونو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) لیتور واقع شده است. بنین (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین) که رسما توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین به رسمیت شناخته شده است، École Supérieure des Métiers des Énergies Renouvelables (ESMER) یک موسسه آموزش عالی مشترک بنین است. École Supérieure des Métiers des Énergies Renouvelables (ESMER) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ESMER همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13063
رتبه جهانی: 13080

دانشکده عالی مهندسی عمران Verechaguine AK

بنین - آمریکای شمالی
Rue 617A Cotonou Littoral Benin

École Supérieure de Génie Civil Verechaguine AK (دانشکده فارغ التحصیل مهندسی Verechaguine AK) که در سال 1998 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ کوتونو (محدوده جمعیتی 500,000 تا 1,000,000 بیتی) واقع شده است. École Supérieure de Génie Civil Verechaguine AK که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بنینی مختلط است. École Supérieure de Génie Civil Verechaguine AK دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. École Supérieure de Génie Civil Verechaguine AK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13119

دانشکده عالی مدیریت، اقتصاد، روزنامه نگاری و حرفه های سمعی و بصری

بنین - آمریکای شمالی
Gbèdjromèdé 3ème rue après « Carrefour 16 ampoules » en allant à Jéricho Cotonou Littoral Benin

در سال 2011 تاسیس شد، مدرسه عالی مدیریت، اقتصاد، روزنامه نگاری و سمعی و بصری حرفه یک موسسه خصوصی آموزش عالی غیر انتفاعی واقع در شهرستان های بزرگ از کوتونو (محدوده جمعیت 500،000-1،000،000 نفر)، ساحلی است. رسما توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی، بنین (وزارت آموزش و پرورش عالی و تحقیقات علمی از بنین)، اکول سوپریور D'اداره، به رسمیت شناخته D'Economie، د Journalisme همکاران پردازنده مشاغل د l 'Audiovisuel (ESAE)) یک موسسه آموزش عالی بنین مختلط. École Supérieure d'Administration, d'Economie, de Journalisme et des Métiers de l'Audiovisuel (ESAE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ESAE همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13236

دانشگاه پروتستان غرب آفریقا

بنین - آمریکای شمالی
Boîte Postale 176 Porto Novo Oueme Benin

Université Protestante de l'Afrique de l'Ouest (دانشگاه پروتستان غرب آفریقا) که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط پورتو نووو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Oueme واقع شده است. . به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، بنین (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین)، دانشگاه Protestante de l'Afrique de l'Ouest (UPAO) یک موسسه آموزش عالی بنینی مختلط است. وابسته به مذهب مسیحی- پروتستان. Université Protestante de l'Afrique de l'Ouest (UPAO) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UPAO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13263

موسسه دانشگاه پان آفریقایی

بنین - آمریکای شمالی
Place de l’indépendance, Avakpa-Tokpa, 01 BP 3950 Porto-Novo Oueme Benin

Institut Universitaire Panafricain (موسسه دانشگاه پان آفریقایی) که در سال 2011 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر متوسط پورتو-نوو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) Oueme واقع شده است. مؤسسه Universitaire Panafricain (IUP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بنینی مختلط است. Institut Universitaire Panafricain (IUP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IUP همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13265

موسسه عالی ارتباطات و مدیریت

بنین - آمریکای شمالی
Le Bélier, Seventh Street before the Beach, Zone d'Ambassade Cotonou Littoral Benin

Institut Superieur de Communication et de Gestion (موسسه عالی ارتباطات و مدیریت) که در سال 2013 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ کوتونو (محدوده جمعیتی 500,000 تا 1,000,000 نفر) در ساحل واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین) به رسمیت شناخته شده است، انستیتوی برتر ارتباطات و مدیریت (ISCG) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام واحد رتبه: 250) 499 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی بنینی مختلط. Institut Superieur de Communication et de Gestion (ISCG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 7 ساله بنینی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ISCG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13284

موسسه عالی علوم اطلاعات و ارتباطات

بنین - آمریکای شمالی
Carré 153/154, Quartier Atinkanmey, 06 BP 1989 Cotonou Littoral Benin

Institut Supérieur des Sciences de l'Information et de la Communication (موسسه عالی علوم اطلاعات و ارتباطات) که در سال 2015 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر بزرگ کوتونو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. )، ساحلی. بنین (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی بنین)، مؤسسه عالی علوم اطلاعات و ارتباطات (ISSIC Benin) که رسماً توسط وزارت علوم عالی و تحقیقات علمی به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزشی. Institut Supérieur des Sciences de l'Information et de la Communication (ISSIC Bénin) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ISSIC Bénin همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13303