15 دانشگاه برتر بوتسوانا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بوتسوانا

بوتسوانا - آمریکای شمالی
Private Mailbox 0022 Gaborone Gaborone Botswana

دانشگاه بوتسوانا که در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گابورون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Francistown، Maun. دانشگاه بوتسوانا (UB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری بوتسوانا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط باتسوانا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه بوتسوانا (UB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UB همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2004

کالج حسابداری بوتسوانا

بوتسوانا - آمریکای شمالی
Plot 50661 Fairgrounds International Office Park Gaborone Gaborone Gaborone Botswana

کالج حسابداری بوتسوانا که در سال 1996 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گابورون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در فرانسیس تاون است. کالج حسابداری بوتسوانا (BAC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری بوتسوانا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط باتسوانا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. کالج حسابداری بوتسوانا (BAC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. BAC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7998

دانشگاه بوتو

بوتسوانا - آمریکای شمالی
Botho Education Park, Kgale Gaborone Gaborone Botswana

دانشگاه بوتو که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر کوچک گابورون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Francistown، Maseru، Windhoek، Mbabane. دانشگاه بوتو (BU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری بوتسوانا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط باتسوانا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه Botho (BU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله باتسوانا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. BU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8096

دانشگاه بین المللی علم و صنعت بوتسوانا

بوتسوانا - آمریکای شمالی
Private Bag 16 Palapye Central District Botswana

دانشگاه بین المللی علم و فناوری بوتسوانا که در سال 2005 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Palapye (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، ناحیه مرکزی واقع شده است. دانشگاه بین المللی علم و فناوری بوتسوانا (BIUST) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری بوتسوانا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط باتسوانا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی علم و فناوری بوتسوانا (BIUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. BUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8402

دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی بوتسوانا

بوتسوانا - آمریکای شمالی
Private Bag 0027 Gaborone Gaborone Botswana

دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی بوتسوانا که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک گابورون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی بوتسوانا (BUAN) که توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری بوتسوانا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط باتسوانا است. دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی بوتسوانا (BUAN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. BUAN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9540

کالج حقوق و مطالعات حرفه ای دانشگاه گابورون

بوتسوانا - آمریکای شمالی
Broadhurst Industrial, Lot 6398, Lejara Road; P.O BOX 201095 Gaborone Gaborone Botswana

کالج حقوق و مطالعات حرفه ای دانشگاه گابورون که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر کوچک گابورون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. کالج حقوق و مطالعات حرفه ای دانشگاه گابورون (GUC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری بوتسوانا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط باتسوانا است. کالج حقوق و مطالعات حرفه‌ای دانشگاه گابورون (GUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. GUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10027

BA ISAGO University

بوتسوانا - آمریکای شمالی
11 Koi Street, Peolwane; Private Bag 149, Suite#268 Gaborone Gaborone Botswana

دانشگاه BA ISAGO که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر کوچک گابورون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Francistown، Maun. دانشگاه BA ISAGO که توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری بوتسوانا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط باتسوانا است. دانشگاه BA ISAGO دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشگاه BA ISAGO همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10181

کالج دانشگاه ABM

بوتسوانا - آمریکای شمالی
Plot 38796, Lephala Road Block 6; Private Bag 00331 Gaborone Gaborone Botswana

کالج دانشگاه ABM که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر کوچک گابورون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در فرانسیس تاون است. کالج دانشگاهی ABM که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری بوتسوانا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط باتسوانا است. کالج دانشگاهی ABM دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. کالج دانشگاهی ABM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11155

کالج مطالعات بازرگانی بین‌المللی لندن، بوتسوانا

بوتسوانا - آمریکای شمالی
2nd Floor Barclay House, Plot 8842, Kharma Crescent, Government Enclave Gabarone Gaborone Botswana

کالج مطالعات بازرگانی بین‌المللی لندن، بوتسوانا یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر کوچک گابارون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) گابورون واقع شده است. بوتسوانا که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری بوتسوانا، کالج مطالعات بازرگانی بین‌المللی لندن به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی باتسوانا است. کالج مطالعات بازرگانی بین‌المللی لندن، بوتسوانا دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. کالج مطالعات بازرگانی بین‌المللی لندن، بوتسوانا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 12270

دانشگاه فناوری خلاق Limkokwing، بوتسوانا

بوتسوانا - آمریکای شمالی
Plot 59140 Block 7 Gaborone Gaborone Botswana

دانشگاه فناوری خلاق Limkokwing، بوتسوانا در سال 2007 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی واقع در شهر کوچک گابورون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر). بوتسوانا که توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری بوتسوانا به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه فناوری خلاق Limkokwing، بوتسوانا یک موسسه آموزش عالی مختلط باتسوانا است. دانشگاه فناوری خلاق Limkokwing، بوتسوانا دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشگاه فناوری خلاق Limkokwing، بوتسوانا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0