17 دانشگاه برتر بورکینافاسو به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه Ouaga I Joseph Ki-Zerbo

بورکینافاسو - آمریکای شمالی
03 BP 7021 Ouagadougou Kadiogo Burkina Faso

Université Ouaga I Joseph Ki-Zerbo (دانشگاه Ouaga I) که در سال 1974 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اوگادوگو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Kadiogo واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bobo-Dioulasso، Koudougou. رسماً توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche scientifique et de l'Innovation، بورکینافاسو (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و نوآوری بورکینافاسو)، دانشگاه Ouaga I Joseph Ki-Zerbo (UO) به رسمیت شناخته شده است. مؤسسه آموزش عالی بورکینابی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو). Université Ouaga I Joseph Ki-Zerbo (UO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 46 ساله بورکینا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UO همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6665
رتبه جهانی: 9997

دانشگاه سپیده دم جدید

بورکینافاسو - آمریکای شمالی
06 BP 9283 Ouagadougou Kadiogo Burkina Faso

Université Aube Nouvelle (دانشگاه Aube Nouvelle) که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در کلان شهر اوگادوگو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کادیوگو واقع شده است. رسماً توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche scientifique et de l'Innovation، بورکینافاسو (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و نوآوری بورکینافاسو)، دانشگاه Aube Nouvelle (U-AUBEN) به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزش عالی. Université Aube Nouvelle (U-AUBEN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. U-AUBEN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10605

دانشگاه سنت توماس آکویناس

بورکینافاسو - آمریکای شمالی
06 BP 10212 Ouagadougou Kadiogo Burkina Faso

دانشگاه سنت توماس داکوین (دانشگاه سنت توماس آکویناس) که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در کلان شهر اوگادوگو (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، Kadiogo واقع شده است. بورکینافاسو (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و نوآوری بورکینافاسو)، دانشگاه سنت توماس d'Aquin (USTA) که به طور رسمی توسط وزارت عالی Enseignement supérieur، de la Recherche scientifique et de l'Innovation به رسمیت شناخته شده است. مؤسسه آموزش عالی مختلط بورکینابه کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو). دانشگاه سنت توماس d'Aquin (USTA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USTA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12002

دانشگاه آزاد بورکینا

بورکینافاسو - آمریکای شمالی
01 BP 1020 Ouagadougou 01 Kadiogo Burkina Faso

Université Libre du Burkina (دانشگاه آزاد بورکینا) که در سال 2002 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در کلان شهر اوگادوگو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کادیوگو واقع شده است. بورکینافاسو (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و نوآوری بورکینافاسو)، دانشگاه آزاد بورکینا (ULB) که توسط وزارت عالی Enseignement supérieur، de la Recherche scientifique et de l'Innovation به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزشی. Université Libre du Burkina (ULB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ULB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12209

دانشگاه کاتولیک غرب آفریقا، بورکینافاسو

بورکینافاسو - آمریکای شمالی
01 BP 4890 Bobo-Dioulasso 01 Houet Burkina Faso

Université Catholique de l'Afrique de l'Ouest، بورکینافاسو (دانشگاه کاتولیک غرب آفریقا، بورکینافاسو) که در سال 2000 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط Bobo-Dioulasso (محدوده جمعیتی از 250,000-499,999 ساکن)، Houet. رسماً توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche scientifique et de l'Innovation، بورکینافاسو (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و نوآوری بورکینافاسو)، Université Catholique de l'Afrique del'l'kina به رسمیت شناخته شده است. فاسو (UCAO/UUB) یک موسسه آموزش عالی مختلط بورکینابی است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Université Catholique de l'Afrique de l'Ouest، بورکینافاسو (UCAO/UUB) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UCAO/UUB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13077

موسسه علوم پردیس

بورکینافاسو - آمریکای شمالی
Avenue Guillaume OUEDRAOGO, Immeuble SANGA Mady; 01 BP 2530 Bobo-Dioulasso 2530 Houet Burkina Faso

پردیس علوم انستیتو (موسسه پردیس علوم) که در سال 2015 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر متوسط Bobo-Dioulasso (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Houet واقع شده است. بورکینافاسو (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و نوآوری بورکینافاسو)، پردیس علوم انستیتو (ISC) یک دانشگاه آموزش عالی مختلط بورکین است که به طور رسمی توسط وزارت عالی Enseignement Supérieur، de la Recherche scientifique et de l'Innovation به رسمیت شناخته شده است. موسسه، نهاد. پردیس علوم انستیتو (ISC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 5 ساله بورکینابی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ISC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13237

موسسه پلی تکنیک آفریقا

بورکینافاسو - آمریکای شمالی
Route de Ouagadougou (Avenue de l’Union Européenne), 100m Côté-Est Rond Point Place de la Femme; BP 2331 Bobo-Dioulasso Houet Burkina Faso

مؤسسه پلی تکنیک آفریقا (موسسه پلی تکنیک آفریقا) که در سال 2016 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط Bobo-Dioulasso (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) Houet واقع شده است. بورکینافاسو (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و نوآوری بورکینافاسو)، مؤسسه پلی‌تکنیک آفریقایی (IPA) که به طور رسمی توسط وزارت عالی Enseignement Supérieur، de la Recherche scientifique et de l'Innovation به رسمیت شناخته شده است. موسسه، نهاد. موسسه پلی‌تکنیک آفریقا (IPA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IPA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13319

موسسه خصوصی مطالعات عالی Cheick Modibo Diarra

بورکینافاسو - آمریکای شمالی
Bobo-Dioulasso Houet Burkina Faso

در سال 2012 تاسیس شد، انستیتو PRIVE پردازنده Hautes Études Cheick Modibo دیارا (Cheick Modibo دیارا موسسه خصوصی مطالعات پیشرفته) یک موسسه آموزش عالی خصوصی واقع در شهرستان متوسط بوبو دیولاسو (محدوده جمعیت 250،000-499،999 نفر)، هوئت است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche scientifique et de l'Innovation، بورکینافاسو (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و نوآوری بورکینافاسو)، Institut privé des hautes Etudes Etudes Dick Modiboeduc Cheick Modiboeduc موسسه آموزش عالی. Institut privé des hautes Etudes Cheick Modibo Diarra دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. Institut privé des hautes Etudes Cheick Modibo Diarra همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0