46 دانشگاه برتر بوسنی و هرزگوین به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه در سارایوو

بوسنی و هرزگوین - اروپا
Obala Kulina Bana 7/II Sarajevo 71000 Sarajevo Canton Bosnia and Herzegovina

دانشگاه سارایوو (دانشگاه سارایوو) که در سال 1949 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط سارایوو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، کانتون سارایوو واقع شده است. به طور رسمی توسط Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo (وزارت آموزش، علوم و جوانان کانتون سارایوو)، دانشگاه سارایوو (UNSA) یک دانشگاه بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانش‌آموز) بوسنیایی و هرزه‌ای با تحصیلات عالی است. موسسه آموزشی. Univerzitet u Sarajevu (UNSA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 71 ساله بوسنی و هرزگوین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNSA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 1713

دانشگاه بانجا لوکا

بوسنی و هرزگوین - اروپا
Bulevar vojvode Petra Bojovica 1A Banja Luka 78000 Republika Srpska Bosnia and Herzegovina

Univerzitet u Banjoj Luci (دانشگاه بانجا لوکا) در سال 1975 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بانجا لوکا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، جمهوری صربسکا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در پریژور است. به طور رسمی توسط Ministarstvo prosvjete i kulture Republike Srpske (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ جمهوری صربستان) شناخته شده است، Univerzitet u Banjoj Luci (UBL) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بوسنیایی و هرزگوین است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 15000-19999 دانشجو) . Univerzitet u Banjoj Luci (UBL) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 45 ساله بوسنی و هرزگوین دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UBL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4764

دانشگاه موستار

بوسنی و هرزگوین - اروپا
Trg. Hrvatskih Velikana 1 Mostar 88000 Herzegovina-Neretva Canton Bosnia and Herzegovina

Sveucilište u Mostaru (دانشگاه موستار) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1977 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر کوچک موستار (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، هرزگوین-نرتوا کانتون واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Orašje، VItez، Brcko. Sveucilište u Mostaru که به طور رسمی توسط Ministarstvo prosvjete, znanosti, kulture i športa Hercegovacko-neretvanske županije (وزارت آموزش، علم، ورزش و فرهنگ کانتون هرزگوین-نرتوا) به رسمیت شناخته شده است، Sveucilište u Mostaru یک دانش آموز بزرگ است (دانشجویان با رتبه بندی 1090909-10) موسسه آموزش عالی بوسنی و هرزگوین مختلط. Sveucilište u Mostaru دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله بوسنی و هرزگوین دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی بوسنی و هرزگوین را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. Sveucilište u Mostaru همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5547

دانشگاه بین المللی سارایوو

بوسنی و هرزگوین - اروپا
Hrasnicka cesta 15, Ilidža Sarajevo 71210 Sarajevo Canton Bosnia and Herzegovina

دانشگاه بین‌المللی سارایوو (دانشگاه بین‌المللی سارایوو) که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط سارایوو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، کانتون سارایوو واقع شده است. رسماً توسط Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo (وزارت آموزش، علوم و جوانان کانتون سارایوو)، دانشگاه Internacionalni univerzitet u Sarajevu (IUS) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام واحد رتبه: 1000-1999 دانش آموز و دانش آموزان) بوسنیایی مختلط موسسه آموزش عالی هرزگوین دانشگاه بین‌المللی سارایوو (IUS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله بوسنی و هرزگوین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IUS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5740

دانشگاه بین المللی برچ

بوسنی و هرزگوین - اروپا
Francuske revolucije bb, Ilidža Sarajevo 71000 Sarajevo Canton Bosnia and Herzegovina

دانشگاه بین المللی BURCH که در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط سارایوو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) کانتون سارایوو واقع شده است. دانشگاه بین المللی BURCH (IBU) که به طور رسمی توسط Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade Kantona سارایوو (وزارت آموزش، علوم و جوانان کانتون سارایوو) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 2000-2999 دانشجو) مختلط بوسنیایی و هرزگوینی است. موسسه آموزشی. دانشگاه بین‌المللی BURCH (IBU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 12 ساله بوسنی و هرزگوین دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی بوسنی و هرزگوین را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IBU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 6217

دانشگاه سارایوو شرقی

بوسنی و هرزگوین - اروپا
Vuka Karadžiæa 30 Lukavica 71123 Republika Srpska Bosnia and Herzegovina

Univerzitet u Istocnom Sarajevu (دانشگاه شرق سارایوو) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1992 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط لوکاویکا (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) جمهوری صربسکا واقع شده است. به طور رسمی توسط Ministarstvo prosvjete i kulture Republike Srpske (وزارت آموزش و فرهنگ جمهوری صربستان) شناخته شده است، Univerzitet u Istocnom Sarajevu (UNSSA) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط دولتی بوسنیایی و هرز است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000 تا 19999 دانشجو) . Univerzitet u Istocnom Sarajevu (UNSSA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNSSA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6857

دانشگاه اروپایی منطقه برکو

بوسنی و هرزگوین - اروپا
ul. Bijeljinska cesta 72-74 Brcko 76100 Brcko District Bosnia and Herzegovina

Evropski univerzitet Brcko District (منطقه دانشگاه اروپایی Brcko) یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر کوچک Brcko (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) در منطقه Brcko واقع شده است. به طور رسمی توسط Odjeljenje za obrazovanje، Brcko distrikta (دپارتمان آموزش ناحیه Brcko)، دانشگاه Evropski Brcko Distrikt (EUBD) یک موسسه آموزش عالی بوسنیایی و هرزگوینی مختلط است. Evropski univerzitet Brcko District (EUBD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. EUBD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7100
رتبه جهانی: 7919

دانشگاه جمال بیجدیک در موستار

بوسنی و هرزگوین - اروپا
University Campus, M. Tita bb Mostar 88104 Herzegovina-Neretva Canton Bosnia and Herzegovina

دانشگاه جمال بیجدیک موستارو (دانشگاه دزمال بیجدیک موستار) که در سال 1977 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک موستار (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، نرت هرزگوین- واقع شده است. کانتون این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در سارایوو است. به رسمیت شناخته شده توسط Ministarstvo prosvjete, znanosti, kulture i športa Hercegovacko-neretvanske županije (وزارت آموزش، علم، ورزش و فرهنگ کانتون هرزگوین-نرتوا)، Univerzitet Džemal Bijedic u Mostaru (DBU: محدوده کوچک) 2000-2999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی بوسنیایی و هرزگوین. Univerzitet Džemal Bijedic u Mostaru (DBU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله بوسنی و هرزگوین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. DBU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8428

دانشکده علم و فناوری سارایوو

بوسنی و هرزگوین - اروپا
Bistrik 7 Sarajevo 71000 Sarajevo Canton Bosnia and Herzegovina

مدرسه علم و فناوری سارایوو که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط سارایوو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، کانتون سارایوو واقع شده است. مدرسه علم و فناوری سارایوو (SSST) که به طور رسمی توسط Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo (وزارت آموزش، علوم و جوانان کانتون سارایوو) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بوسنیایی و هرزگوین است. دانشکده علوم و فناوری سارایوو (SSST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. SSST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8536
رتبه جهانی: 9120

دانشگاه آمریکایی بوسنی و هرزگوین

بوسنی و هرزگوین - اروپا
Mije Kerosevica Guje 3 Tuzla 75000 Tuzla Canton Bosnia and Herzegovina

Americki Univerzitet u Bosni i Hercegovini (دانشگاه آمریکایی در بوسنی و هرزگوین) در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک توزلا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. کانتون این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در سارایوو است. به طور رسمی توسط Ministarstva obrazovanja, nauke, kulture i sporta Tuzlanskog kantona (وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش کانتون توزلا)، دانشگاه آمریکا و بوسنی هرسگوینی (AUBiH) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام uniRank: 49920) دانشجویان) موسسه آموزش عالی بوسنی و هرزگوین. Americki Univerzitet u Bosni i Hercegovini (AUBiH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله بوسنی و هرزگوین دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی بوسنی و هرزگوین را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AUBiH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9162

دانشگاه زنيکا

بوسنی و هرزگوین - اروپا
Fakultetska 3 Zenica 72000 Zenica-Doboj Canton Bosnia and Herzegovina

Univerzitet u Zenici (دانشگاه Zenica) در سال 1961 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Zenica (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، کانتون Zenica-Doboj واقع شده است. رسماً توسط Ministarstvo za obrazovanje, nauku, kulturu i sport Zenicko-dobojskog kantona (وزارت آموزش، فرهنگ و ورزش ایالت Zenica-Doboj) شناخته شده است، Univerzitet u Zenici (UNZE) کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه: 5,990-5,990) دانشجویان) موسسه آموزش عالی بوسنی و هرزگوین مختلط. Univerzitet u Zenici (UNZE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله بوسنی و هرزگوین دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی بوسنی و هرزگوین را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNZE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9352

دانشگاه بین المللی تراونیک

بوسنی و هرزگوین - اروپا
Aleja Konzula - Meljanac bb Travnik 72270 Central Bosnia Canton Bosnia and Herzegovina

دانشگاه بین‌المللی تراونیک (دانشگاه بین‌المللی تراونیک) که در سال 2006 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک تراونیک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، کانتون مرکزی بوسنی واقع شده است. رسماً توسط Ministarstvo obrazovanja, znanosti, kulture i športa, Kantona Središnja Bosna (وزارت آموزش، علم، ورزش و فرهنگ کانتون بوسنی مرکزی)، دانشگاه بین‌المللی تراونیک (IUT) کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 4990-4990) دانشجویان) موسسه آموزش عالی بوسنی و هرزگوین. دانشگاه بین‌المللی تراونیک (IUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله بوسنی و هرزگوین دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی بوسنی و هرزگوین را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 9564

دانشگاه اسلوبومیر پی

بوسنی و هرزگوین - اروپا
PF 70, Pavlovic put bb Slobomir 76300 Republika Srpska Bosnia and Herzegovina

Slobomir P Univerzitet (دانشگاه Slobomir P) که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط اسلوبومیر (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر)، جمهوری صربسکا واقع شده است. این موسسه دارای یک پردیس شعبه در دوبج نیز می باشد. Slobomir P Univerzitet (SPU) که رسماً توسط Ministarstvo prosvjete i kulture Republike Srpske (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ جمهوری صربستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بوسنیایی و هرزگوین است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) . Slobomir P Univerzitet (SPU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله بوسنی و هرزگوین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی بوسنی و هرزگوین را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SPU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10281

دانشگاه VITEZ

بوسنی و هرزگوین - اروپا
Ulica školska 23 Travnik 72270 Central Bosnia Canton Bosnia and Herzegovina

Sveucilište/Univerzitet VITEZ (دانشگاه VITEZ) که در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک تراونیک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، کانتون مرکزی بوسنی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ویتز است. رسماً توسط Ministarstvo obrazovanja, znanosti, kulture i športa, Kantona Središnja Bosna (وزارت آموزش، علوم، ورزش و فرهنگ کانتون مرکزی بوسنی) به رسمیت شناخته شده است، Sveucilište/Univerzitet VITEZ بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه: 599900 دانش آموز ) موسسه آموزش عالی بوسنی و هرزگوین مختلط. Sveucilište/Univerzitet VITEZ دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 12 ساله بوسنی و هرزگوین دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Sveucilište/Univerzitet VITEZ همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10465