52 دانشگاه برتر بولیوی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه سن آندرس

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida Villazón 1995 Monoblock Central La Paz La Paz Bolivia

Universidad Mayor de San Andrés (دانشگاه عالی سن آندرس) که در سال 1830 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ لاپاز (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad Mayor de San Andrés (UMSA) که توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش و پرورش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بولیوی است. Universidad Mayor de San Andrés (UMSA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 189 ساله بولیوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UMSA همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3138

شهردار دانشگاه سن سیمون

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida Oquendo y Calle Sucre Cochabamba Cochabamba Bolivia

Universidad Mayor de San Simón (دانشگاه عالی سن سیمون) که در سال 1832 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر کوچابامبا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad Mayor de San Simón (UMSS) که توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بولیوی است. Universidad Mayor de San Simón (UMSS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 187 ساله بولیوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UMSS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3248

دانشگاه خودمختار گابریل رنه مورنو

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida 26 de Febrero Santa Cruz de la Sierra Santa Cruz Bolivia

Universidad Autónoma Gabriel René Moreno (دانشگاه خودمختار گابریل رنه مورنو) که در سال 1879 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر سانتا کروز د لا سیرا (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000 هزار بیت) واقع شده است. Universidad Autónoma Gabriel René Moreno (UAGRM) که توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بولیوی است. Universidad Autónoma Gabriel René Moreno (UAGRM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 140 ساله بولیوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UAGRM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4884

دانشگاه کاتولیک بولیوی

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida 14 de Septiembre No. 4807, Obrajes La Paz La Paz Bolivia

دانشگاه کاتولیکای بولیویا (دانشگاه کاتولیک بولیوی) که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ لاپاز (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Cochabamba، Santa Cruz de la Sierra، Tarija. Universidad Católica Boliviana (UCB) که توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش و پرورش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بولیوی است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه کاتولیکا بولیویانا (UCB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بولیوی 54 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4960

دانشگاه خاویر سانفرانسیسکو

بولیوی - آمریکای لاتین
Calle Regimiento Campos Nro. 180 Sucre Chuquisaca Bolivia

دانشگاه سان فرانسیسکو خاویر (دانشگاه سنت فرانسیس خاویر) که در سال 1624 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط سوکره (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، چوکیساکا واقع شده است. Universidad San Francisco Xavier (USFX) که توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بولیوی است. دانشگاه سان فرانسیسکو خاویر (USFX) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 396 ساله بولیوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. USFX همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5462

دانشگاه خصوصی بولیوی

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida Blanco Galindo Km 6.5 - Santa Rosa Cochabamba Cochabamba Bolivia

Universidad Privada Boliviana (دانشگاه خصوصی بولیوی، کوچابامبا) که در سال 1993 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچابامبا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: La Paz، Santa Cruz de la Sierra، Sucre، Tarija، Oruro. Universidad Privada Boliviana (UPB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، بولیوی (وزارت آموزش و پرورش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بولیوی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. Universidad Privada Boliviana (UPB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله بولیوی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی بولیوی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5565

دانشگاه خودمختار خوان میزائل ساراچو

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida Victor Paz Estensoro No. 149 Tarija Tarija Bolivia

Universidad Autónoma Juan Misael Saracho (دانشگاه خودمختار خوان میزائل ساراچو) در سال 1946 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک تاریجا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. Universidad Autónoma Juan Misael Saracho (UAJMS) که توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است (UAJMS) یک موسسه آموزش عالی بولیوی است. Universidad Autónoma Juan Misael Saracho (UAJMS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 74 ساله بولیوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UAJMS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5665

دانشگاه آکینو بولیوی

بولیوی - آمریکای لاتین
Edificio UDABOL, 3er anillo interno Esq. Radial 23 Santa Cruz de la Sierra Santa Cruz Bolivia

دانشگاه آکوینو بولیوی (دانشگاه آکینو بولیوی) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ سانتا کروز د لا سیرا (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) سانتا کروز واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: La Paz، Cochabamba، Oruro. Universidad de Aquino Bolivia (UDABOL) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، بولیوی (وزارت آموزش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بولیوی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Universidad de Aquino Bolivia (UDABOL) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله بولیوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UDABOL همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5822

دانشگاه خصوصی دره

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida Guillermina Martínez s/n Cochabamba Cochabamba Bolivia

Universidad Privada del Valle (دانشگاه خصوصی واله) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچابامبا (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: لاپاز، سوکره، ترینیداد. Universidad Privada del Valle (UNIVALLE) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، بولیوی (وزارت آموزش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بولیوی است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو). Universidad Privada del Valle (UNIVALLE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بولیوی 32 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIVALLE همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5828

دانشگاه خصوصی سانتا کروز د لا سیرا

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida Paraguá y Cuarto Anillo Santa Cruz de la Sierra Santa Cruz Bolivia

Universidad Privada de Santa Cruz de la Sierra (دانشگاه خصوصی سانتا کروز د لا سیرا) که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در کلان شهر سانتا کروز د لا سیرا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000 نفر) واقع شده است. )، سانتا کروز. Universidad Privada de Santa Cruz de la Sierra (UPSA) که توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش و پرورش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بولیوی است. Universidad Privada de Santa Cruz de la Sierra (UPSA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UPSA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5945
رتبه جهانی: 6658

دانشگاه خصوصی دومینگو ساویو

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida Beni y 3er. Anillo Externo Santa Cruz de la Sierra Santa Cruz Bolivia

Universidad Privada Domingo Savio (دانشگاه خصوصی Domingo Savio) که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر سانتا کروز د لا سیرا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) سانتا کروز واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Tarija، Potosí. Universidad Privada Domingo Savio (UPDS) که توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بولیوی است. Universidad Privada Domingo Savio (UPDS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UPDS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7016

دانشگاه فنی اورورو

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida 6 de Octubre No. 5715 Oruro Oruro Bolivia

Universidad Técnica de Oruro (دانشگاه فنی اورورو) که در سال 1892 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Oruro (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. Universidad Técnica de Oruro (UTO) که توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بولیوی است. Universidad Técnica de Oruro (UTO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 127 ساله بولیوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UTO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7983

دانشگاه فنی خصوصی سانتا کروز

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida Cañoto entre Landivar y Alameda Junín Santa Cruz de la Sierra Santa Cruz Bolivia

Universidad Tecnológica Privada de Santa Cruz (دانشگاه خصوصی فناوری سانتا کروز) که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر سانتا کروز د لا سیرا (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 اینچ) واقع شده است. Universidad Tecnológica Privada de Santa Cruz (UTEPSA) که توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش و پرورش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بولیوی است. Universidad Tecnológica Privada de Santa Cruz (UTEPSA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UTEPSA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8578

دانشگاه خصوصی فرانتس تامایو

بولیوی - آمریکای لاتین
Calle Héroes del Acre No. 1855 esq. Landaeta La Paz La Paz Bolivia

Universidad Privada Franz Tamayo (دانشگاه فرانتس تامایو) که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ لاپاز (محدوده جمعیت 500000-1000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: ال آلتو، کوچابامبا، سانتا کروز. Universidad Privada Franz Tamayo (UNIFRANZ) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، بولیوی (وزارت آموزش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بولیوی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. Universidad Privada Franz Tamayo (UNIFRANZ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله بولیوی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی بولیوی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UNIFRANZ همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8668

دانشگاه Salesian بولیوی

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida Chacaltaya No. 1258 esq. Ramos Gavilán La Paz La Paz Bolivia

Universidad Salesiana de Bolivia (دانشگاه Salesian بولیوی، لاپاز) که در سال 1998 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ لاپاز (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در کامیری نیز می باشد. Universidad Salesiana de Bolivia (USB) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش و پرورش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بولیوی است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidad Salesiana de Bolivia (USB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8797

دانشگاه ادونتیست بولیوی

بولیوی - آمریکای لاتین
Avenida Simón y Patiños s/n Km. 1, Vinto Cochabamba Cochabamba Bolivia

Universidad Adventista de Bolivia (دانشگاه Adventista بولیوی) که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط روستایی کلانشهر کوچابامبا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad Adventista de Bolivia (UAB) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش بولیوی (وزارت آموزش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بولیوی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 1000-1999 دانشجو) است که به طور رسمی به مسیحیان وابسته است. دین Universidad Adventista de Bolivia (UAB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UAB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8962

دانشگاه خصوصی باز آمریکای لاتین

بولیوی - آمریکای لاتین
Tupac Amaru #1800 esq. Paso del Inca Cochabamba Cochabamba Bolivia

Universidad Privada Abierta Latinoamericana (دانشگاه آزاد خصوصی آمریکای لاتین، کوچابامبا) که در سال 1990 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کوچابامبا (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Oruro است. Universidad Privada Abierta Latinoamericana (UPAL) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، بولیوی (وزارت آموزش بولیوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Universidad Privada Abierta Latinoamericana (UPAL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 30 ساله بولیوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPAL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9000