32 دانشگاه برتر تانزانیا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دارالسلام

تانزانیا - آمریکای شمالی
PO Box 35091 Dar es Salaam Dar es Salaam Tanzania

دانشگاه دارالسلام که در سال 1970 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر دارالسلام (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Iringa است. دانشگاه دارالسلام (UDSM) که به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه‌های تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تانزانیا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو). دانشگاه دارالسلام (UDSM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 50 ساله تانزانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی تانزانیا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UDSM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1979

دانشگاه کشاورزی سوکوئین

تانزانیا - آمریکای شمالی
PO Box 3000, Chuo Kikuu Morogoro Morogoro Tanzania

دانشگاه کشاورزی سوکوئین که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط موروگورو (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در آروشا و لوشوتو می باشد. دانشگاه کشاورزی سوکوئین (SUA) که به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه‌های تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تانزانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه کشاورزی سوکوئین (SUA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 36 ساله تانزانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی تانزانیا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SUA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4713

دانشگاه بهداشت و علوم وابسته Muhimbili

تانزانیا - آمریکای شمالی
PO Box 65001 Dar es salaam Dar es Salaam Tanzania

دانشگاه بهداشت و علوم وابسته Muhimbili که در سال 2007 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر دارالسلام (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Muhimbili بهداشت و علوم وابسته (MUHAS) که به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه های تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تانزانیا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو). دانشگاه بهداشت و علوم وابسته Muhimbili (MUHAS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله تانزانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی تانزانیا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. MUHAS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6178

موسسه علوم و فناوری آفریقایی نلسون ماندلا

تانزانیا - آمریکای شمالی
PO Box 447 Arusha Arusha Tanzania

مؤسسه علمی و فناوری آفریقایی نلسون ماندلا که در سال 2009 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر آروشا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. مؤسسه علوم و فناوری آفریقایی نلسون ماندلا (NMAIST) که به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه‌های تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تانزانیا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانشجو). مؤسسه علوم و فناوری آفریقایی نلسون ماندلا (NMAIST) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. NMAIST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6587

دانشگاه دولتی زنگبار

تانزانیا - آمریکای شمالی
Mnazi mmoja PO Box 141 Zanzibar City Mjini Magharibi Tanzania

دانشگاه دولتی زنگبار که در سال 2002 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط شهر زنگبار (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، مجینی مقاریبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بیت الراس، ووگا، تونگو. دانشگاه دولتی زنگبار (SUZA) که به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه‌های تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تانزانیا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو). دانشگاه ایالتی زنگبار (SUZA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله تانزانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی تانزانیا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SUZA همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7598

دانشگاه لند

تانزانیا - آمریکای شمالی
PO Box 35176, Observation Hill, University Road Dar es Salaam Dar es Salaam Tanzania

دانشگاه اردی که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر دارالسلام (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آردی (ARU) که به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه های تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تانزانیا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000 تا 3999 دانشجو). دانشگاه آردی (ARU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله تانزانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی تانزانیا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ARU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8337

دانشگاه یادبود هوبرت کایروکی

تانزانیا - آمریکای شمالی
70 Chwaku Street, Regent Estate Dar es Salaam 65300 Dar es Salaam Tanzania

دانشگاه یادبود هوبرت کایروکی که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر دارالسلام (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه یادبود هوبرت کایروکی (HKMU) که به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه‌های تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تانزانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه یادبود هوبرت کایروکی (HKMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله تانزانیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی تانزانیا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HKMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8963

دانشگاه سنت جان تانزانیا

تانزانیا - آمریکای شمالی
PO Box 47 Dodoma Dodoma Tanzania

دانشگاه سنت جان تانزانیا در سال 2007 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط دودوما (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. دانشگاه سنت جان تانزانیا (SJUT) که به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه‌های تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تانزانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-انگلیسی وابسته است. دانشگاه سنت جان تانزانیا (SJUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله تانزانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی تانزانیا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SJUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9788

دانشگاه سنت آگوستین تانزانیا

تانزانیا - آمریکای شمالی
Nyegezi Mwanza Mwanza Tanzania

دانشگاه سنت آگوستین تانزانیا که در سال 1998 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر موانزا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این مؤسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: دارالسلام، موشی، ایرینگا، متوارا، تابورا، موروگورو، سونگیا. دانشگاه سنت آگوستین تانزانیا (SAUT) که به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه‌های تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی تانزانیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه سنت آگوستین تانزانیا (SAUT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 22 ساله تانزانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی تانزانیا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SAUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 9810

دانشگاه کاتولیک بهداشت و علوم وابسته

تانزانیا - آمریکای شمالی
Bugando Hill, PO Box 1464 Mwanza Mwanza Tanzania

دانشگاه کاتولیک بهداشت و علوم متفقین که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ موانزا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه های تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کاتولیک بهداشت و علوم وابسته (CUHAS) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تانزانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه کاتولیک بهداشت و علوم وابسته (CUHAS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. CUHAS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10021

دانشگاه آروشا

تانزانیا - آمریکای شمالی
PO Box 7, Usa-River Arusha Arusha Tanzania

دانشگاه آروشا که در سال 1974 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط روستایی کلانشهر آروشا (محدوده جمعیتی 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آروشا (UoA) که به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه های تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تانزانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ادونتیست وابسته است. دانشگاه آروشا (UoA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 46 ساله تانزانیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی تانزانیا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UoA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 11011

دانشگاه بین المللی پزشکی و فناوری

تانزانیا - آمریکای شمالی
New Bagamoyo Road, Mbezi Beach Area Dar es Salaam Dar es Salaam Tanzania

دانشگاه بین‌المللی پزشکی و فناوری که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلانشهر دارالسلام (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی پزشکی و فناوری (IMTU) که به طور رسمی توسط کمیسیون دانشگاه ها تانزانیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تانزانیا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو). دانشگاه بین‌المللی پزشکی و فناوری (IMTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IMTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11041