124 دانشگاه برتر تایلند به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ماهیدول

تایلند - آسیا
20/25 Moo 3, Phuttamonthon 4 Road, Salaya, Phuttamonthon Nakhon Pathom 73170 Nakhon Pathom Thailand

دانشگاه ماهیدول که در سال 1888 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ناخون پاتوم (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه ماهیدول (MU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط تایلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه ماهیدول (MU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 132 ساله تایلندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 488

دانشگاه چولالانگکورن

تایلند - آسیا
254 Phyathai Road, Pathumwan Bangkok 10330 Bangkok Thailand

دانشگاه Chulalongkorn که در سال 1917 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بانکوک (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه چولالانگکورن (CU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط تایلندی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 35,000-39,999 دانشجو) است. دانشگاه چولالانگکورن (CU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 103 ساله تایلندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 593

دانشگاه کاستسارت

تایلند - آسیا
50 Ngam Wong Wan Road, Ladyao, Chatuchak Bangkok 10900 Bangkok Thailand

دانشگاه Kasetsart که در سال 1943 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ بانکوک (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Kasetsart (KU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط تایلندی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه Kasetsart (KU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 77 ساله تایلندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 710

دانشگاه چیانگ مای

تایلند - آسیا
239 Huay Kaew Road, Muang Chiang Mai 50200 Chiang Mai Thailand

دانشگاه چیانگ مای که در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک چیانگ مای (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه چیانگ مای (CMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایلندی (محدوده ثبت نام uniRank: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه چیانگ مای (CMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله تایلندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. CMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 821

دانشگاه Khon Kaen

تایلند - آسیا
123 Mitraparb Road, Muang Khon Kaen 40002 Khon Kaen Thailand

دانشگاه Khon Kaen که در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Khon Kaen (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Nong Khai است. دانشگاه Khon Kaen (KKU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایلندی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجو) است. دانشگاه Khon Kaen (KKU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله تایلندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی تایلندی را انتخابی ترین موسسه می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. KKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 919

دانشگاه شاهزاده سونگکلا

تایلند - آسیا
71/1 Moo 5 Tambon Khohong Hat Yai 90110 Songkhla Thailand

دانشگاه شاهزاده سونگکلا که در سال 1967 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک هات یای (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Songkhla واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در پوکت است. دانشگاه شاهزاده سونگکلا (PSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایلندی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه شاهزاده سونگکلا (PSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله تایلندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی تایلندی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 990

دانشگاه ثمثات

تایلند - آسیا
2 Prachan Road Bangkok 10200 Bangkok Thailand

دانشگاه Thammasat که در سال 1934 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بانکوک (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Thammasat (TU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایلند (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه Thammasat (TU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 86 ساله تایلندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. TU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1094
رتبه جهانی: 1445

دانشگاه سرناخارین ویروت

تایلند - آسیا
114, Sukumvit 23 Bangkok 10110 Bangkok Thailand

دانشگاه Srinakharinwirot که در سال 1949 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بانکوک (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Srinakharinwirot (SWU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه Srinakharinwirot (SWU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SWU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1725

موسسه فناوری آسیا

تایلند - آسیا
PO Box 4 Klong Luang 12120 Pathum Thani Thailand

مؤسسه فناوری آسیایی که در سال 1959 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Klong Luang (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، Pathum Thani واقع شده است. مؤسسه فناوری آسیایی (AIT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایلندی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. مؤسسه فناوری آسیا (AIT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله تایلندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. AIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1726

دانشگاه بورافا

تایلند - آسیا
169 Long Had Bangsaen - Saensook Chonburi 20130 Chonburi Thailand

دانشگاه بورافا که در سال 1955 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک چونبوری (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه بورافا (BUU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط تایلندی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه Burapha (BUU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BUU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1783

دانشگاه Ramkhamhaeng

تایلند - آسیا
Ramkhamhaeng Road, Huamark Bangkok 10240 Bangkok Thailand

دانشگاه Ramkhamhaeng که در سال 1971 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بانکوک (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Chiang Mai، Chiangrai، Hat Yai، Nakhon Ratchasima، Surat Thani، Phuket. دانشگاه Ramkhamhaeng (RU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایلندی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. دانشگاه Ramkhamhaeng (RU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایلندی 49 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی تایلندی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. RU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1871

دانشگاه فناوری کینگ مونگکوت تونبوری

تایلند - آسیا
126 Pracha-utid Road, Bangmod, Toongkru Bangkok 10140 Bangkok Thailand

دانشگاه فناوری کینگ مونگکوت Thonburi که در سال 1960 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بانکوک (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در بانکوک است. دانشگاه فناوری کینگ مونگکوت Thonburi (KMUTT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایلندی بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری King Mongkut Thonburi (KMUTT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 60 ساله تایلندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KMUTT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1943

دانشگاه صنعتی سوراناری

تایلند - آسیا
111 University Avenue, Muang Nakhon Ratchasima 30000 Nakhon Ratchasima Thailand

دانشگاه صنعتی سوراناری که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک ناخون راچاسیما (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه صنعتی Suranaree (SUT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایلندی بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه صنعتی Suranaree (SUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 30 ساله تایلندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی تایلندی را به انتخابی ترین موسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1960

موسسه فناوری پادشاه مونگکوت لادکرابانگ

تایلند - آسیا
Chalongkrung Road, Ladkrabang Bangkok 10520 Bangkok Thailand

موسسه فناوری King Mongkut Ladkrabang که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ بانکوک (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در چامفون است. موسسه فناوری King Mongkut Ladkrabang (KMITL) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایلندی مختلط است. مؤسسه فناوری King Mongkut Ladkrabang (KMITL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله تایلندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KMITL همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2024

دانشگاه سریپاتوم

تایلند - آسیا
61 Phahon Yothin Road, Chatuchak Bangkok 10900 Bangkok Thailand

دانشگاه Sripatum که در سال 1970 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در کلان شهر بزرگ بانکوک (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Sripatum (SPU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط تایلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه Sripatum (SPU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 50 ساله تایلندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی تایلندی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. SPU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2065

دانشگاه سیلپاکورن

تایلند - آسیا
31 Na Phra Lan Road Bangkok 10200 Bangkok Thailand

دانشگاه سیلپاکورن که در سال 1943 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بانکوک (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه سیلپاکورن (SU) که توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط تایلند است. دانشگاه سیلپاکورن (SU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایلندی 76 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2202

دانشگاه سوان ساناندا راجبهات

تایلند - آسیا
1 U -Thong Nok Road, Dusit Bangkok 10300 Bangkok Thailand

دانشگاه Suan Sunandha Rajabhat که در سال 1940 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلان شهر بزرگ بانکوک (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Suan Sunandha Rajabhat (SSRU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط تایلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه Suan Sunandha Rajabhat (SSRU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 80 ساله تایلندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی تایلندی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SSRU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2300

دانشگاه ماهاساراخام

تایلند - آسیا
41/20 Tambon Kamriang, Kantarawichai Maha Sarakham 44150 Maha Sarakham Thailand

دانشگاه ماهاساراخام که در سال 1968 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک ماها ساراخام (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه ماهاساراخام (MSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایلندی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجو) است. دانشگاه ماهاساراخام (MSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله تایلندی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی تایلندی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2343

دانشگاه فرض

تایلند - آسیا
592/3 Ramkhamhaeng 24 Road, Hua Mak Bangkok 10240 Bangkok Thailand

دانشگاه اسامپشن که در سال 1969 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بانکوک (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در شهر بانگ نا و آباک است. دانشگاه آسومپشن (AU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، علوم، تحقیقات و نوآوری تایلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایلندی است که به طور رسمی به دین مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه Assumption (AU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 51 ساله تایلندی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. AU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2529