140 دانشگاه برتر تایوان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملی تایوان

تایوان - آسیا
No. 1, Section 4, Roosevelt Road Taipei City 10617 Taipei Taiwan

دانشگاه ملی تایوان که در سال 1945 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر تایپه (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، تایپه واقع شده است. دانشگاه ملی تایوان (NTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی تایوانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی تایوان (NTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 75 ساله تایوانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 135

دانشگاه ملی چیائو تونگ

تایوان - آسیا
No. 1001, Ta Hsueh Road Hsinchu 30050 Hsinchu County Taiwan

دانشگاه ملی چیائو تونگ که در سال 1958 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط هسینچو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، شهرستان هسینچو واقع شده است. دانشگاه ملی چیائو تونگ (NCTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی چیائو تونگ (NCTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 62 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NCTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 450

دانشگاه نرمال ملی تایوان

تایوان - آسیا
No. 162, Section 1, Hoping East Road Taipei City 10610 Taipei Taiwan

دانشگاه ملی عادی تایوان که در سال 1922 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر تایپه (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، تایپه واقع شده است. دانشگاه ملی عادی تایوان (NTNU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی تایوانی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه نرمال ملی تایوان (NTNU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 98 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NTNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 510

دانشگاه ملی چنگ کونگ

تایوان - آسیا
No. 1, University Road Tainan City 70101 Tainan Taiwan

دانشگاه ملی چنگ کونگ که در سال 1931 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر تاینان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) تاینان واقع شده است. دانشگاه ملی چنگ کونگ (NCKU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه ملی چنگ کونگ (NCKU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NCKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 694

دانشگاه ملی تسینگ هوآ

تایوان - آسیا
No. 101, Section 2, Kuang-Fu Road Hsinchu 30013 Hsinchu County Taiwan

دانشگاه ملی Tsing Hua که در سال 1911 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط Hsinchu (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، شهرستان هسینچو واقع شده است. دانشگاه ملی تسینگ هوآ (NTHU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه ملی Tsing Hua (NTHU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 109 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی تایوانی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NTHU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 701

دانشگاه ملی چنگچی

تایوان - آسیا
No. 64, Section 2, Chih Nan Road Taipei City 11623 Taipei Taiwan

دانشگاه ملی چنگچی که در سال 1927 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر تایپه (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، تایپه واقع شده است. دانشگاه ملی چنگچی (NCCU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه ملی چنگچی (NCCU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 93 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NCCU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 758

دانشگاه تمکنگ

تایوان - آسیا
No. 151, Yingzhuan Road, Tamsui District New Taipei City 25137 New Taipei Taiwan

دانشگاه تمکانگ که در سال 1950 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط حومه شهر کوچک شهر نیو تایپه (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، نیوتایپه واقع شده است. دانشگاه تامکانگ (TKU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه تمکانگ (TKU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی با قدمت 70 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. TKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 814

دانشگاه ملی مرکزی

تایوان - آسیا
No. 300, Zhongda Road, Zhongli District Taoyuan City 32001 Taoyuan Taiwan

دانشگاه ملی مرکزی که در سال 1915 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط شهر تائویوان (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر)، تائویوان واقع شده است. دانشگاه مرکزی ملی (NCU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه مرکزی ملی (NCU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی تایوانی با قدمت 105 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NCU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 975

دانشگاه ملی سان یات سن

تایوان - آسیا
No.70, Lienhai Road Kaohsiung City 80424 Kaohsiung Taiwan

دانشگاه ملی سان یات سن که در سال 1980 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کائوسیونگ (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، کائوسیونگ واقع شده است. دانشگاه ملی سان یات سن (NSYSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000 تا 9999 دانشجو) است. دانشگاه ملی سان یات سن (NSYSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 39 ساله تایوانی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NSYSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1078

دانشگاه ملی یانگ مینگ

تایوان - آسیا
No. 155, Section 2, Linong Street, Beitou District Taipei City 112 Taipei Taiwan

دانشگاه ملی یانگ مینگ که در سال 1975 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر تایپه (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، تایپه واقع شده است. دانشگاه ملی یانگ مینگ (NYMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه ملی یانگ مینگ (NYMU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی با قدمت 45 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NYMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1233

دانشگاه ملی چونگ هسینگ

تایوان - آسیا
No. 250, Guoguang Road, South District Taichung City 402 Taichung Taiwan

دانشگاه ملی چانگ هسینگ که در سال 1919 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر تایچونگ (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، تایچونگ واقع شده است. دانشگاه ملی چانگ هسینگ (NCHU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه ملی چانگ هسینگ (NCHU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 101 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NCHU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1348

دانشگاه ملی علم و صنعت تایوان

تایوان - آسیا
No. 43, Section 4, Keelung Road, Daan District Taipei City 106 Taipei Taiwan

دانشگاه ملی علم و فناوری تایوان که در سال 1974 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر تایپه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) تایپه واقع شده است. دانشگاه ملی علم و فناوری تایوان (NTUST) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی تایوانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه ملی علم و فناوری تایوان (NTUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 46 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NTUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 1391

دانشگاه کاتولیک فو جن

تایوان - آسیا
No. 510, Zhongzheng Road, Xinzhuang District New Taipei City 24205 New Taipei Taiwan

دانشگاه کاتولیک فو جن در سال 1925 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلانشهر شهر نیو تایپه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) نیوتایپه واقع شده است. دانشگاه کاتولیک فو جن (FJU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی تایوانی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه کاتولیک فو جن (FJU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 95 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. FJU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1400

دانشگاه تونگهای

تایوان - آسیا
No. 1727, Section 4, Taiwan Boulevard, Xitun District Taichung City 40704 Taichung Taiwan

دانشگاه تونگهای که در سال 1955 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلانشهر شهر تایچونگ (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، تایچونگ واقع شده است. دانشگاه تونگهای (THU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه تونگهای (THU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 65 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. THU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1512

دانشگاه مینگ چوان

تایوان - آسیا
No. 250, Zhong Shan North Road, Section 5 Taipei City 111 Taipei Taiwan

دانشگاه مینگ چوان که در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر تایپه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) تایپه واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Taoyuan و Jinmen است. دانشگاه مینگ چوان (MCU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه مینگ چوان (MCU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 63 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی تایوانی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MCU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1538

دانشگاه فرهنگ چین

تایوان - آسیا
No. 55, Hwa Kang Road, Yangmingshan Taipei City 11114 Taipei Taiwan

دانشگاه فرهنگ چین که در سال 1962 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط حومه شهر تایپه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) تایپه واقع شده است. دانشگاه فرهنگ چین (CCU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه فرهنگ چین (CCU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 58 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CCU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1551

دانشگاه ملی چونگ چنگ

تایوان - آسیا
No. 168, Section 1, University Road Minxiong 621 Chiayi County Taiwan

دانشگاه ملی چونگ چنگ که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Minxiong (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، شهرستان چیای واقع شده است. دانشگاه ملی چانگ چنگ (CCU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی تایوانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی چانگ چنگ (CCU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 31 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CCU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1754

دانشگاه ملی فناوری تایپه

تایوان - آسیا
No. 1, Section 3, Zhongxiao East Road Taipei City 10608 Taipei Taiwan

دانشگاه ملی فناوری تایپه که در سال 1911 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر تایپه (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، تایپه واقع شده است. دانشگاه ملی فناوری تایپه (NTUT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایوانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی فناوری تایپه (NTUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 109 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی تایوانی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NTUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1937

دانشگاه ملی علم و فناوری کائوسیونگ

تایوان - آسیا
No. 1, University Road, Yanchao District Kaohsiung City 824 Kaohsiung Taiwan

دانشگاه ملی علم و فناوری کائوسیونگ که در سال 2018 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر کائوسیونگ (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، Kaohsiung واقع شده است. دانشگاه ملی علم و فناوری کائوسیونگ (NKUST) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط تایوانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه ملی علم و فناوری کائوسیونگ (NKUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 2 ساله تایوانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی تایوانی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NKUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1956

دانشگاه ملی اقیانوس تایوان

تایوان - آسیا
No. 2, Peining Road, Jhongjheng District Keelung 20224 Keelung County Taiwan

دانشگاه ملی اقیانوس تایوان که در سال 1953 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط کیلونگ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، شهرستان کیلونگ واقع شده است. دانشگاه ملی اقیانوس تایوان (NTOU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش تایوان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی تایوانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000 تا 8999 دانشجو) است. دانشگاه ملی اقیانوس تایوان (NTOU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی تایوانی 67 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی تایوانی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. NTOU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2091