175 دانشگاه برتر ترکیه به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه آناتولی

ترکیه - آسیا
Yunus Emre Kampusü, Tepebasi Eskisehir 26470 Eskisehir Turkey

Anadolu Üniversitesi (دانشگاه آنادولو) در سال 1982 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اسکی شهیر (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Anadolu Üniversitesi که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ترکی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. Anadolu Üniversitesi دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 38 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ترکیه را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Anadolu Üniversitesi همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 210

دانشگاه استانبول

ترکیه - آسیا
Istanbul Üniversitesi, Beyazit Yerleskesi Istanbul 34452 Istanbul Turkey

دانشگاه استانبول (دانشگاه استانبول) در سال 1933 تاسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ استانبول (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) استانبول واقع شده است. دانشگاه استانبول که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. استانبول Üniversitesi دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 86 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. استانبول Üniversitesi همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 446

دانشگاه بوغازیچی

ترکیه - آسیا
Bogaziçi Üniversitesi, Bebek Istanbul 34342 Istanbul Turkey

Bogaziçi Üniversitesi (دانشگاه Bogaziçi) که در سال 1971 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ استانبول (محدوده جمعیتی بیش از 5,000,000 نفر) استانبول واقع شده است. Bogaziçi Üniversitesi (BÜ) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ترکی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Bogaziçi Üniversitesi (BÜ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه با قدمت 49 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. BÜ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 527

دانشگاه آنکارا

ترکیه - آسیا
Rektörlügü, Dögol Caddesi, Tandogan Ankara 06100 Ankara Turkey

Ankara Üniversitesi (دانشگاه آنکارا) در سال 1946 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ آنکارا (محدوده جمعیتی بیش از 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Ankara Üniversitesi (AU) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ترکی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Ankara Üniversitesi (AU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 74 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 551

دانشگاه فنی خاورمیانه

ترکیه - آسیا
Orta Dogu Teknik Üniversitesi Üniversiteler Mah. Dumlupinar Blv. No:1, Çankaya Ankara 06800 Ankara Turkey

Orta Dogu Teknik Üniversitesi (دانشگاه فنی خاورمیانه) که در سال 1956 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ آنکارا (محدوده جمعیتی بیش از 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: پردیس قبرس شمالی، مرسین-اردملی. Orta Dogu Teknik Üniversitesi (ODTÜ/METU) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ترکی بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 25,000-29,999 دانشجو) است. Orta Dogu Teknik Üniversitesi (ODTÜ/METU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 63 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ترکیه را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ODTÜ/METU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 565

دانشگاه فنی استانبول

ترکیه - آسیا
ITÜ Ayazaga Yerleskesi yeni Rektörlük Binasi Kat:2, Maslak, Sariyer Istanbul 34469 Istanbul Turkey

استانبول Teknik Üniversitesi (دانشگاه فنی استانبول) در سال 1944 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ استانبول (محدوده جمعیتی بیش از 5,000,000 نفر) استانبول واقع شده است. استانبول Teknik Üniversitesi (ITÜ) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. استانبول Teknik Üniversitesi (ITÜ) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه با قدمت 76 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ITÜ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 690

دانشگاه Hacettepe

ترکیه - آسیا
Hacettepe Üniversitesi Rektörlügü Sihhiye Ankara 06100 Ankara Turkey

Hacettepe Üniversitesi (دانشگاه Hacettepe) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1967 تأسیس شد که در محیط شهری کلان شهر بزرگ آنکارا (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Hacettepe Üniversitesi (HU) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Hacettepe Üniversitesi (HU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 53 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی ترکیه را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 914

دانشگاه دوکوز ایلول

ترکیه - آسیا
Cumhuriyet Bulvari No:144, Alsancak, Konak Izmir 35210 Izmir Turkey

Dokuz Eylül Üniversitesi (دانشگاه Dokuz Eylül) که در سال 1982 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر ازمیر (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) ازمیر واقع شده است. دانشگاه Dokuz Eylül Üniversitesi (DEU) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Dokuz Eylül Üniversitesi (DEU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 38 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. DEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 961

دانشگاه مرمره

ترکیه - آسیا
Goztepe Kampusu, Kadiköy Istanbul 34722 Istanbul Turkey

دانشگاه Marmara Üniversitesi (دانشگاه مرمره) که در سال 1982 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ استانبول (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، استانبول واقع شده است. دانشگاه Marmara Üniversitesi (MARUN) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه Marmara Üniversitesi (MARUN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 38 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. MARUN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1021

دانشگاه آتاتورک

ترکیه - آسیا
Atatürk Üniversitesi Rektörlügü Yakutiye Erzurum 25240 Erzurum Turkey

دانشگاه آتاتورک (دانشگاه آتاتورک) که در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط ارزروم (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Ispir، Oltu، Pasinler، Askale، Hýnýs، Tortum، Narman، Senkaya. دانشگاه آتاتورک که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه آتاتورک دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 63 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی ترکیه را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه آتاتورک همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1082

دانشگاه کوچ

ترکیه - آسیا
Koç Üniversitesi, Rumelifeneri Yolu, Sarýyer Istanbul 34450 Istanbul Turkey

Koç Üniversitesi (دانشگاه کوچ) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1992 تأسیس شده است که در محیط حومه شهر بزرگ استانبول (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) استانبول واقع شده است. دانشگاه Koç Üniversitesi (KU) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ترکیه با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است. Koç Üniversitesi (KU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 28 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی ترکیه را به یک موسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. KU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1151

دانشگاه اژه

ترکیه - آسیا
Ege Üniversitesi Rektörlügü Gençlik Caddesi No:12, Bornova Izmir 35040 Izmir Turkey

Ege Üniversitesi (دانشگاه Ege) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1955 تأسیس شده است که در محیط حومه شهر ازمیر (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) ازمیر واقع شده است. Ege Üniversitesi (EÜ) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Ege Üniversitesi (EÜ) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 65 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EÜ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1174

دانشگاه سابانچی

ترکیه - آسیا
Sabanci Üniversite Orta Mah. Üniversite Caddesi No:27, Orhanli Tuzla Istanbul 34956 Istanbul Turkey

Sabanci Üniversitesi (دانشگاه Sabanci) که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ استانبول (محدوده جمعیتی بیش از 5,000,000 نفر) استانبول واقع شده است. دانشگاه Sabanci Üniversitesi (SU) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ترکی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Sabanci Üniversitesi (SU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله ترکیه دارای سیاست پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1264

دانشگاه غازی

ترکیه - آسیا
Gazi Üniversitesi Rektörlügü, Teknikokullar Ankara 06500 Ankara Turkey

دانشگاه Gazi Üniversitesi (دانشگاه غازی) که در سال 1982 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ آنکارا (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Cankiri است. دانشگاه Gazi Üniversitesi (GU) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Gazi Üniversitesi (GU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 38 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. GU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 1447

دانشگاه سلجوک

ترکیه - آسیا
Alaeddin Keykubat Yerleskesi, Akademi Mah. Yeni Istanbul Cad. Selçuklu 42130 Konya Turkey

Selçuk Üniversitesi (دانشگاه سلجوک) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1975 تأسیس شد که در محیط حومه شهر بزرگ سلچوکلو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) قونیه واقع شده است. دانشگاه Selçuk Üniversitesi که توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Selçuk Üniversitesi دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه با قدمت 45 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه Selçuk Üniversitesi همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1455

دانشگاه ساکاریا

ترکیه - آسیا
Sakarya Üniversitesi Esentepe Kampüsü, Serdivan Sakarya 54187 Sakarya Turkey

Sakarya Üniversitesi (دانشگاه ساکاریا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1992 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر متوسط ساکاریا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه Sakarya Üniversitesi (SAÜ) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ترکی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Sakarya Üniversitesi (SAÜ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 28 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SAÜ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1641

دانشگاه فنی یلدیز

ترکیه - آسیا
Barbaros Bulvari, Yildiz Istanbul 34349 Istanbul Turkey

Yildiz Teknik Üniversitesi (دانشگاه فنی یلدیز) که در سال 1982 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ استانبول (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، استانبول واقع شده است. Yildiz Teknik Üniversitesi (YTÜ) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ترکیه است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو). Yildiz Teknik Üniversitesi (YTÜ) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 38 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. YTÜ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1673

دانشگاه کوکورووا

ترکیه - آسیا
Çukurova Üniversitesi Rektörlügü, Balcali, Sariçam Adana 01330 Adana Turkey

دانشگاه Çukurova Üniversitesi (دانشگاه Çukurova) در سال 1973 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر آدانا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Çukurova Üniversitesi (CÜ) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Çukurova Üniversitesi (CÜ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه با قدمت 46 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. CÜ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1742

دانشگاه مدیترانه

ترکیه - آسیا
Dumlupinar Bulvari - Kampus Antalya 07058 Antalya Turkey

Akdeniz Üniversitesi (دانشگاه آکدنیز) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1982 تأسیس شد که در محیط شهری کلان شهر آنتالیا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در بوردور است. دانشگاه Akdeniz Üniversitesi (AÜ) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Akdeniz Üniversitesi (AÜ) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 38 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. AÜ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1762

دانشگاه کوجالی

ترکیه - آسیا
Umuttepe Merkez Yerleskesi, Izmit Kocaeli 41380 Kocaeli Turkey

Kocaeli Üniversitesi (دانشگاه Kocaeli) که در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط Kocaeli (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کوسکوی، گلچوک، کارامورسل، دگیرمندره، دربنت، درینچه، گبزه، هرکه، ازمیت، احسانیه، کندیرا، کولار، ینیکوی. دانشگاه Kocaeli Üniversitesi (KOÜ) که به طور رسمی توسط YÖK - Yüksekögretim Kurulu (YÖK - شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ترکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Kocaeli Üniversitesi (KOÜ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترکیه 28 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KOU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1782