7 دانشگاه برتر ترینداد و توباگو به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه هند غربی، سنت آگوستین

ترینداد و توباگو - آمریکای لاتین
St Augustine Campus St. Augustine Trinidad and Tobago

دانشگاه هند غربی، سنت آگوستین، در سال 1960 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سنت آگوستین (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه هند غربی، سنت آگوستین (UWI) که به طور رسمی توسط شورای اعتباربخشی ترینیداد و توباگو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ترینیداد و توباگونی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه هند غربی، سنت آگوستین (UWI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعاتی برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترینیداد و توباگونی 60 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UWI همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2152

دانشگاه ترینیداد و توباگو

ترینداد و توباگو - آمریکای لاتین
Lots 74-98 O'Meara Industrial Estate Arima Trinidad and Tobago

دانشگاه ترینیداد و توباگو که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ آریما (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: San Fernando، Point Lisas، Chaguaramas، Port-of-Spain، Valsayn، Pierce، Tamana. دانشگاه ترینیداد و توباگو (UTT) که به طور رسمی توسط شورای اعتباربخشی ترینیداد و توباگو به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ترینیداد و توباگوی است. دانشگاه ترینیداد و توباگو (UTT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی ترینیداد و توباگونی 15 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6568

دانشگاه کارائیب جنوبی

ترینداد و توباگو - آمریکای لاتین
Maracas Valley St. Joseph Trinidad and Tobago

دانشگاه کارائیب جنوبی که در سال 1927 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک سنت جوزف (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: باربادوس، گویان، توباگو، آنتیگوا، سنت لوسیا. به طور رسمی توسط شورای اعتباربخشی ترینیداد و توباگو به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کارائیب جنوبی (USC) یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ادونتیست وابسته است. دانشگاه کارائیب جنوبی (USC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترینیداد و توباگونی 93 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ترینیداد و توباگونی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6820

کالج علم، فناوری و هنرهای کاربردی ترینیداد و توباگو

ترینداد و توباگو - آمریکای لاتین
9-11 Melville Lane Port of Spain Trinidad and Tobago

کالج علوم، فناوری و هنرهای کاربردی ترینیداد و توباگو که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک بندر اسپانیا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط شورای اعتباربخشی ترینیداد و توباگو، کالج علوم، فناوری و هنرهای کاربردی ترینیداد و توباگو (COSTAATT) یک موسسه آموزش عالی ترینیداد و توباگوی مختلط است. کالج علوم، فناوری و هنرهای کاربردی ترینیداد و توباگو (COSTAATT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. COSTAATT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8516

موسسه هتلداری و گردشگری ترینیداد و توباگو

ترینداد و توباگو - آمریکای لاتین
Airways Road, Hilltop Lane Chaguaramas Trinidad and Tobago

موسسه هتلداری و گردشگری ترینیداد و توباگو که در سال 1967 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط چاگواراماس (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط شورای اعتباربخشی ترینیداد و توباگو، موسسه هتلداری و گردشگری ترینیداد و توباگو (TTHTI) یک موسسه آموزش عالی ترینیداد و توباگوی مختلط است. موسسه گردشگری و مهمان‌نوازی ترینیداد و توباگو (TTHTI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. TTHTI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11493

کالج کار و مطالعات تعاونی Cipriani

ترینداد و توباگو - آمریکای لاتین
Churchill Roosevelt Highway, Valsayn St. Joseph Trinidad and Tobago

کالج کار و مطالعات تعاونی Cipriani که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک سنت جوزف (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. کالج کار و مطالعات تعاونی Cipriani (CCLCS) که به طور رسمی توسط شورای اعتباربخشی ترینیداد و توباگو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ترینیداد و توباگونی است. کالج کار و مطالعات تعاونی Cipriani (CCLCS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. CCLCS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11568

کالج ناصری کارائیب

ترینداد و توباگو - آمریکای لاتین
Sam Boucaud Road Cantaro Trinidad and Tobago

کالج Caribbean Nazarene که در سال 1951 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط کانتارو (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: San Fernando، Freeport. کالج نازاری کارائیب (CNC) که به طور رسمی توسط شورای اعتباربخشی ترینیداد و توباگو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ترینیدادی و توباگونی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مسیحی-انجیلی وابسته است. کالج نازاری کارائیب (CNC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ترینیداد و توباگونی 69 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. CNC همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12323