71 دانشگاه برتر تونس به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه مرکزی

تونس - آمریکای شمالی
03 Rue Hamadi Jaziri Tunis 1002 Tunis Tunisia

Université Centrale (دانشگاه مرکزی، تونس) که در سال 1999 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تونس (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه مرکزی (UC) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 1000-1999 دانشجوی تونس). موسسه آموزش عالی. Université Centrale (UC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 21 ساله تونس دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UC همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5500

دانشگاه ال منار تونس

تونس - آمریکای شمالی
Campus Universitaire Farhat Hached B.P. n° 94 - Rommana Tunis 1068 Tunis Tunisia

دانشگاه تونس ال منار (دانشگاه ال منار تونس) که در سال 1987 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تونس (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) که رسما توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ال منار تونس (UTM) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30,999-30 دانشجو ) موسسه آموزش عالی تونس. Université de Tunis El Manar (UTM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 33 ساله تونس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UTM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7569

دانشگاه منوبا

تونس - آمریکای شمالی
Campus Universitaire de la Manouba Manouba 2010 Manouba Tunisia

Université de la Manouba (دانشگاه منوبا) که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Manouba (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه د لا مانوبا (UM) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 25000-2999999 دانشجوی مشترک) موسسه آموزش عالی تونس Université de la Manouba (UM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله تونس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UM همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 7824

دانشگاه اسفاکس

تونس - آمریکای شمالی
Route de l'aéroport km 0.5 Sfax 3029 Sfax Tunisia

Université de Sfax (دانشگاه اسفاکس) که در سال 1986 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط اسفاکس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) که رسما توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه اسفاکس (ایالات متحده) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 40,000-44,99 دانشجوی همکار) موسسه آموزش عالی تونس Université de Sfax (ایالات متحده) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 34 ساله تونس دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی تونس را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ایالات متحده همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7910

دانشگاه آزاد تونس

تونس - آمریکای شمالی
30, Avenue Khéreddine - Pacha Tunis 1002 Tunis Tunisia

Université Libre de Tunis (دانشگاه خصوصی تونس) که در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تونس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزش عالی تونس. Université Libre de Tunis (ULT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله تونس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی تونس را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ULT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8551

دانشگاه موناستیر

تونس - آمریکای شمالی
Avenue Taher Hadded; Boîte Postale 56 Monastir 5000 Monastir Tunisia

Université de Monastir (دانشگاه موناستیر) که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک موناستیر (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در مهدیه نیز می باشد. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه موناستیر (UM) یک دانشگاه بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 25000-2999999 دانشجوی تونس) است. موسسه آموزش عالی. Université de Monastir (UM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله تونس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UM همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8555

دانشگاه سوس

تونس - آمریکای شمالی
Rue Khalifa El Karoui Sahloul; Boîte Postale 526 Sousse 4002 Sousse Tunisia

Université de Sousse (دانشگاه سوس) که در سال 1986 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سوس (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه سوس (ایالات متحده آمریکا) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 25000-299999 دانشجوی همکار تونس) موسسه آموزش عالی. Université de Sousse (USo) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 34 ساله تونس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USo همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 8629

دانشگاه تونس

تونس - آمریکای شمالی
92, Boulevard du 9 avril 1938 Tunis 1007 Tunis Tunisia

دانشگاه تونس (دانشگاه تونس) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تونس (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه تونس (UT) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 25000-29،99 دانشجوی تحصیلی تونس) موسسه آموزش عالی. Université de Tunis (UT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله تونس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. UT همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8755

دانشگاه کارتاژ

تونس - آمریکای شمالی
29, Rue Asdrubal Tunis 1002 Tunis Tunisia

Université de Carthage (دانشگاه کارتاژ) که در سال 1987 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر تونس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کارتاژ (UCAR) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: بیش از 45000 دانشجوی تونس) موسسه آموزش عالی. Université de Carthage (UCAR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UCAR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9044

دانشگاه بین المللی تونس

تونس - آمریکای شمالی
48, Rue des Minéraux, Charguia I Tunis 2035 Tunis Tunisia

Université Internationale de Tunis (دانشگاه بین المللی تونس) که در سال 2002 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تونس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین‌المللی تونس (UIT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) به رسمیت شناخته شده است، بسیار کوچک است (محدوده ثبت‌نام با رتبه واحد: 1000-1،999 دانشجو) موسسه آموزش عالی تونس. Université Internationale de Tunis (UIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله تونس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی تونس را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9142

دانشگاه کارتاژ تونس

تونس - آمریکای شمالی
Avenue Fatouma Bourguiba La Soukra 2036 Ariana Tunisia

Université Tunis Carthage (دانشگاه کارتاژ تونس) که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر کوچک La Soukra (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، آریانا واقع شده است. دانشگاه کارتاژ تونس (UTC) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و تحقیقات علمی تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) به رسمیت شناخته شده است، بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 500-999 دانشجوی مشترک) موسسه آموزش عالی تونس Université Tunis Carthage (UTC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله تونس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی تونس را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9325
رتبه جهانی: 10437

دانشگاه جندوبا

تونس - آمریکای شمالی
Rue Jamil Boutheina, Cité El Faiez Jendouba 8100 Jendouba Tunisia

دانشگاه جندوبا (دانشگاه جندوبا) که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ جندوبا (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس) که رسما توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه جندوبا (UJ) یک بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 15000-1999 دانشجوی تونس) موسسه آموزش عالی. Université de Jendouba (UJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله تونس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 10466

دانشگاه قیروان

تونس - آمریکای شمالی
Campus Universitaire Route périphérique Dar El Amen Kairouan 3100 Kairouan Tunisia

Université de Kairouan (دانشگاه Kairouan) که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک Kairouan (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، تونس (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس)، دانشگاه Kairouan (UnivK) یک بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 10000991 دانشجوی همکار). موسسه آموزش عالی. Université de Kairouan (UnivK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله تونس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی تونس را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UnivK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10597